تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816427751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانون پرورش فكري خراسان رضوي مجهز به فضاي فرهنگي مجازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كانون پرورش فكري خراسان رضوي مجهز به فضاي فرهنگي مجازي شد
داخلي. اجتماعي. فرهنگي.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خراسان رضوي از ايجاد مركز فرهنگي، هنري مجازي براي نخستين بار در اين استان خبر داد.

علي‌اصغر ايزدي روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اين مركز ديجيتالي به پشتوانه امكانات اينترنتي، خدمات فرهنگي هنري و ادبي خود را با محور كتاب و كتابخواني و تشكيل كارگاههاي فرهنگي ادبي و هنري به كودكان و نوجوانان سراسر كشور و جهان ارايه مي‌دهد.

وي گفت: براي راه‌اندازي اين مركز تاكنون ‪ ۱۲۰‬ميليون ريال اعتبار صرف شده و براي بارگذاري و تكميل آن ‪ ۵۰۰‬ميليون ريال ديگر مورد نياز است.

او افزود: با راه‌اندازي كامل اين مركز ديجيتالي فرهنگي از اين پس خدماتي چون كتابخانه، عضوگيري و امانت كتاب و ساير فعاليتهاي مرتبط با كتاب و كتابخواني و ساماندهي منابع آن، ارايه بازيهاي رايانه‌اي، دستيابي آسان به مجلات الكترنيكي، فراخوانها، آخرين نگارشهاي استاندارد و مقالات ارايه مي‌شود.

وي گفت: در اين مركز مجازي استفاده از فعاليتهاي مختلف فرهنگي، هنري و ادبي و اطلاع رساني عمومي نيازي به حضور فيزيكي افراد ندارد.

او در معرفي خدمات و بخشهاي مختلف مركز فرهنگي و هنري مجازي افزود: اين خدمات با محوريت مطالعه داراي سالن مطالعه در دو بخش كودك و نوجوان، نشريات، بريده جرايد، آرشيو مقالات، بولتنها و خبرنامه‌ها، مواد غيرچاپي، داستانها و حكايتهاي مناسب به صورت متني، كتاب شناسي شامل فهرست كتاب‌هاي موجود در مراكز فرهنگي هنري كانون در شهرهاي مختلف، فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري، ادبي، اسلامي و علمي است.

وي فعاليتهاي عام فرهنگي شامل قصه‌گويي، روخواني كتاب، معرفي كتاب، شعرخواني، فعاليتهاي تحقيقي، نشريه، بازي و سرگرمي، مسابقات، نمايش فيلم، كاردستي، نمايش خلاق، اجراي نمايش عروسكي، معرفي شخصيتها، معرفي سرزمين‌ها، وقايع و ايام، بحث كتاب و نيز بحث آزاد را از ديگر خدماتي دانست كه در اين مركز ارايه مي‌شود.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خراسان رضوي در معرفي فعاليت‌هاي خاص هنري مركز هم آنها را شامل نقاشي، سرود خوشنويسي، سفالگري، عكاسي، فيلم‌سازي، پويانمايي، هنرهاي دستي و بومي ذكر كرد.

وي ادامه داد: ارايه فعاليتهاي خاص ديني مركز هم شامل آشنايي با قرآن، حديث و احكام، فعاليتهاي خاص ادبي و نيز آموزش شعر و قصه‌نويسي است.

او افزود: ثبت نام(عضويت)، معرفي اعضاي موفق مراكز ثابت، دريافت نرم افزار، نظرسنجي، مجله خبري، ارسال پيام، وبلاگ‌نويسي، معرفي فعاليت‌ها و نيز كلاس‌هاي ويژه مراكز ثابت كانون، معرفي سامانه‌هاي مناسب،فروش توليدات كانون امكان روخواني كتاب توسط عضو به همراه گوش كردن به صوت صفحات كتاب، امكان سفارش خريد كتاب،ايجاد فضايي براي ارايه مناسب آموزشهاي نقاشي، كاردستي، خوشنويسي و سفالگري از ديگر خدماتي است كه از اين طريق ارايه مي‌شود.

وي گفت: امكان شركت اعضا در كارگاههاي مختلف هنري و ادبي، توليد اثر و ارايه آن به كارشناس و نقد و بررسي توسط وي، امكان شركت در مسابقات مختلف فرهنگي، هنري و ادبي به صورت آن‌لاين، امكان برگزاري فعاليت‌هاي گروهي چون نقد و بررسي آثار ادبي، انجمن ادبيات كودك و نوجوان و شعرخواني از ديگر خدمات اين مركز است.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان خراسان رضوي با بيان اينكه هم‌اكنون در چهار دهكده پژوهشي در مشهد برخي از بخشهاي اين مركز ديجيتالي فعاليت خود را آغاز كرده‌اند افزود: خدمات اين مركز بطور رسمي از ‪ ۱۶‬مهر ماه آتي آغاز خواهد شد.ك/‪۲‬
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن