تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816958891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجلاس نامزد‌هاي رياست جمهوري، بهشت وبلاگ‌نويسان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اجلاس نامزد‌هاي رياست جمهوري، بهشت وبلاگ‌نويسان
اين مراسم يك اجلاس آمريكايي است و ما از تمامي فناوري‌هاي جديد نظير ارسال پيام‌هاي فوري گرفته تا ابزار‌هايي همچون گوگل You Tube استفاده مي‌كنيم.
50 فناوري نو زير يك چادر نسترن صائبي- با وجود فناوري‌هاي مدرن و متنوع امروزي، چهره سياسي اجلاس ملي دموكراتيك (DNC) 2008، كه از 25 اوت شروع شده و امروز به كار خود پايان مي‌دهد، به فستيوالي براي رسانه‌هاي اجتماعي، تصاوير ويديويي با وضوح بالا و اتصال به اينترنت پرسرعت تبديل شده است.
اجلاس ملي دموكراتيك، يكي از اجلاس‌هاي مربوط به نامزد‌هاي رياست جمهوري در آمريكاست كه از سال 1832 تا‌كنون هر چهار سال يك بار توسط حزب دموكرات ايالات متحده برگزار مي‌شود. هدف اصلي از برگزاري اين اجلاس، معرفي كانديدا‌ها و تثبيت يكي از آنان براي نامزدي رياست جمهوري و همچنين يك نفر به عنوان نامزدي پست معاونت رياست جمهوري است. اما اجلاس امسال، حال و هواي ديگري دارد و نو‌آوري‌هاي بديع فناورانه، محيط ديجيتال و مجازي را نيز وارد آن كرده است.كميته اجلاس ملي دموكراتيك در اين مراسم، كيوسك‌هايي مخصوص آپلود تصاوير ويديويي در اختيار وبلاگ‌نويسان و همچنين نمايندگان حاضر قرارداده تا تصاوير خبري خود را در وب‌سايت‌هايي همچون You Tube يا پلات‌فورم‌هاي ديگر تصاوير ويديويي آنلاين آپلود كنند.بروك كولانجلو، مدير فناوري DNC مي‌گويد: اين مراسم يك اجلاس آمريكايي است و ما از تمامي فناوري‌هاي جديد نظير ارسال پيام‌هاي فوري گرفته تا ابزار‌هايي همچون گوگل You Tube استفاده مي‌كنيم تا اين اجلاس را به يك رويداد باز و تعاملي تبديل كنيم. شركت‌كنندگان اجلاس DNC از پيام‌هاي متني پخش تصاوير ويديويي بهره مي‌برند تا تمامي اطلاعات‌شان را به‌روز كنند.به دور از مسايل سياسي، اين اجلاس ميعادگاه پيمان چندين گروه نظير گروه وبلاگ‌نويس ديلي كاس و Progress Now بود كه نقش باني و اسپانسر چادر 8 هزار فوت مربعي وبلاگ‌نويسان را ايفا كرده‌اند. در اين چادر عظيم، وبلاگ‌نويسان، وبلاگ‌نويسان ويديويي (Vlogger) و پادكستر‌ها با اتصال به اينترنت پهن‌باند پرسرعت كار‌هاي مجازي مربوط به اين اجلاس سياسي را انجام داده‌اند.در اينجا به چندين فناوري برجسته كه در مركز Pepsi، مكان برگزاري اجلاس DNC، مورد استفاده قرار گرفت اشاره مي‌كنيم.
1 - سكويي پر از فناوري‌هاي پيشرفته
كميته اجلاس ملي دموكراتيك، امسال نخبه طراحي دكور جهان را براي طراحي بي‌نظير صحنه و سكوي اصلي اين اجلاس انتخاب كرد. بروس راجرز، طراحي دكوراسيون نابغه، نيز با شعار«سكوي زرق و برق دار و درخشان براي دموكرات‌ها» براي طراحي اين مكان سنگ تمام گذاشت و از انواع و اقسام فناوري‌هاي مدرن استفاده كرد. نتيجه اين طراحي نيز يك محيط 8 هزار فوت مربعي با امكانات كامل تصاوير ويديويي و 3 صفحه نمايش 130 اينچي LCD پاناسونيك بود.اين صفحه نمايش‌ها، تمامي صحنه‌ها و تصاوير رويداد‌ها را براي شركت‌كنندگان در اجلاس به نمايش گذاشتند.كميته اجلاس ملي دموكراتيك اعلام كرده كه براي طراحي دكوراسيون اين سكوي 70 در 60 فوتي، بيش از 50 نوع فناوري و 70 كارگر صحنه، بيش از 25 هزار ساعت كار كرده‌اند.
2- وبلاگ‌نويسي در محيط اجلاس
كرگ‌ نيومارك، بنيانگذار Craigslist، يكي از وبلاگ‌نويسان نامدار اجلاس ملي دموكراتيك است كه در وبلاگ‌ شخصي خود با آدرس Cnewmark.com، خبرگزاري رويترز و وبلاگ ‌هافينگتون، اخبار اين اجلاس را پوشش مي‌دهد. نيومارك يكي از 120 وبلاگ‌نگاري است كه براي پوشش اخبار اجلاس DNC مجوز رسمي دارد.نيو‌مارك روز دوشنبه گذشته، كار خود را در اين اجلاس و در چادر وبلاگ‌نويسان شروع كرد. لوازم همراه او شامل يك لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad X300 يك Flip Video، يك گوشي نوكيا N95، يك دوربين عكاسي Nikon P80 و يك گام شمار مي‌شد.وي در كنار نوشتن اخبار و نظريات خود در مورد اجلاس، از تمامي رويداد‌ها تصوير‌برداري مي‌كرد تا هيچ نكته‌اي از دستش در نرود.كرگ‌نيو‌مارك مي‌گويد: من هرگز در هيچ اجلاسي حضور فيزيكي نداشته‌ام و هرگز كار‌هاي سياسي اين چنيني انجام نداده‌ام.
نيو‌مارك يكي از طرفداران «باراك اوباما» است و در مورد مسايل فناوري اين اجلاس مطالب متنوعي نوشته است.
3- صفحه نمايش لمسي
در گوشه‌اي از اجلاس، صفحه نمايش لمسي ديواري «Mini Magic Wall» به چشم مي‌خورد كه در حال نمايش تصوير جان كينگ، خبرنگار ارشد CNN بود. اين صفحه نمايش، نسخه كوچك Magic Wall است كه بنگاه خبر پراكني CNN از آن براي پوشش اخبار انتخابات استفاده مي‌كند. اين صفحه نمايش توسط Perceptive Pixel، شركتي كه توسط جف هان، پيشگام صنعت چند لمسي بنيانگذاري شده ساخته شده است.
4- ترسيم جغرافيايي آمار راي‌گيري
جاش براون، توليد كننده New Media بنگاه خبرپراكني CNN، در اين اجلاس مسوول ترسيم نقشه مربوط به آمار راي‌گيري انتخابات رياست جمهوري است كه به صورت بلادرنگ، آمار مربوط به راي‌گيري مناطق مختلف آمريكا را در نقشه نشان مي‌دهد.كامپيوتر براون به صفحه نمايش لمسي Mini Magic Wall متصل شده است.
5-سيستم Polecam
CNN در اين اجلاس همچنين سيستم تصويربرداري Polecam را در گوشه‌اي از فضاي اجلاس نصب كرد تا كندي كروسي، خبرنگار اين خبرگزاري، اخبار مربوط به اجلاس را پوشش دهد.مانيتور و دستگاه كنترل كننده اين سيستم در گوشه ديگر اين سالن واقع شده است.
6-كيوسك وبلاگ‌نويسي مربوط به راي‌گيري
در سالن اين اجلاس كيوسك‌هايي وجود دارد كه مخصوص وبلاگ‌نويسان است و مي‌توانند در آنها به اينترنت دسترسي پيدا كنند.
حدود 56 عدد از اين كيوسك‌ها در سالن اجلاس وجود دارد كه شامل يك لپ‌تاپ مركزي جهت راي‌گيري است و يك مانيتور كه روبه‌روي آن وجود دارد و مخصوص كساني است كه از نظر ديد و شنوايي مشكل دارند و با صفحه نمايش بزرگ‌تر راحت‌تر مي‌بينند.
يك خط تلفن نيز در كنار اين كامپيوتر مركزي وجود دارد كه از يك طرف به اوباما و از طرف ديگر به دبيرخانه DNC متصل مي‌شود و در مجموع براي هماهنگي امور داخل سالن مورد استفاده قرار مي‌گيرد.گفتني است تمامي دستگاه‌هاي ياد شده از طريق سيم و كابل به هم متصل شده‌اند تا با امواج راديويي رسانه‌هاي خبري تداخل نداشته باشند.
7-مدارهاي غول پيكر
در تصوير، سخت‌افزار شبكه و كامپيوتر مركزي كه يك مدار OC-192 را تشكيل داده، نشان داده شده است.به گفته برگزاركنندگان اجلاس ملي دموكراتيك، اين سيستم با 10 گيگابايت پهناي باند مي‌تواند حدود 220 هزار خانوار را به اينترنت متصل كند.
8- آماده براي وبلاگ‌نويسي
با وجود 56 كيوسك مخصوص وبلاگ‌نويسي با اتصال به اينترنت پهن باند فضاي صميمانه‌اي ميان بلاگران ايجاد شده و با وجود دوربين‌هاي عكاسي و تصويربرداري با كيفيت بالا گزارش‌هاي وبلاگي آنان كم‌وكاستي ندارد.به طور كلي مي‌توان گفت كه مركز Pepsi، ميعادگاه تمام عيار وبلاگ‌نويسان شده است.
9- انتخابات سالم الكترونيكي
بروك كولانجلو را در تصوير مي‌بينيد كه در يك كيوسك راي‌گيري از نمايندگان دولتي كابلي را در دست گرفته است. علاوه بر اينكه اتصال كامپيوترها در اجلاس ملي دموكراتيك تنها به صورت سخت‌افزاري صورت گرفته و امواج راديويي در نتايج آرا هيچ خللي ايجاد نمي‌كند، اين نوع اتصال، شبكه Wi-Fi با كيفيت‌تري را در محيطي با تعداد بالاي كاربران اينترنتي فراهم مي‌آورد. 10-ژست‌هاي الكترونيكي
جو سيلبر و ليساندرا نلسون، مديران شبكه اجتماعي LinkedIn و سايت به اشتراك‌گذاري Flickr در جايگاه ويژه سخنراني ايستاده بودند و براي عكاسان ژست مي‌گرفتند، در حالي كه پشت سر آنها سه تلويزيون HD 130اينچ پاناسونيك نصب شده بود.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن