تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805119957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل موتلفه:تخريب دولت،خيانت به انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبير كل موتلفه:تخريب دولت،خيانت به انقلاب است
دبير كل حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد: ما تخريب دولت را خيانت به انقلاب و نظام مي دانيم و همواره بر نقد منصفانه تاكيد كرده ايم و آن را براي تصحيح حركت دولت در مسير انقلاب لازم دانسته و مي دانيم .

به گزارشرجانيوز به نقل ازمهر، محمد نبي حبيبي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي گفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري درباره عملكرد و ويژگيهاي دولت نهم اظهار داشت : نظرات مقام معظم رهبري در مورد عملكرد دولت و نيز تبيين ويژگيهاي دولت احمدي نژاد فصل الخطاب اصولگرايان در خصوص نگاه به دولت نهم است.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي ادامه داد : حمايت از دولت نهم بر اساس احترام به راي اكثريت مردم تنفيذ ولي فقيه و التزام به قانون اساسي يك وظيفه اساسي است و ويژگيهاي اصولگرايانه اين دولت لزوم اين حمايت را افزايش مي دهد، تبعيت از ولايت نيز پس از سخنان رهبر معظم انقلاب همه اصولگرايان را موظف به حمايت قانونمند از دولت نهم مي دارد.

وي با اشاره به اينكه در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب هستيم تصريح كرد: گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت ما را به سرمنزل مقصود و نيز حركت به سوي اهداف امام(ره) و رهبري و انقلاب رهنمون مي سازد. بي ترديد اين گفتمان مي تواند مايه و پايه اصلي وحدت و همگرايي اصولگرايان باشد.

حبيبي با تاكيد بر حمايت و پشتيباني اصولي دولت از سوي حزب موتلفه اسلامي گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره مخالفان دولت فرمودند كساني كه كينه امام(ره) را به دل دارند و با گفتمان امام(ره) و انقلاب مخالف هستند و نيز كساني كه غرض وزي دارند به بهانه انتقاد تخريب دولت را در دستور كار خود قرار داده اند.

حبيبي افزود : اصولگرايان خود را موظف به حمايت از دولت در برابرهجوم مخالفان نظام و امام (ره) مي دانند و البته انتقادات خود را نيز به طور مستدل مطرح كرده اند.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به ويژگيهاي دولت نهم در خصوص انس با مردم، نشاط خدمت به مردم و برجسته كردن گفتمان امام (ره) و انقلاب اذعان داشت : بدون شك اصولگرايان به طور اعم و دولت نهم و شخص رئيس جمهوري به طور اخص عنايات مقام معظم رهبري به دولت اصولگرا را به خاطر ويژگيهاي مردمي آن افتخاري مقدس براي خود و همه پايبندان به انقلاب اسلامي مي دانند.

وي در بخش ديگري از اين گفتگو با اشاره به طرح تحولات اقتصادي دولت گفت: طرح تحولات اقتصادي دولت مورد توجه مقام معظم رهبري و نخبگان جامعه است لكن هنوز اين طرح در اختيار قرار نگرفته است . ولي در كليات اجراي آن راهي براي برون رفت از مشكلات اقتصادي تلقي شده است. همه بايد به دولت كمك كنند اين كار بزرگ با كمترين هزينه و بيشترين فايده به اجرا درآيد.

حبيبي با اشاره به دقتهاي رهبر معظم انقلاب در خصوص اجراي طرح تحولات اقتصادي اظهار داشت: موضوع تورم جدي ترين مسئله اقتصادي است. حزب موتلفه اسلامي بارها گفته است ريشه اصلي تورم در ساختار بودجه كل كشور است. ما بايد پس از 30 سال آمار دقيقي از پيش بيني درآمدها و برآورد هزينه ها داشته باشيم تا بتوانيم يك بودجه با استانداردهاي عملي و حرفه اي را تقديم مجلس كنيم. اگر بودجه بر اساس اصول52 و 53 و نيز 45 و 43 قانوناساسي و نيز قانون برنامه و بودجه و قوانين مربوط به ويژه قانون محاسبات عمومي تنظيم و تدوين شود گام بزرگي براي كنترل و مهار تورم درجامعه برداشته خواهد شد. به عقيده ما بايد رهنمودهاي مقام معظم رهبري در اين ديدار در دستور كار دولت و مجلس و نخبگان قرار گيرد و انشاءالله تا آذر ماه مطالعات اوليه صورت گيرد و اگر قرار است در اعداد و ارقام بودجه سال 87 به دليل اجراي طرح تحولات اقتصادي تغييراتي صورت گيرد اين تغييرات در منابع مصارف دقيق و مطابق با واقع باشد.

وي در پاسخ به سئوالي در مورد كارنامه دولت از نگاه چشم انداز بيست ساله برنامه پنجساله اذعان كرد : حدود 30 بند از برنامه سوم در برنامه چهارم توسعه تكرار شده است اين نشان مي دهد كه دولتها بايد درعمل به برنامه كوشش و دقت بيشتري مبذول مي كرده اند و بايد مبذول كنند.

حبيبي ادامه داد: خوشبختانه دولت نهم در تعدادي از شاخصها از برنامه ها جلوتر است. اميدواريم ارزيابي كارشناسانه از عملكرد دولت از سوي نهادهاي نظارتي صورت گيرد و برنامه پنج ساله پنجم با عبور از برنامه پنج ساله چهارم تدوين شود و چيزي از برنامه هاي پيش بيني شده بر زمين نماند.

وي همچنين درباره گزارش رئيس جمهوري از عملكرد دولت در محضر مقام معظم رهبري گفت: اين گزارش اميدوار كننده و آمار و ارقام ارائه شده حاكي از موقعيت دولت در خدمت رساني بود. اميدواريم در تحقق رونق واقعي توليدات اقتصادي نيز شاهد موفقيتهاي روز افزون دولت باشيم.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان با اشاره به مناسبتهاي بزرگ شهريور ماه اظهار داشت : شهريور ماه ايام بزرگداشت شهادت رجايي و باهنر رئيس جمهوري و نخست وزير مظلوم و اصولگراي دهه اول انقلاب است. اين دو در يك حادثه تروريستي به دست منافقين و با دسيسه و نيرنگ و نقشه آمريكاييها به شهادت رسيدند. ما هفته دولت كه به نام اين دو بزرگمرد نامگذاري شده را به مردم و دولت نهم تبريك مي گوييم.

وي افزود : هفته اول شهريور ماه سالروز شهادت شهيدان لاجوردي، اندرزگو و حاج مهدي عراقي است. امسال خوشبختانه تجليل خوبي از شهيد لاجوردي به واسطه برگزاري كنگره بزرگداشت شهيد لاجوردي شد. ما از صدا و سيما به واسطه انعكاس خوب اين مراسم تشكر مي كنيم . همچنين از جناب آقاي ناطق نوري كه همت ويژه اي در برگزاري مراسم به عنوان رياست كنگره داشتند سپاسگزاريم. اميدواريم خداوند روح پر فتوح اين شهيدان و ديگر شهداي حزب موتلفه اسلامي را با پيامبر اعظم (ص) و ائمه طاهرين (ع) محشور گرداند.

نظرات كاربران:
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن