تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814977739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كودك 12 ساله پس از پانزده روز از دست گروگانگيران آزاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كودك 12 ساله پس از پانزده روز از دست گروگانگيران آزاد شد
جانشين رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت : با تلاش گسترده كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ و شهرستان لاهيجان كودك 12 ساله كه توسط پنج نفر آدم ربا ربوده شده بود آزاد و به خانواده اش تحويل شد وهمه آدم رباها نيز در تهران و لاهيجان دستگير شدند.
سرهنگ « حميدرضا ياراحمدي » در گفت وگو با ايرنا افزود : كارآگاهان پليس تهران درپي وصول نيابت قضائي از دادسراي شهرستان لاهيجان در جريان ربوده شدن پسري 12 ساله به نام « اميد » كه توسط افرادي در آن شهرستان ربوده و به تهران منتقل شده قرار گرفتند .
وي تصريح كرد : با دستور بازپرس شعبه سه دادسراي ناحيه 23 تهران (نيابت قضائي ) كارآگاهان شهرستان لاهيجان در اقدامي مشترك به همراه كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ (مبارزه با آدم ربائي ) تحقيقات وسيع خود را در اين زمينه آغاز كه در تحقيقات اوليه مشخص شد علت ربودن اميد اختلاف مالي آدم رباها با پدر وي بوده است .
سرهنگ ياراحمدي اظهار داشت : در ادامه تحقيقات كارآگاهان معلوم شد آدم رباها و پدر كودك ربوده شده در زمينه خريد و فروش اشيا عتيقه با هم مشاركت و فعاليت داشته ولي پس از اختلافات بوجود آمده است .
وي تاكيد كرد : از آنجا كه پدر اين كودك به دليل كلاهبرداري تحت تعقيب پليس شهرستان لاهيجان قرار داشته و چند ماهي متواري بوده آدم رباها براي وصول طلب خود از وي در روز پانزده مرداد ماه گذشته اين كودك را از خياباني در بازار رودبنه لاهيجان ربوده و به تهران منتقل مي كنند.
سرهنگ يار احمدي يادآور شد : آدم رباها پس از انتقال كودك به تهران در تماس هاي متعدد با خانواده " اميد " تقاضاي سه ميليارد ريال در ازاي آزادي او كرده كه بلافاصله با اعلام شكايت خانواده كودك ربوده شده اقدامات تخصصي پليس آگاهي لاهيجان و كارآگاهان اداره يازدهم آغاز شد.
جانشين رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود : در اين شرايط اوضاع در كنترل پليس بود و پس از شناسايي كامل ربايندگان متهم اصلي بنام بهروز در روز 20 مرداد در تهران و همسر وي روز 27 مر داد در لاهيجان دستگير شدند .
وي گفت : كارآگاهان بلافاصله پس از دستگيري متهم اصلي مخفيگاه و محل نگهداري گروگان را شناسايي و پس از كنترل كامل اين محل در تماس هاي بعدي ربايندگان علي سركرده باند و دو نفر ديگر از همدستان وي به اسامي مرتضي و بهرام را در قراري صوري در بلوار فردوس تهران دستگير كرده و كودك ربوده شده آزاد و در اختيار پليس قرار گرفت .
سرهنگ ياراحمدي خاطر نشان كرد : در بازرسي از منزل ربايندگان تعداد زيادي داروهاي نيروزاي قاچاق و سه قطعه اشيا عتيقه بدست آمد.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن