تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران اشد مجازات در انتظار تازه داماد عصيانگر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از دادگاه كيفري تهران اشد مجازات در انتظار تازه داماد عصيانگر


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: تازه دامادي كه به جرم كشتن پدر زنش زنداني شده است امروز در دادگاه كيفري تهران به اشد مجازات محكوم شد.

*** گزارش و عكس : ايسكانيوز
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار گروه حوادث ايسكانيوز: در ابتداي دو نشست پيشين رسيدگي به اين پرونده كه در شعبه 74 دادگاه كيفري تهران به رياست قاضي «حسيني كوه كمره اي» برگزار شد نماينده دادستان به بيان كيفرخواست پرداخت.
«محمد شهرياري» اعلام كرد: قاسم 23 ساله بامداد دوازدهم شهريور 1384 پدر زنش «رجب» را در پاركينگ دادسراي ناحيه 18 يافت آباد، قرباني اختلاف خانوادگي كرد. اكنون با توجه به اعتراف هاي قاسم و همچنين تقاضاي اولياي دم براي او اشد مجازات خواهانم.
سپس «قاسم» در دفاع از خود گفت:دو سال بود با دختر رجب عقد كرده بودم اما پدر زنم هر بار بهانه اي مي آورد و مانع عروسي ما مي شد. آن روز رجب براي شكايت به دادسراي يافت آباد رفته بود كه با وساطت برادرم منصرف شد.
وي افزود: براي حل اختلافمان به پاركينگ دادسرا رفته بوديم كه باجناقم «حسن» و برادرهاي زنم به من حمله كردند و يكي از آنها به نام فرامرز با زنجير به جانم افتاد.عادل (عموي زنم) نيز با چاقو چند ضربه به من زد. براي فرار از دستشان به ناچار چاقو را از عادل گرفتم و به پدر زنم حمله كردم.
*قاضي:چند ضربه به «رجب» زدي؟
*«قاسم» : چيزي به خاطرم نيست. من فقط به فكر نجات خودم بودم و تصور مي كنم يك ضربه به شكم پدر زنم زدم.
*قاضي:نتيجه كالبد شكافي پزشكي قانوني از برخورد 8 ضربه كارد به «رجب» حكايت دارد، چه كسي اين ضربه ها را زده؟
*«قاسم» : يادم نيست.قسم مي خورم هرگز قصد كشتن رجب را ندشتم.
با پايان حرفهاي مجرم جوان، قاضي كوه كمره اي و چهار مستشار وارد شور شدند و تازه داماد را به مرگ محكوم كردند.حكم در ديوان عالي كشور تاييد شده و ضرباهنگ مرگ به صدا در آمده بود كه رئيس قوه قضاييه در مرحله استيذان ، دستور داد پرونده به ظن جنايت شبه عمد، بار ديگر بررسي شود.
در تازه ترين نشست رسيدگي به اين ماجرا كه يكشنبه هفته جاري در شعبه 71 دادگاه كيفري پايتخت به رياست قاضي «نور ا...عزيز محمدي» برگزار شد نماينده دادستان براي «قاسم» اشد مجازات خواست. گزارش ايسكانيوز مي افزايد،سپس دو نگهبان توقفگاه دادسرا كه صحنه جنايت را ديده اند در جايگاه ويژه قرار گرفتند.
«جعفر» اظهار داشت: وقتي درگيري بالا گرفت عادل با چاقو به قاسم زد و مرد زخمي هم با زنجير به جان او افتاد.قاسم به ديوار ته پاركينگ رسيده بود كه چاقو را از عادل گرفت و به رجب زد.
همچنين «علي» به عنوان دومين شاهد ، گفته هاي دوستش را تاييد كرد.
وقتي قاسم 26 ساله رو به روي پنج قاضي ايستاد دفاع پيشين را تكرار كرد و قسم خورد هرگز قصد كشتن نداشته است.در پايان ، پنج قاضي وارد شور شدند و امروز حكم قصاص نفس (مرگ) او را انشا كردند.525/120
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن