تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815717268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از هفته دولت
نمايشگاه «دولت مهر»
هفتگل- خبرنگار كيهان: نخستين نمايشگاه دستاوردهاي «دولت مهر» همزمان باهفته دولت در شهرستان هفتگل گشايش يافت. در اين نمايشگاه گوشه هايي از خدمات دولت اصولگراي نهم در بخشهاي عمراني، آموزشي، خدماتي و ... كه در طول عمر 3 ساله دولت در شهرستان هفتگل انجام شده، در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
44 پروژه راهسازي
ساري- خبرنگار كيهان: موسي رحيمي مديركل راه و ترابري مازندران با اشاره به اينكه 44 پروژه راه و ترابري در مازندران به بهره برداري رسيده است گفت: براي اجراي اين پروژه ها بالغ بر 70 ميليارد ريال اعتبار به مصرف رسيده و افتتاح 7 پروژه راه اصلي و فرعي با هزينه 18 ميليارد و 859 ميليون ريال از جمله اين پروژه ها است.
ديپلماسي فعال بين المللي
رامسر- خبرنگار كيهان: روي كارآمدن دولت نهم ذهنيت هاي منفي احتمالي موجود در جوامع اسلامي نسبت به دولت ايران را از بين برد و پاي بندي دولت به ارزش هاي اسلامي را به اثبات رساند.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالرحمن باقرزاده امام جمعه رامسر با اظهار اين مطلب به مناسبت هفته دولت افزود: دولت قبلي در جريان انرژي هسته اي و ديپلماسي بين المللي روش انفعالي را پيشه كرد اما دولت احمدي نژاد ديپلماسي انفعالي را به ديپلماسي فعال بين المللي تبديل كرد.
دستاوردهاي دولت
خرمدره- خبرنگار كيهان: نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم به مناسبت هفته دولت در فرهنگسراي امام خميني شامل آثار هنرجويان از قبيل صنايع دستي، و ... در معرض بازديد علاقه مندان قرار گرفت.
افتتاح 20 طرح عمراني
كاشان- خبرنگار كيهان: عمران دلاوريان دبير ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان آران و بيدگل گفت: به مناسبت اين هفته 20 طرح عمراني در اين شهرستان به بهره برداري رسيد. اين طرح ها در زمينه هاي مختلف آموزشي، رفاهي، خدماتي، بهداشتي و درماني، كشاورزي، منابع طبيعي، آبرساني و فرهنگي است كه هزينه اجراي آنها بيش از 32 ميليارد ريال اعلام شده است.
دغدغه دولت مردمي
رشت- خبرنگار كيهان: درزي معاون سياسي امنيتي استانداري گيلان در سخناني ضمن گراميداشت هفته دولت با اشاره به اينكه دولت نهم دولتي مردمي و برخواسته از بدنه مردم و تمام دغدغه و تلاش آنها رسيدگي به مسايل و مشكلات جامعه است گفت: هر چند تاكنون در هفته دولت به فعاليتهاي عمراني بيشتر توجه شده است، اما با درنظر گرفتن شرايط كنوني كشور و تلاش گسترده دشمنان عليه انقلاب اسلامي توجه به تهاجم فرهنگي اجتناب ناپذير است.
افتتاح طرحهاي آموزشي و عمراني
لارستان- خبرنگاركيهان: همزمان با گراميداشت هفته دولت پنج طرح آموزشي، عمراني و مخابراتي به ارزش تقريبي 8 ميليارد ريال در بخش پيرم لارستان افتتاح و ساخت 2 طرح در زمينه بهداشت و درمان با اعتبار اوليه 1300 ميليون ريال آغاز شد.
بهره برداري از درمانگاه تخصصي
زرين شهر- خبرنگاركيهان: همزمان با اولين روز از هفته دولت درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي شماره 2 ذوب آهن و داروخانه و سي تي اسكن اين مركز افتتاح و مورد بهره برداري قرارگرفت.
اين مركز سي تي اسكن با اعتبار 5 ميليارد ريالي به بهره برداري رسيده است كه شامل بخش هاي لاپلاسكوپدر، سنگ شكن دروني اندام، آتروسكوپ در اعمال مفاصل، آندوسكوپي، سينوس، دستگاه ماموگرافي، سونوگرافي و بخشهاي مختلف ديگر است.
افتتاح 260 پروژه عمراني
قاين- خبرنگاركيهان: غلامرضا طاهري فرماندار قائنات با اشاره به اينكه 260 پروژه عمراني- خدماتي و صنعتي درهفته دولت در شهرستان قاينات افتتاح شد و مورد بهره برداري قرارگرفت، گفت: دولت نهم نيز با كاهش هزينه هاي جاري و پرداختن به اشتغال و مسكن، بيمه روستايي و ارائه ميلياردها ريال تسهيلات صندوق مهر از صرفه جويي دولت و دستگاهها، نقش اساسي و برجسته اي در خدمت رساني صادقانه و براساس نياز جامعه داشته است.
بهره برداري از 135 طرح عمراني
كرج- خبرنگاركيهان: محمد جواد كوليوند فرماندار شهرستان كرج از بهره برداري از 35 طرح عمراني همزمان با هفته دولت دراين شهرستان خبر داد و گفت: اين طرحها مربوط به 18دستگاه اجرايي شهرستان كرج است كه با اعتباري بالغ بر 857 ميليارد ريال تكميل شده است.
143 پروژه در خدابنده
خدابنده- خبرنگاركيهان: خالقي فرماندار خدابنده با اشاره به اينكه 460پروژه در استان زنجان همزمان با هفته دولت به بهره برداري رسيده است گفت: از اين تعداد 143 پروژه مربوط به خدابنده است كه براي آنها 130ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است. مدرسه راهنمايي پنج كلاسه روستاي ارقين، مدرسه راهنمايي 15كلاسه روستاي زرند، 17 واحد مسكوني مددجويان اداره بهزيستي و 27 واحد مسكن آپارتمان هاي جوان اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان برخي از اين پروژه ها هستند.
افتتاح 24 پروژه عمراني
دزفول- خبرنگاركيهان: محمد معظم فر مسئول روابط عمومي شهرداري دزفول گفت: جهت رضايت مندي مردم و با حركتي نو اصلاح هندسي گره ترافيكي آزادگان و خيابان آفرينش، بلوار جاده صفي آباد و تابلوهاي ورودي شهر و پاركينگ دكترحسابي درفصل بهبود عبور و مرورشده در هفته دولت به بهره برداري رسيد.
زيرسازي و آسفالت، پارك و فضاي سبز رعنا در فصل خدمات شهري و اصلاح بهسازي ميدان شيخ انصاري، خاكبرداري و ساماندهي مخروبه هاي بافت قديم، نصب تنديس آبي در شهر و نصب خريد دستگاه كامل بازي كودكان از ديگر خدمات انجام شده براي مردم اين شهرستان است.
راه اندازي مركز سي تي اسكن
اصفهان- خبرنگاركيهان: طي مراسمي به مناسبت گراميداشت روز پزشك و هفته دولت و در راستاي خدمت رساني به مردم منطقه اولين مركز سي تي اسكن و درمانگاه تخصصي شماره2 مركز پزشكي شهيد مطهري ذوب آهن اصفهان افتتاح و راه اندازي شد.
بكارگيري سيستم نوبت دهي يكي از خدمات جديد اين مركز است كه طبق اين برنامه خدمات با كيفيت بهتري ارائه مي شود. احداث ICU و گسترش CCU و مراقبت هاي ويژه راه اندازي بخش هاي تخصصي تر و يا فوق تخصصي از برنامه آينده اين مركز است.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن