تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816510775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
برج ميلاد 10 مهر افتتاح مي شود
معاون فني عمراني شهرداري تهران از افتتاح و بهره برداري قطعي برج ميلاد در 10 مهر سال جاري خبر داد. احمد دنيا مالي افزود: برج ميلاد به سرعت آماده بهره برداري مي شود و در قسمت پاياني كار هستيم. معاون فني عمراني شهرداري تهران ادامه داد: يكي از پيچيده ترين پروژه هاي مهندسي كشور به دست مهندسان ايراني ساخته شده است. وي افزود: مردم با بازديد از اين پروژه خواهند ديد كه چه كار بزرگي در اين مجموعه انجام شده است. بخش هايي از فاز اول پروژه مركز ارتباطات بين المللي تهران نظير سالن همايش ها، مورد بهره برداري نهايي قرار گرفته و برج ميلاد نيز انجام وظايف مخابراتي خود را آغاز كرده است. رضا ميرصادقي، مدير عامل شركت يادمان سازه در خصوص علت تاخيرهاي به وجود آمده در بهره برداري نهايي از فاز اول پروژه برج ميلاد به فارس گفت: براساس گزارش تهيه شده 87 درصد تاخير در كار مربوط به عوامل بين المللي و فسخ يك طرفه قراردادهاي طرف خارجي و 13 درصد باقي مانده شامل شرايط خاص آب و هوايي زمستان سال گذشته و ساير عوامل بوده است كه قبلا به مردم اعلام شده است. به گفته وي، شرايط بين المللي و تحريم ها اگر چه مانع اجراي تعهد زماني شده است اما زمينه نوآوري و شكوفايي هاي متعدد و بروز خلاقيت هايي ايراني را فراهم آورد و به رغم تمامي تحريم ها، امروز برج ميلاد نه تنها نمادي براي تهران كه نمادي از همت و تلاش مهندسان ايراني است و تحريم ها توان مهندسي كشور را بالا برده است. مدير عامل شركت يادمان سازه درباره شروع به كار فاز دوم پروژه مركز ارتباطات بين المللي تهران نيز گفت: كار ساخت فاز دوم اين پروژه كه شامل هتل 5 ستاره، مركز تجارت جهاني و مراكز اداري و عمومي است، به طور رسمي امسال آغاز شده و مهندسان در حال تكميل نقشه ها و تامين تجهيزات براي شروع كار ساخت هستند.

بناهاي فرسوده شمال تهران مجوز بازسازي مي گيرند
ابتكار- با توجه به حجم بالاي بناهاي فرسوده در شمال تهران و خطرات سكونت در اين نوع ابنيه ها،شهرداري منطقه يك تسهيلات و اقدامات قانوني را جهت صدور مجوز بازسازي اعمال مي كند. به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك، وجود گسل شمالي شهر تهران و فرسودگي اكثر ساختمان هاي موجود به خصوص در محله هاي گلابدره، آبك و امامزاده قاسم كه به صورت غير قانوني و با كمترين تمهيدات ايمني و حفاظتي بنا گرديده اند خطر ريزش و بروز حوادث غير مترقبه را براي ساكنين به دنبال دارد. براساس همين گزارش ساكنين محله هاي فوق مي توانند به جاي تعميرات به صورت خلاف ساختماني و غير ايمن با مراجعه به شهرداري از تسهيلات مجوزهاي بازسازي برخوردار شوند.

تشكيل كميته جلوگيري از مرگ هاي خاموش
مشاور شهردار تهران در امور سلامت گفت: با توجه به اين كه در سال هاي اخير آمار مرگ و مير ناشي از حوادث گازگرفتگي در تهران افزايش يافته است كميته اي براي بررسي و پيشگيري از اين حوادث در تهران تشكيل شده است.مهدي گلمكاني در گفت و گو با شهر با اعلام اين خبر اظهار داشت: بر اساس آمار سازمان آتش نشاني سال 85 و 86 تعداد مرگ و مير خاموش ناشي از حوادث لوازم گرمايي گازسوز بالا بود به گونه اي كه تنها در سال گذشته 250 نفر در استان تهران به دليل گازگرفتگي جان خود را از دست دادند.وي با اشاره به اين كه عمده اين حوادث به به دليل استاندارد نبودن وسايل گازسوز و نبودن لوازم اطمينان در اين وسايل است، ادامه داد: با توجه به اين مساله شهردار تهران در نامه اي از وزير صنايع و معادن خواست تا نسبت به رفع عيب و نواقص احتمالي وسايل گازسوز اقدام شود كه اين نامه از سوي وزير به موسسه تحقيقات و استاندارد ارجاع شد.وي با بيان اين كه با توجه به تغيير مديريت پي در پي در موسسه تحقيقات اين موضوع پيگيري نشد، اظهار داشت: به همين دليل كميته اي متشكل از اعضاي گروه راهبردي جامع ايمن منطقه 22، سازمان آتش نشاني، نماينده موسسه استاندارد موضوع در شهرداري تهران تشكيل شد و علت اصلي مرگ هاي خاموش مشخص شد.وي تاكيد كرد: با توجه به نتايج بررسي ها، طرح جلوگيري از مرگ هاي خاموش و گازگرفتگي به صورت آزمايشي در پنج منطقه تهران كه بنا بر اعلام سازمان آتش نشاني بيشترين تعداد حوادث گازگرفتگي را در سال هاي گذشته داشتند در حال اجرا است.به گفته مشاور شهردار، اين طرح شامل اطلاع رساني، فرهنگ سازي و رفع نقص وسايل گازسوز موجود در منازل شهروندان تهراني است.وي تصريح كرد: با توجه به دستور اكيد شهردار پس از اجراي آزمايشي، اين طرح به صورت كلي در تمامي تهران اجرا مي شود تا در زمستان امسال شاهد حل مشكل باشيم.گلمكاني با انتقاد از پيام هاي آموزشي صدا و سيما ادامه داد: پوشاندن منافذ پنجره ها كه در پيام هاي صدا و سيما به اشتباه به مردم آموزش داده مي شود خود عاملي براي ايجاد گازگرفتگي است چرا كه بستن درز پنجره ها و درهاي ساختمان براي جلوگيري از هدر رفتن انرژي موجب مي شود تا گاز توليد شده منوكسيد كربن هيچ منفذي براي خروج نداشته باشد و موجب گازكرفتگي ساكنان منزل مي شود.

تهران آلوده به وبا است
رئيس جامعه پزشكان متخصص داخلي ايران با اشاره به وجود بيماري وبا در تهران، از مسئولان وزارت بهداشت خواست نسبت به اطلاع رساني اين بيماري جدي تر باشند.دكتر ايرج خسرونيا با انتقاد از پنهان كاري وزارت بهداشت در بحث اطلاع رساني وجود بيماري وبا در كشور، گفت: مسئولان بايد بگويند بيماري هست و راهكارهاي مقابله و پيشگيري از آن را نيز به مردم بگويند.وي با تاكيد بر دريافت گزارش از مطب ها و درمانگاههايي كه افراد مبتلا به آنها مراجعه مي كنند، افزود: وزارت بهداشت بايد گزارش بيماري را از پزشكان بخواهد تا بتواند بهتر به بحث پيشگيري و مقابله با بيماري بپردازد.رئيس جامعه پزشكان متخصص داخلي ايران با اشاره به اينكه در سي سال گذشته هميشه مرگ و مير و آلودگي به بيماري وبا در كشور وجود داشته است، تصريح كرد: نكته مهم در اين بحث، آمادگي وزارت بهداشت براي پيشگيري از شيوع بيماري است.خسرونيا با انتقاد از وزارت بهداشت كه توصيه ها و هشدارهاي انجمن هاي پزشكي را جدي نمي گيرد، افزود: بنده بارها موضوع آبياري مزارع سبزي اطراف تهران با فاضلابها و پساب ها را تذكر داده ام ولي مسئولان وزارت بهداشت هميشه منكر شده اند.گفتني است پيش از اين رئيس جامعه پزشكان متخصص داخلي ايران نسبت به آبياري مزارع سبزي حومه تهران با آبهاي آلوده هشدار داده بود.

هشدار سازمان بازرسي شهرداري تهران:
گودبرداري هاي غيراصولي رها شده، توسط شهرداري پر مي شود
ابتكار-مالك يا مالكاني كه نسبت به گودبرداري ملك خود به شكل غيراصولي اقدام و آن را به حال خود رها مي كنند، به استناد تبصره ذيل بند 14 ماده 55 قانون شهرداري و طي مراحل قانوني، اين گودبرداري ها توسط شهرداري پر مي شود. به گزارش روابط عمومي معاونت مالي اداري شهرداري تهران، سازمان بازرسي شهرداري تهران با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: اخذ چنين تصميمي به دليل پيشگيري از اتفاقات ناگوار و خطرات احتمالي جاني و مالي در رابطه با گودبرداري هاي موصوف خواهد بود. گودبرداري هايي كه به حال خود رها مي شوند و اقدامات لازم ايمني در آن ها صورت نمي گيرد و ساخت و ساز هم در آن ها يا با تاخير يا هرگز انجام نمي شود، پس از شناسايي توسط شهرداري، به منظور رفع خطر، پر مي شود. بديهي است مسئوليت عواقب ناشي از خطرات احتمالي جاني و مالي بر عهد مالك يا مالكان خواهد بود. گفتني است، تاكنون چندين گود خطرناك در تهران شناسايي شده و مراحل قانوني رفع خطر و پر كردن آن ها طي شده است كه به زودي عمليات آن ها آغاز مي شود.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن