تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816282477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خروج سرمايه هاي خارجي از روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: خروج سرمايه هاي خارجي از روسيه
بر پايه آمار رسمي منتشر شده، در پي درگيري نظامي روسيه و گرجستان، شمار قابل توجهي از سرمايه گذاران، دارايي هاي خود را از روسيه خارج كرده اند كه اين كاهش سرمايه در طول يك هفته، از زمان بحران مالي اين كشور در سال 1998 بي سابقه بوده است.
آمار رسمي بانك مركزي روسيه بيانگر آن است كه ذخاير ارزهاي خارجي اين كشور، تا هفته منتهي به 15 ماه اوت، 16 ميليارد و 400 ميليون دلار كاهش داشته است. در همين حال، بانك مركزي روسيه براي اينكه روبل را در برابر ارزهاي ديگر در وضعيت ثابتي نگه دارد، به تازگي پول به بازار اين كشور تزريق كرده است.
به گزارش روزنامه بريتانيايي فايننشيال تايمز در حالي كه با مداخله بانك مركزي روسيه، از زمان آغاز مناقشه روسيه- گرجستان، ارزش روبل به طور نسبي ثبات داشته است اما با اين حال بازار سهام از هفتم ماه اوت (يك روز پيش از آغاز درگيري ها)، 6/5 درصد افت داشته است.
به گفته كريس گرين، اقتصاددان و مشاور بانك «VTB» در روسيه، درگيري نظامي روسيه و گرجستان ريسك سرمايه گذاري در اين كشور را افزايش داده و به پايين آمدن ارزش روبل كمك كرده است.بر اساس گزارش هاي منتشره، ارزش روبل روسيه به پايين ترين نرخ خود در طول سال جاري رسيده است. اين اقتصاد دان همچنين احتمال مي دهد كه كاهش ارزش يورو در برابر دلار آمريكا نيز در كم شدن ذخيره ارزي روسيه تاثير گذار بوده است.وزير دارايي روسيه با تاييد اينكه مناقشه اوستياي جنوبي به خروج سرمايه از اين كشور منجر شده است پيش بيني كرده است كه در سال 2008 ميزان سرمايه گذاري خارجي در روسيه از رقم پيش بيني شده كمتر باشد. از سوي ديگر بازارهاي سهام و اوراق قرضه روسيه از زمان آغاز مناقشه مسكو- تفليس بر سر اوستياي جنوبي در هشتم اوت سال جاري، با افت بسياري روبرو شده و شركت ها در جذب سرمايه دچار مشكل شده اند. الكسي كوردين، وزير دارايي روسيه، نيز با تاييد اين كه مناقشه اوستياي جنوبي منجر به خروج سرمايه از اين كشور شده است پيش بيني كرد كه در سال 2008 ميزان سرمايه گذاري خارجي در روسيه از رقم پيش بيني شده كمتر باشد و به زير 30 تا 40 ميليارد دلار برسد. الكسي كوردين هفته گذشته گفته بود: «به دليل بحران مالي جهاني و نيز ريسك سياسي كه به تازگي پديدار شده و به نوبه خود بر رفتار سرمايه گذاران خارجي تاثير گذاشته است، ورود سرمايه اندكي كمتر از پيش بيني هاي رسمي خواهد بود.»روسيه هم اكنون داراي 581 ميليارد دلار ذخيره ارز خارجي است كه در ميان كشورهاي جهان داراي جايگاه سوم است.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن