تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث استان قزوين
خبرگزاري فارس: كشف كالاي قاچاق، كشف سيگار، سه كشته حاصل دو سانحه رانندگي و... از اهم اخبار كوتاه حوادث استان قزوين در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مأموران انتظامي شهرستان بوئين زهرا حين كنترل خودروهاي عبوري در جاده ولوآباد در بازرسي از يك دستگاه خودرو پژو و دو دستگاه سمند تعداد 13 هزار و 180 پاكت سيگار قاچاق كشف و ضبط كردند كه سه راننده خودرو دستگير و موضوع در حال رسيدگي است.
همچنين مأموران انتظامي شهرستان تاكستان حين كنترل خودروهاي عبوري در عوارضي تاكستان از يك دستگاه خودرو پرايد با يك سرنشين بازرسي كردند كه مقدار 204 كيلوگرم چاي قاچاق كشف و ضبط شد.

* كشف سيگار
مأموران مبارزه با جرايم اقتصادي در عوارضي قزوين- زنجان به يك دستگاه سواري پيكان با يك راننده و سرنشين مشكوك و دستور ايست صادر كردند ولي راننده اقدام به فرار كرد كه سرانجام با تعقيب و گريز خودرو مجبور به توقف شد و در بازرسي از خودرو شش هزار و 980 پاكت سيگار قاچاق كشف و ضبط و راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند.

* سه كشته حاصل دو سانحه رانندگي
بر اثر وقوع دو حادثه رانندگي در قزوين سه نفر كشته و دو نفر مجروح شدند.
يك دستگاه خودرو پيكان در قزوين به علل نامعلومي واژگون شد كه در نتيجه اين حادثه سرنشين خودرو به دليل شدت جراحات وارده درگذشت.
همچنين مأموران انتظامي شهرستان تاكستان از وقوع يك فقره تصادف در اتوبان قزوين- زنجان لاين شمالي بعد از عوارضي تاكستان، مطلع شدند كه پس از مراجعه در محل مشخص شد يك دستگاه كاميونت با يك دستگاه سواري پيكان با پنج سرنشين برخورد كرده كه در نتيجه اين حادثه راننده و يكي از سرنشينان پيكان در دم فوت و دو سرنشين ديگر خودروي پيكان نيز مصدوم و به بيمارستان تأمين اجتماعي شهرستان تاكستان منتقل شدند.

* كشف كالاي قاچاق
مأموران انتظامي شهرستان تاكستان در اقدامي مشابه حين گشت‌زني در سطح شهر در فلكه دادگستري به يك دستگاه خودروي نيسان مشكوك و پس از توقف خودرو، در بازرسي از آن تعداد 39 كيسه 40 كيلويي معادل هزار و 58 كيلوگرم آرد قاچاق كشف و ضبط كردند.

* كشف پارچه قاچاق
مأموران انتظامي قزوين حين كنترل محور‌هاي مواصلاتي در عوارضي شماره سه قزوين- زنجان از يك دستگاه پيكان سواري بازرسي و تعداد 26 طاقه پارچه قاچاق در انداز‌هاي مختلف كشف و ضبط كردند و متهمان نيز دستگير شدند.
انتهاي پيام /ف
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن