تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812770400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم هشترود درگفت‌وگو با ايسنا: مسوولان فرامين مقام معظم رهبري را با كمترين مقاومت اجرا كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مردم هشترود درگفت‌وگو با ايسنا: مسوولان فرامين مقام معظم رهبري را با كمترين مقاومت اجرا كنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي گفت: مسوولاني كه خواهان عدالت و توسعه كشورند، بدور از هر نافرماني فرامين مقام معظم رهبري را با سرعت و با كمترين مقاومتي اجرا مي‌كنند.

غفار اسماعيلي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع اعضاي دولت نهم به خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: تاكيد موكد مقام معظم رهبري به دولت پافشاري بر قانون‌مداري، ضابطه‌گرايي و تبعيت از قانون بود.

وي افزود: دولت به قانون بودجه به عنوان برشي از قانون برنامه و به قانون برنامه به عنوان بخشي از سند چشم‌انداز توجه چنداني نداشته است. لغو شوراها، برداشت‌هاي فاقد مجوز از حساب ذخيره‌ي ارزي و اجرا نكردن قانون بودجه نمونه‌هايي از انحرافات دولت از قوانين مختلف است.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، تذكر مقام معظم رهبري به دولت به دليل كمرنگ شدن اثر قانون در حوزه‌ي قوه‌ي مجريه را به جا و قابل تقدير دانست و اظهارداشت: معتقدم مقام معظم رهبري مجددا چشم‌انداز خوبي را براي دولتمردان و تصميم‌گيران كشور ترسيم كردند، معظم‌له رييس جمهور و دولت نهم را در هفته دولت بر لزوم قانون‌گرايي ، حتي در صورت نادرست دانستن قانون ملزم دانستند، و رهنمودهاي مقام معظم رهبري راهنماي خوبي براي مسوولان ساير قواي نظام نيز به حساب مي‌آيد.

اين عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با يادآوري ابلاغ سياست‌هاي اجرايي اصل 44 قانون اساسي در سال 84 از سوي مقام معظم رهبري، گفت: بستر اجراي سياست‌هاي كاهش تصدي‌گري دولت و افزايش سهم بخش خصوصي در حوزه‌ي اقتصاد با ابلاغ بندهاي الف و ب در سال 83 و ابلاغ بند «ج» در سال 84 زمينه قانوني اجراي اصل 44 قانون اساسي كه ساليان درازي معطل مانده بود را فراهم ساخت.

اسماعيلي افزايش سهم بخش تعاون در قالب يك برنامه‌ي پنج‌ساله به 25 درصد را آرزوي محقق نشده دلسوزان نظام ارزيابي و تصريح كرد: همه بسترهاي كار مهياست، حال بر دولت است كه بسترهاي اجرايي قانون سياست‌هاي اجرايي اصل 44 قانون اساسي را با قوت، جديت و نظارت قابل پذيرش فراهم و با كاهش تصدي‌گري‌ها، بخش خصوصي توانمند، اما داراي مشكلات ساختاري حاصل از بي‌اعتمادي‌هاي ديرينه دولتي را آماده پذيرش مسووليت‌هاي مهمتر كند.

نماينده‌ي مردم هشترود در خانه‌ي ملت، بهره‌مندي ده‌ها برابري دهك‌هاي برخوردار از يارانه‌ها را بزرگ‌ترين بي‌عدالتي دانست و اظهارداشت: يكي از راه‌هاي تحقق عدالت اجتماعي هدفمندسازي يارانه‌هاست، ولي فرصت به وجود آمده نبايد با شتابزدگي، در نظر نگرفتن اولويت‌ها و بررسي نكردن پيامدهاي بعدي به تهديد مبدل شود، در غير اين صورت پيامدهاي سنگين اقتصادي به جاي بهبود وضعيت اقتصادي دهك‌هاي غير برخوردار موجب تعميق بيش از پيش مشكلات معيشتي آنان مي‌شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن