تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816966869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فولاد مباركه اصفهان سر گروه فلزات آهني در سيستم ايران كد شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فولاد مباركه اصفهان سر گروه فلزات آهني در سيستم ايران كد شد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با توجه به اقدامات فولاد مباركه در جهت عضويت در سيستم ايران كد پس از بررسي هاي بعمل آمده از بين 4 هزار شركت عضو اين سيستم فولاد مباركه بعنوان سر گروه فلزات آهني ايران كد پذيرفته شد و تنديس زرين و لوح تقدير توسط مسئولين وزارت بازرگاني به فولاد مباركه اهدا گرديد.
در همايش سراسري كه در محل سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار گرديد از بين 4 هزار شركت عضو سيستم ايران كد تعداد 16 شركت مورد تشويق قرار گرفتند كه در اين ميان سه شركت بيش از يكصد امتياز كسب نمودند و تنديس زرين اين سيستم را دريافت نمودند كه فولاد مباركه در صدر شركت هاي برگزيده قرار گرفت .
گفتني است فولاد مباركه با توليد سالانه 5 ميليون تن انواع محصولات فولادي تخت با بيش از 70 هزار نوع تنوع كيفي و ابعادي و فني توليد محصولات خود را به بيش از 4 هزار كارخانه و كارگاه توليدي در كشور ارائه مي نمايد بطوريكه براي توليد اين ميزان محصول با بيش از 4 هزار و 440 تامين كننده داخلي جهت تامين مواد اوليه و انرژي مواد مصرفي تجهيزات ماشين آلات قطعات يدكي و خدمات همكاري نزديك داشته و تاكنون باعث ايجاد بيش از 240 هزار فرصت شغلي بطور مستقيم و غيرمستقيم شده است .
بنابر همين گزارش با توجه به حجم و تنوع مواد و محصولات فولاد مباركه و ارتباطي كه با تامين كنندگان و مصرف كنندگان در داخل كشور و همچنين تعامل با بيش از 40 كشور جهان دارد نظام كدگذاري را در فرآيند توليد ايجاد نموده و بعنوان سر گروه فلزات آهني انتخاب شد.
كاهش قيمت مواد اوليه براي فولادسازان ضروري است
محمدعلي فخرالمباشري مدير خريد مواد اوليه و انرژي فولاد مباركه به ضرورت كاهش قيمت هاي مواد اوليه مورد نياز فولادسازان كشور تاكيد نمود و اظهار داشت : با توجه به اختلاف كاهش بين افزايش قيمت هاي مواد اوليه و فاحش قيمت هاي فعلي محصولات فولادي جهت جلوگيري از ضرر و زيان فولادسازان مي بايستي قيمت خريد سنگ آهن آهن آلات قراضه و فروآلياژهاي شركت هاي توليدكننده و فروشنده براساس بازارهاي داخلي و جهاني و همگام با بازار فولاد كاهش يابد.
وي افزود : در نشست مشترك معاونين خريد و مديران خريد مواد اوليه و انرژي واحدهاي فولادسازي كشور مانند فولاد مباركه فولاد خوزستان ذوب آهن و فولاد خراسان كه در شركت فولاد خراسان برگزار گرديد با توجه به نوسانات قيمت در بازار جهاني ضمن تاكيد جهت هماهنگي بين شركت هاي فولادي بدليل كاهش قيمت محصولات فولادي در بازارهاي جهاني و ايران كه اكنون مهمترين چالش شركتهاي فولادساز مي باشد بر كاهش قيمت ها و همكاري تنگاتنگ در جهت عبور از اين چالش تاكيد شد.
تاثير فولاد مباركه بر اقتصاد كشور انكارناپذير است
مديرعامل بانك مسكن استان اصفهان كه به همراه جمعي از كارشناسان اين بانك از خطوط توليد فولاد مباركه بازديد مي نمود در جريان ديدار با مديرعامل فولاد مباركه گفت : كاركنان فولاد مباركه به معناي واقعي سربازان عرصه صنعت فولاد كشورند چرا كه توانسته اند در گرماگرم رقابت و تجارت جهاني به نحو مطلوب فعاليت كنند و براي كشور افتخارآفريني كنند.
محمدرضا كياني هدف از حضور خود و هيات همراه در فولاد مباركه را برقراري تعامل هر چه بيشتر براي ايجاد تسهيل در زمينه مسكن كاركنان شركت خواند و افزود : معرفي خدماتي كه بانك مسكن مي تواند به فولاد مباركه ارائه نمايد از ديگر اهداف ما در اين بازديد مي باشند.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن