تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
دسترسي به غار كوگان آسان شد

پلدختر-خبرنگار آفرينش
به منظور بهسازي,اجراي ابنيه فني و آسفالت ,راه دسترسي به غار كوگان به طول 6 كيلومتر و اعتبار مصوب 603 ميليون ريال انجام پذيرفت.
مهندس محمد رضا اسدي كارشناس حوزه معاونت حفظ و احياي سازمان لرستان با بيان اين مطللب گفت:اين غار در 52 كيلومتري جنوب شهر خرم آباد ودر منطقه چشمك شهرستان پلدختر قرار دارد و قدمت ان به استناد سكه هاي كشف شده در اطراف غار به دوره اشكانيان مي رسد. در دو طبقه با اتاقها و دهليز هاي ارتباطي داراي معماري صخره اي منحصر به فرد جهت پرستش آيين مهد پرستي حجاري شده به شماره 2660 در فهرست اثار ملي به ثبت رسيده است.وي افزود: عمليات بهسازي شامل بهسازي مسير ورودي به غار به طول 200 متر و اختلاف ارتفاع 50 متر و تعداد 212 پله به عرض متوسط 3 متر مي باشد.وي اظهار اميدواري كرد با تامين اعتبارات كافي در اينده بتوان نسبت به احداث سرويس هاي بهداشتي و پاركينگ فضاي اطراف غار اقدام شود.

افزايش ميزان توليد و پرورش تليسه در شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان

اردبيل-خبرنگار آفرينش
با بالا بردن كيفيت جيره غذايي و انتخاب گوساله هاي ماده با مشخصات قد و وزن استاندارد ,تعداد تليسه هاي پايكل به بيش از دو برابر افزايش يافت.
مدير مجتمع دامپروري شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان با اعلام اين خبر افزود: در طول دو سال گذشته در ارتباط با تعداد انتخاب تليسه هاي پايكل مطالعات جامع و بررسي هاي لازم انجام يافت و به نتايج مثبت و قابل قبولي منجر شد بطوريكه در حال حاضر مجتمع دامپروري بخش اعظم تليسه مورد نياز واحدهاي بزرگ دامي را تامين مي نمايند.

مدير كل اوقاف قم خبر داد:
آغاز توزيع سهام عدالت به خادمان مساجد در قم

قم - خبرنگار آفرينش
مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم از توزيع سهام عدالت به خادمان مساجد، حسينه ها و بقاع متبركه در قم خبر داد .
سيدعبدالله هاشمي در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستاي اهداف دولت نهم مبني بر واگذاري سهام عدالت به مردم، اين سهام در ميان خادمان مساجد، حسينه ها، بقاع متبركه و اماكن مذهبي توزيع خواهد شد .
وي ادامه داد: تمامي خادمان مساجد سطح شهر و استان قم مشمول اين طرح مي شوند و آنان بايد هر چه سريع تر براي ثبت نام به اداره كل اوقاف و امور خيريه استان قم واقع در خيابان انقلاب مراجعه كنند .
مدير كل اوقاف و امور خيريه استان قم اظهار داشت: مشمولان اين طرح بايد از سوم تا 31 شهريور از ساعت هشت تا 14 براي ثبت نام مراجعه كنند و در صورت عدم مراجعه در زمان مذكور، سهام به آنها تعلق نخواهد گرفت .
وي در خصوص مدارك مورد نياز براي واگذاري سهام عدالت گفت: براي ثبت نام خادمان، معرفي نامه از سازمان تبليغات اسلامي، امام جماعت و يا هيئت امنا، اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي خادم و افراد تحت تكفل لازم است .
هاشمي تصريح كرد: در صورتيكه مشمولان قبلا اقدام به ثبت نام سهام عدالت از دستگاه دولتي ديگري كرده اند، نمي توانند در اين طرح ثبت نام كنند .

افتتاح جايگاهCNG دماوند در هفته دولت

رودهن- خبرنگار آفرينش
معاون مالي و اداري فرماندار دماوند از افتتاح جايگاهCNG جيلارد، دماوند در هفته دولت خبر داد.
به گزارش خبرنگار آفرينش; سعيد افشار نادري معاون برنامه ريزي و اداري و مالي فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح و كلنگ زني بيش از پنجاه پروژه عمراني، مخابراتي ،كشاورزي، آموزشي، فرهنگي و غيره در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت;در اين هفته پروژه هايي از قبيل :جايگاهCNG جيلارد،پروژه هاي مخابراتي،پروژه هاي شهرداري آبعلي و كلنگ زني دانشگاه پيام نور اين شهر، پاسگاه محيط باني كوه سفيد، 4 پروژه تربيت بدني دماوند و رودهن ، ساختمان اداري تبليغات اسلامي دماوند و غيره افتتاح مي گردند. وي افزود : افتتاح موزه شهدا» ، ديدار با خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ايثارگران و برگزاري مراسم يادواره شهدا از جمله برنامه هاي جاري در اين هفته مي باشد.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن