تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820709377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صادرات نفت آذربايجان از طريق ايران تائيد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صادرات نفت آذربايجان از طريق ايران تائيد شد
شركت ملي نفت آذربايجان صادرات بخشي از نفت ميدان نفتي "اي.سي.جي" از طريق ايران به منظور تسريع روند صادرات نفت خود به خارج از كشور را تاييد كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، شركت ملي نفت آذربايجان (سوكار) خبر آغاز صادرات نفت خام سبك اين كشور از طريق ايران را تاييد كرده و اعلام كرد كه روزانه 300هزار تن نفت خام آذربايجان از طريق ايران و در خليج فارس در مدت دو ماه به فروش خواهد رسيد .

سخنگوي شركت "سوكار" اعلام كرد :با آنكه صادرات نفت از طريق خط لوله "باكو -تفليس - جيحان"، تا حدي از سرگرفته شده و صادرات نفت از اين خط لوله كمابيش به روال پيشين انجام مي شود اين شركت به منظور سرعت بخشيدن به روند صادرات نفت خود ، بخشي از نفت توليدي در ميدان "اي.سي.جي" را از طريق ايران به بازار جهاني روانه خواهد كرد .

گزارش ها حاكي است كه اين شركت قرار است نفت ميدان مذكور را از طريق درياي خزر به بندر نكا منتقل كند و ايران بخشي از نفت تاسيسات نفتي خود در خليج فارس را به جاي نفت دريافتي از آذربايجان به بازارهاي خارجي روانه مي كند .

سخنگوي اين شركت گفت با از سرگيري كامل صادرات نفت از طريق خط لوله "باكو –تفليس – جيحان "و حل منازعات نظامي در منطقه بيشك صادرات نفت از طريق ايران كاهش خواهد يافت.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن