تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819593865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسؤول واحد نظارت و بازرسي اصناف بندرعباس خبر داد: آغاز طرح‌هاي ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسؤول واحد نظارت و بازرسي اصناف بندرعباس خبر داد: آغاز طرح‌هاي ويژه نظارتي ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس
خبرگزاري دانشجويان ايران - بندرعباس
سرويس: شهرستان‌ها

مسؤول واحد نظارت و بازرسي اصناف بندرعباس گفت: طرح‌هاي ويژه نظارتي و بازرسي ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس در روزهاي پاياني تابستان وابتداي پاييز آغاز مي‌شود.

منصور دهقاني در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: طرح‌هاي ويژه ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس هر ساله در روزهاي پاياني فصل تابستان و ابتداي پاييز كه شور و هيجان خاصي ميان دانش‌آموزان و خانواده‌هاي آنها وجود دارد، براي كنترل هر چه بهتر قيمت كالاهاي پر مصرف آغاز مي‌شود.

دهقاني تصريح كرد: تقاضاي عمومي براي خريد كالاهايي نظير لوازم التحرير، پوشاك، روپوش مدارس و ملزومات ديگر و همچنين افزايش تقاضا براي تهيه مواد غذايي و لبني مانند گوشت، زولبيا و باميه و ساير اقلام در ماه مبارك رمضان و در اين مقطع از سال افزايش مي‌يابد و نياز است نسبت به اجراي طرح‌هاي نظارتي ويژه اقدام شود كه براي اين منظور برنامه ويژه‌اي طراحي شده و به اجرا درخواهد آمد.

وي افزود: طرح‌هاي ضربتي در مدت كوتاهي براي تمام واحدهاي صنفي صورت مي‌پذيرد و مي‌توان به برنامه‌هاي عملياتي نظارت بر قيمت ميوه و تره‌بار، نظارت بر قيمت مواد پروتئيني، نظارت بر صدور فاكتور فروش، نظارت بر زدن برچسب قيمت كالا كه بايد بر روي كالاها زده شود و طرح‌هاي نظارتي شب يلدا و طرح نظارتي نوروز برشمرد كه در طول سال به اجرا در خواهد آمد.

وي خاطرنشان كرد: براي نظارت بهتر بر كليه واحدهاي صنفي، شهر را به 8 قسمت تقسيم كرده‌ايم و در هر منطقه يك تيم دو نفره مستقر شده‌اند كه موظف به بازرسي از واحدهاي صنفي هستند.

دهقاني در خاتمه بيان كرد: از كسبه مي‌خواهيم براي جلوگيري از اخاذي افراد سودجو در هنگام مراجعه بازرسان سازمان بازرسي و واحد بازرسي اصناف كارت شناسايي آنها را رويت كنند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 391]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن