تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820849738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط سازمان ملي جوانان؛كتاب بررسي مسئله ازدواج جوانان تدوين شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط سازمان ملي جوانان؛كتاب بررسي مسئله ازدواج جوانان تدوين شد
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان ملي جوانان از تدوين كتاب بررسي مسئله ازدواج جوانان با عنوان نگاهي نو به ازدواج بهنگام ، آگاهانه، آسان و پايدار ،ويژه گروه هاي مرجع مرتبط با جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، دكترعلي اكبر عصارنيا با اشاره به بررسي محتواي اين كتاب در معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان گفت: پس از اعمال نظركارشناسي اين حوزه ،كتاب نگاهي نو به ازدواج بهنگام ، آگاهانه، اسان و پايدار با تيراژ سه هزار نسخه، در بين گروه هاي مرجع مرتبط با جوانان كشور توزيع خواهد شد.

وي با تاكيد بر ضرورت بررسي مسئله ازدواج جوانان درباره محتواي اين كتاب اظهار داشت: در اين كتاب علاوه بر بررسي فاصله بلوغ تا ازدواج ،اهميت فوايد، اهداف و انگيزه هاي ازدواج و تشكيل خانواده در مباني اسلامي و قوانين مدني تشريح شده است. همچنين ضمن اعلام ملاك ها و معيارهاي ازدواج جوانان ، به موانع موجود و علل تاخير در تشكيل بنيان خانواده اشاره شده و پيامدهاي عدم توجه به مسئله ازدواج،مخاطرات و آفات مجرد ،تحول در سن ازدواج در ادوار گذشته كشور ، عوامل موثر در افزايش سن ازدواج ، تاثير تحولات اجتماعي ، جمعيتي ، فرهنگي و اقتصادي بر ازدواج جوانان و آسيب شناسي اين مقوله از ديگر سرفصل هاي اين كتابچه است.

عصارنيا بررسي وضعيت نرخ رشد ازدواج و طلاق در كشور ، پيش بيني آماري تحولات ازدواج جوانان 20 تا 29 ساله از سال 86 تا سال 95 و خلاصه اي از نتايج بررسي تحليل هاي آماري در اين حوزه را از موضوعات تشريح شده در اين كتاب بر شمرد وافزود: سياست هاي كيفي ،كمي و راهبردي براي ترويج ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پايدار از سوي گروه هاي مرجع و راهكارهايي براي فعال سازي خانواده ها، متوليان ، جامعه و جوانان در امر ازدواج در اين كتابچه تشريح شده است.

وي ايجاد اشتغال ومسكن، برنامه ريزي هاي آموزشي ،ارائه تسهيلات ويژه براي ازدواج و ترويج الگوي هاي موفق را از جمله سرفصلهاي مرتبط با فعال سازي متوليان ازدواج در جامعه اعلام كرد.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن