تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816301445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منهاى فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: منهاى فوتبال
تير و كمان
رئيس فدراسيون تير و كمان گفت: هر مسئولى كه اشتباه مى كند، بايد عذرخواهى كرده و استعفا كند. كريم صفايى درباره عملكرد كاروان ورزشى ايران در المپيك ۲۰۰۸ پكن اظهار داشت: همواره پس از آنكه فرصت هاى ۴ ساله را از دست مى دهيم، شش ماه مانده به آغاز بازى ها، صداى طبل المپيك را به صدا درآورده و مردم را براى مدال آورى متوقع مى كنيم. غافل از اينكه هر چه بكاريم، همان را برداشت خواهيم كرد. وى افزود: فدراسيون تيراندازى با كمان پنج سال است تشكيل شده است. براى مدال آورى در اين رشته حداقل ۸ تا ۱۲ سال زمان نياز است تا به هدف مورد نظر دست پيدا كنيم. در ميدان المپيك اين فوق ستاره ها هستند كه مدال آور مى شوند. اگر بخواهيم از همين امروز هم كار را شروع كنيم، براى ۲۰۱۲ دير است. صفايى عنوان كرد: جايگاه ما در المپيك پكن فراتر از برنامه ريزى هاى انجام شده بود. اين فدراسيون تلاش خود را كرد و به همان ميزان نيز نتيجه گرفت. هر فدراسيون بايد به اندازه سهم خود پاسخگو باشد. برخى رشته ها با بيش از ۴۰ سال سابقه، هنوز هم نتواستند وارد المپيك شوند. رئيس فدراسيون تير و كمان اظهار داشت: ۸۰ درصد مردم ايران فوتبالى هستند. تمامى وزيران، وكلا و نمايندگان مجلس اسب خود را زين مى كنند تا مسابقات فوتبال را از نزديك تماشا كنند؛ اما كدام يك از شرايط تمرينات ملى پوشان ما خبر دارند؟ تنها كارى هم كه از دستشان برمى آيد اين است كه بگويند چرا مدال نياورديد. هر مسئولى كه اشتباه مى كند بايد عذرخواهى كرده و استعفا كند. وى افزود: كره از سال ۱۹۸۶ برنامه خود را براى موفقيت در اين رشته آغاز كرد و در سال ۱۹۹۶ قطب تيروكمان در آسيا شد. بر اساس برنامه ريزى هاى انجام شده، قصد داريم اين زمان ۱۰ ساله را به ۸ سال برسانيم. با توجه به اين، در سال ۲۰۱۱ ميزبان بازى هاى آسيايى هستيم و در آن ميدان به عنوان يك قطب در اين رشته خود را معرفى خواهيم كرد و در المپيك لندن فوق ستاره خواهيم داشت. كريم صفايى با اشاره به امكانات مورد نياز براى تمرينات ملى پوشان، گفت: كلنگ ورزشگاه اختصاصى را زده ايم كه تا پايان ماه آينده آماده بهره بردارى خواهد شد. اين زمين را سازمان تربيت بدنى پس از ۴ سال در اختيار فدراسيون قرار داده كه جاى تشكر دارد. وى عنوان كرد: با بررسى هايى كه در ميدان المپيك انجام شد، نبود متخصص تغذيه و روانشناس براى ما كاملا مشهود بود كه بايد هرچه سريعتر برطرف شود. بر اساس برنامه آمادگى در اين رشته، يك ورزشكار تيروكمان در يك سال بايد در ۲۸ مسابقه داخلى و برون مرزى شركت كند؛ اما ملى پوشان در ۱۶ مسابقه شركت مى كنند كه بايد آن را به ۲۴ تا ۲۸ برسانيم.
كشتى
مربى مازندرانى كشتى آزاد گفت: عدم اعزام محمد طلايى به المپيك در دقيقه نود، تأثير بسيار بدى بر روحيه تيم ملى كشتى داشت. محمدحسين دباغى، اظهار داشت: حذف محمد طلايى از كادر فنى اعزامى به المپيك، براى كشتى گيرانى كه ماه ها با او تمرين كرده و با وى اخت شده بودند خيلى ضربه سنگينى بود. طلايى با تيم به چندين تورنمنت بين المللى رفته بود و حضورش در چين به سود ملى پوشان بود. پدر نماينده وزن اول ايران در بازى هاى المپيك در مورد عملكرد پسرش تصريح كرد: آن قدر كه در گوش كشتى گيران خوانده اند روس ها شكست ناپذيرند كه عباس دباغى در تايم اول مسابقه، نتوانست كشتى خودش را بگيرد. او در تايم بعدى بهتر كار كرد و معتقدم اگر زمان بيشتر بود حتى مى توانست حريفش را شكست دهد. در اين مبارزه داور يك پوئن دباغى را نداد. وى افزود: با توجه به شرايطى كه وجود داشت از عملكرد عباس دباغى رضايت دارم. داور در مبارزه اول او، اشتباه كرد و كار به تايم سوم كشيده شد. سه تايم كشتى گرفتن باعث شد پسرم در مبارزه با حريف روس از نظر بدنى نيز دچار مشكل شود و از نظر قواى بدنى كم بياورد. محمدحسين دباغى خاطر نشان ساخت: معتقدم تغيير و تحول چاره كار نيست و بايد از امروز براى المپيك بعدى برنامه ريزى كنيم. همه اهالى كشتى بايد دست به دست هم بدهند تا علل شكست را پيدا كرده و به برطرف كردن آن بپردازيم. كشتى ما خيلى خوب است و بايد دوباره مورد حمايت قرار گيرد.
بسكتبال
ناظر ايرانى مسابقات بسكتبال جوانان قهرمانى آسيا گفت: با وجود مرگ ورزشكاران قرقيزستان در حادثه سقوط هواپيما، مسابقات جوانان آسيا طبق برنامه قبلى برگزار مى شود. حسن نوربخش اظهار داشت: سقوط هواپيماى بويينگ ۷۳۷ و كشته شدن مسافران آن بسيار غم انگيز و ناراحت كننده است. متاسفانه اعضاى تيم بسكتبال جوانان قرقيزستان كه براى حضور در رقابت هاى قهرمانى آسيا در راه تهران بودند نيز در اين حادثه جان سپردند. وى افزود: با وجود اين اتفاق ناگوار، مسئولان كنفدراسيون بسكتبال آسيا در تماس با مسئولان بسكتبال كشورمان خواستار برگزارى مسابقات در زمان اعلام شده قبلى شدند كه ما نيز تبعيت مى كنيم. نوربخش تصريح كرد: در پى اين اتفاق ناگوار بيستمين دوره رقابت هاى بسكتبال جوانان آسيا با حضور ۱۵ تير از هفتم شهريور ماه در تهران برگزار مى شود و در گروه چهارم نيز تيم هاى ايران، سوريه و مالزى در غياب قرقيزستان به رقابت مى پردازند. وى با اشاره به كمبود امكانات براى برگزارى اين رقابت ها گفت: چندين روز است كه براى تهيه يك سالن تمرين به هر درى مى زنيم. در نهايت نيز مسئولان دانشگاه صنعتى شريف با درخواست من براى در اختيار گرفتن سالن اين دانشگاه موافقت كردند كه قابل تقدير است. نوربخش تأكيد كرد: انتظار به حق خانواده بسكتبال از مسئولان ورزش ايران اين است كه به اين رشته بيش از اين توجه كنند، چرا كه بسكتبال ايران شايستگى خود را ثابت كرده است.
واليبال
بازيكن تيم ملى واليبال در جريان برگزارى اردوى آماده سازى تيمش در جزيره كيش گفت: همه بازيكنان با صلاحيت تر و با انگيزه تر از گذشته مصمم هستند تا به خاطر ناكامى هاى روزهاى اخير ورزشى ايران هم كه شده مقام خوبى را در نخستين دوره مسابقات جام كنفدراسيون واليبال آسيا كسب كنند. محمد محمدكاظم، اظهار كرد: فكر مى كنم تيم ايران به نسبت گذشته به پيشرفتش به خوبى ادامه داده است.خوشبختانه سرمربى تيم با همه علاقمندى در تلاش است تا بازيكنان را به آمادگى كامل برساند و ضعف هاى موجود را برطرف كند، آناليز حريفان همه از روى فيلم و كسب اطلاعات بيشتر ادامه دارد بنابراين اگر بد شانسى سراغ تيم ما نيايد، قطعا به نتايج بهترى نسبت به قبل دست خواهيم يافت. وى افزود: حسن مسابقات كاپ AVC اين است كه پس از پايان مرحله مقدماتى همه تيم ها شانس صعود از گروهشان را دارند. بازى تيم اول هر گروه با تيم چهارم گروه ديگر اين بخت را به تيم ها مى دهد كه تا آخرين لحظه براى كسب برد به ميدان بروند، بنابراين اطمينان مى دهم اگر جزو چهار تيم برتر باشيم قطعا يك سكو را تصاحب خواهيم كرد. بازيكن تيم ملى واليبال تمرينات اين تيم را تدوين شده براساس ضعف هاى موجود مى داند و مى گويد: مشكلات تيم در جريان مسابقات زيرگروه المپيك به دقت بررسى شده است. ما در آن رقابت ها همواره در شروع ضعيف بوده ايم اما اين بار با نظم مربيان مى خواهيم از همان پوئن هاى ابتدايى بازى را متفاوت آغاز كنيم و اميدوارم با اين تدبير بتوايم موفق تر باشيم. محمدكاظم، قهرمانى آمريكا را در بازى هاى المپيك مرهون تلاش و كارگروهى بازيكنان اين تيم دانست و گفت: تيم ملى آمريكا با استفاده از نفرات كار آمد، با تجربه و با انگيزه و با استفاده از هماهنگى بين نفرات خود تمامى حريفانش را از پيش روى برداشت و توانست به برزيل چند سال قبل دنيا مبدل شود. به هر حال هر تيمى از تيم هاى مطرح و صاحب سبك جهان دوران اوج و افولى دارد كه البته اوجش به آمريكا رسيده است و افتش به ساير تيم ها.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن