تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعمال ماه محرم الحرام : داروخانه ی معنوی ، ارتباط با خدا


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: 2 رکعت که در هر رکعت یک حمد و10تا سوره توحید و 10مرتبه ایه الکرسی.تا قبل از غروب آفتاب امروز.{اعمال روز آخر  ذی الحجه,مفاتیح الجنان)ویه دعا کوچیک هم داره که به مفاتیح رجوع شود.خوندن این نماز باعث میشه تمامه گناهانتون بخشیده بشه!
(لطفا هرکی این نماز و خوند واسه منم دعا کنه,التماس دعا)

ممنون ولی واقعا اگه یه نفر اینو بخونه همه ی گناه هاش بخشیده می شن ؟؟؟ یعنی اگه یکی دل کسی رو شکونده باشه ... این نماز حلش می کنه ؟؟؟ ... یعنی فقط دو رکعت نماز شما رو پاک و مطهر می کنه ... ؟؟؟ نمی گم نماز نخونین ... نماز خوبه .. ولی سعی کنین بفهمید که نماز کافی نیست ... باید بری از همه کسانی که بهشون بدی کردیم و بهشون ظلم کردیم و حقشونو خردیم حلالیت بگیریم اونم نه این جوری که فقط بریم بگیم حلالمون کن !!! به معنی واقعی از دلش در بیاریم و شادش کنیم ... خدا بارها گفته من ممکنه از حق خودم بگذرم (حق الله) ولی هیچ وقت از حق مردم (حق الناس) نمی گذرم ... دیگه بالاتر از شهادت که نیست ؟؟ شهید همهی گناهانش امرزیده می شه مگر حق الناسی که گردنش باشه !!!

پس ترو خدا این قدر سطحی با مسائل دینی برخورد نکنین ...

مهناز؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من برم ادم بکشم بیام اینو بخونم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

واقعااااااااااا؟؟؟؟

باشه امروز اولین بچه گدایی که بیرون دیدیم میزنم تو سرش ، بهش میگم گدا گدا گدا ، تو که پول نداری برو بمیر ، هه هه هه لباسهاشو بعد میام اینو میخونم دیگه ؟ نه ؟ گفتی تا کی وقت دارم ؟؟؟ تا غروب ؟ خب من برم لباس بپوشم یه کم دزدی کنم بعد بیام اینو بخونم دیگه !

واقعااااااااااااااااااا؟؟؟

معمار نوشته است:ممنون ولی واقعا اگه یه نفر اینو بخونه همه ی گناه هاش بخشیده می شن ؟؟؟ یعنی اگه یکی دل کسی رو شکونده باشه ... این نماز حلش می کنه ؟؟؟ ... یعنی فقط دو رکعت نماز شما رو پاک و مطهر می کنه ... ؟؟؟ نمی گم نماز نخونین ... نماز خوبه .. ولی سعی کنین بفهمید که نماز کافی نیست ... باید بری از همه کسانی که بهشون بدی کردیم و بهشون ظلم کردیم و حقشونو خردیم حلالیت بگیریم اونم نه این جوری که فقط بریم بگیم حلالمون کن !!! به معنی واقعی از دلش در بیاریم و شادش کنیم ... خدا بارها گفته من ممکنه از حق خودم بگذرم (حق الله) ولی هیچ وقت از حق مردم (حق الناس) نمی گذرم ... دیگه بالاتر از شهادت که نیست ؟؟ شهید همهی گناهانش امرزیده می شه مگر حق الناسی که گردنش باشه !!! پس ترو خدا این قدر سطحی با مسائل دینی برخورد نکنین ...
عزیز دلم سطحی برخورد نشده!لازم نیست واسه هر مسئله دینی که گذاشته میشه کلی قبلش توضیح و تفسیرش کنیم,اولا یه عده معتقدا و دوم هم اینکه هر عقل سالمی اینو میدونه که با یه نماز همه گناهات بخصوص حق الناس بخشیده نمی شه!این فقط یکی از اعمال روز آخر ذی الحجه است و لازم ندیدم که اینجا این مسئله رو به چالش بکشم,فقط در حد بیان یه مطلب بود.

penny نوشته است:مهناز؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من برم ادم بکشم بیام اینو بخونم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعااااااااااا؟؟؟؟ باشه امروز اولین بچه گدایی که بیرون دیدیم میزنم تو سرش ، بهش میگم گدا گدا گدا ، تو که پول نداری برو بمیر ، هه هه هه لباسهاشو بعد میام اینو میخونم دیگه ؟ نه ؟ گفتی تا کی وقت دارم ؟؟؟ تا غروب ؟ خب من برم لباس بپوشم یه کم دزدی کنم بعد بیام اینو بخونم دیگه ! واقعااااااااااااااااااا؟؟؟
پنی یه من تو چراااا؟؟؟؟؟؟؟
تو که منو می شناسی!؟
بابا کشتین منو,مسلما با یه نماز همه گناهات بخشیده نمیشه,نه؟
منم میدونم,همه هم اینو میدونن!
هیچوقت هم خدا و ائمه اش از طرف خودشون نگفتن این کار و بکنین حق الناس شما هم بخشیده میشه!اینکه یه مسئله واضح و کاملا حل شده ست!!!!
هان؟زود باش بگو ببینم؟

این دعا ها ونمازها را باید خوند که خود ما به آرامش قلبی برسیم و بیشتر به خدا نزدیک شیم وکسی که به خدا نزدیک باشد قطعا ترک گناه که چه عرض کنم ، ترک مکروهات را نیز دارد. حالا ما نباید با این صحبتها انسانها را دل زده کنیم. رحمت و مغفرت خدا آنچنان زیاد است که در تصور ما زمینیان نمی گنجد. من اگر خودم به این نماز اعتقاد نداشته باشم (که البته به خدای خودم ورحمتش اعتماد دارم)،شخصا اونو نمیخونم ولی با حرفام مانع یه شخص دیگه نمیشم.

من مانع نشدم و خودم هم قبول دارم ... فقط گفتم دلجویی از کسانی که ازردیمشون یادمون نره ... شاید این یه بهونه ی خوبی باشه که با خیلیا که قهریم آشتی کننیم و دل خیلی ها رو شاد کنیم ..

حرف بدی زدم ؟

سلام

دوست عزیز اول اینی که میگن اگه واقعا اعتقاد قلبی آدم باشه و آدم این کارو با اعتقاد قلبی بخونه بله گناهاش پاک میشه البته شرایط داره و اون این که دیگه به سمت اون گناه ها بر نگرده و ...

و دوست عزیز خدای ما عادله . همون جور که بارها گفته شده خدا حق خودش رو میبخشه یعنی

خدا حق الله رو میبخشه نه حق الناس رو

پس اگه سند این نماز معتبر باشه یعنی روایتش معتبر باشه ، اگه آدم این نماز رو با شرایط درستش به جا بیاره و به سمت گناه ها بر نگرده بله انشاءالله خدا گناهاش رو میبخشه البته اون بخشی که مربوط به حق خداست

دل شکستن و پول مردم خوردن و غیبت و از این جور حرفا خودتون هم میدونید که حق الناسه و خدا خودش میگه اینا مربوط به صاحب حقه نه من

باز امیدوارم بقیه دوستان راهنمایی کنن

سلام دوستان
رسیدن ماه محرم رو تسلیت می گم
امشب 2 رکعت نماز داره، در هر رکعت 1حمد و 11 توحید
احیا
دعا و نیایش
حضرت محمد باقر (علیه السلام): هر کس روز اول محرم روزه داشته باشد، دعایش مستجاب می شود
نماز روز اولو از مفاتیح بخونین، من فقط می دونم 2 رکعته
دعای بعد از نماز هم اینه:
اللهّم انت اله القدیم و هذه السنتة جدیدة فاسئلک فیها العصمة من الشیطان و القوة علی هذه النفس الامارة بالسوء
نقل از تبیان
التماس دعا
 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن