تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پابرهنه می نویسم . . .


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: در حیرتم كه چرا در زادگاه من وقتی به كسی می گویی : " دوستت دارم " جبهه می گیرد ؛ به گمانم سالهاست معنای دوست داشتن تهدید آرامش انسانهاست ! وقتی می گویی " دوستت دارم " برخی گمان می كنند قضیه بودار است و چون كله شان بوی قورمه سبزی نمی دهد تا آنجا كه می توانند حالت دفاع می گیرند تا مبادا آرامششان به هم بخورد .
خوب حق هم دارند آخر بعضی آدمها فقط در شرایط خاص محیطی ، جغرافیایی ، زمانی یا هر چیز دیگری این را به زبان می آورند . انگاركه "دوستت دارم" هم در زادگاه من جیره بندی شده باشد ، فقط وقتی می گویند كه ریگی به كفشهایشان باشد ! مخاطبشان هم اگر فرد ساده و بی شیله پیله ای باشد چون تا بحال این جمله نادر و كمیاب را نشنیده از فرط شادی در پوست خود نمی گنجد و ریگ كه سهلست حاضرست كوه اورست را هم تكان دهد ، اما بیچاره نمی داند كه این فقط یك نوع مبادله كالا به كالای مدرن است و بعد از اتمام ماموریت ویژه همه چیز تمام می شود ( اینجا همان بخش از داستان است كه دلی می شكند !‌ ) .
در زادگاه من میزان دوست داشته شدن مردها با میزان كاغذ رنگی هایی كه می بخشد نسبت مستقیم دارد ، برای همین هم قبل از اینكه مردی زنی را دوست داشته باشد شرط لازم اینست كه كاغذرنگی به اندازه كفاف داشته باشد ! و اما زنی بیشتر دوست داشته می شود كه كه درگیر و دارهیچ كدام از مذهب های دنیا نباشد و اینكه تمام عمل های زیبایی را كرده باشد ؛ البته آن هم فقط به اندازه بازه زمانی خیلی كوتاه ! چون همیشه زنی هست كه برای چنین مردی زیباتر باشد .
تازه ، در زادگاه من مردم وقتی بخواهند واقعا هم به كسی بگویند كه چقدر دوستشان دارند ، اول باید غرور خود را بشكنند ! این شرط لازم قضیه است و مضحكترین شرط دنیا ! حالا چرا اصلا باید غرور داشته باشند كه بخواهند زحمت شكستنش را هم بكشند من نمی دانم ! تازه بعد از اینكه غرورشان را هم بعد از كلی خودخوری شكستند، ترس این را دارند كه پس زده شوند و شخصیتشان جریحه دار شود ! و چون شخصیت هیچ كسی را در زادگاه من در برابر شكست عشقی بیمه نمی كنند كسی هم خود را درگیر نمی كند !
در زادگاه من "دوستت دارم " را باید آهسته بگویی وگرنه مردمش چپ چپ نگاهت می كنند و یا ممكن است كسی حق السكوت بگیرد تا بگذارد شما همدیگر را در آرامش دوست داشته باشید ! در زادگاه من دوست داشتن را شطرنجی می كنند ، فیلتر می كنند ، سانسور می كنند !
نتیجه اخلاقی قضیه هم اینست كه دیگر كسی " دوستت دارم " را جدی نمی گیرد . تحلیلشان هم اینست كه بی تردید ریگی به كفشش هست كه مجبور شده چنین خطری بكند !
اما نازنین نگار ! من پا برهنه آمده ام بگویم " دوستت دارم " ، تا واهمه این را نداشته باشی كه شاید ریگی به كفشهایم باشد . . .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن