تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805343272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
تعليق محمد قوچاني از سردبيري روزنامه اعتماد ملي
يك عضو ارشد حزب اعتماد ملي گفت : حجت الاسلام مهدي كروبي حكم سردبيري محمد قوچاني در روزنامه اعتماد ملي را تعليق كرد. به گزارش ايرنا وي كه خواست نامش فاش نشود ضمن اعلام اين مطلب تاكيد كرد : پس از گسترش اعتراضات درون حزبي نسبت به انتصاب يك چهره وابسته به حزب كارگزاران به عنوان سردبير روزنامه اعتماد ملي و نگارش نامه هاي انتقادي متعدد خطاب به دبيركل حزب اعتماد ملي حجت الاسلام كروبي حكم سردبيري محمد قوچاني را تعليق كرد. وي در پايان گفت : در حال حاضر محمد قوچاني به عنوان دبير تحريريه روزنامه اعتماد ملي فعاليت مي نمايد.
« بايدن » مي گويد كه يك صهيونيست است
پايگاه اطلاع رساني المحيط نوشت : « جو بايدن » كه از سوي « باراك اوباما » نامزد رياست جمهوري آمريكا به عنوان معاون رييس جمهوري معرفي شده است مي گويد كه يك صهيونيست است . المحيط افزود : بايدن 65 ساله كه رييس كميته روابط خارجي مجلس سناي آمريكا است سال گذشته اعتراف كرد كه يك صهيونيست است نه اسراييلي . وي در گفت و گويي تصريح كرد : « ضرورتي ندارد كه يك صهيونيست حتما يك يهودي باشد » . وي همچنين گفته بود كه پسرش با يك دختر يهودي ازدواج كرده است .
به نوشته المحيط بايدن فاش ساخته در سال 51 زماني كه عضو كنگره آمريكا بود با « گلدن اماير » نخست وزير وقت رژيم صهيونيستي ملاقات كرده است .
آمريكا در كنار مرز ايران فرودگاه مي سازد
پايگاه اينترنتي « پرس تي .وي » از تصميم آمريكا براي ساخت فرودگاهي بزرگ در كنار مرز ايران خبر داد. اين پايگاه اينترنتي نوشت : دولت منطقه كردستان عراق بيش از 600 هكتار زمين را در شرق حلبچه براي ساخت فرودگاهي بزرگ با هزينه آمريكا اختصاص داده است . اين مساله ابهامات زيادي را درباره علت در نظرگرفته شدن اين مكان براي فرودگاه با توجه به نزديكي آن به مرز ايران به وجود آورده است . شهر حلبچه كه حدود 11 كيلومتر با مرز ايران فاصله دارد در استان سليمانيه در شمال عراق واقع شده است و در كنترل منطقه كردستان عراق قرار دارد. تحليل گران سياسي و كارشناسان اقتصادي در كردستان عراق معتقدند اين مكان براي ساخت يك فرودگاه مناسب نيست زيرا حلبچه به مرز ايران نزديك است و از سوي ديگر به فرودگاهي با اين وسعت نياز ندارد. اين كارشناسان بر اين باورند كه در واقع ارتش آمريكا قصد دارد در نزديك ترين مكان به مرز ايران يك فرودگاه بسازد.
اين منابع همچنين مي گويند كه اين طرح بسيار بزرگ تر از يك فرودگاه غيرنظامي است و معتقدند كه هدف نهايي آمريكايي ها داشتن پايگاهي هوايي در اين منطقه است .
آموزش 60 هزار پيشاهنگ توسط حزب الله لبنان
جمعيت پيشاهنگان حضرت مهدي ( عج ) به عنوان واحد فرهنگي حزب الله لبنان اعلام كرد اعضاي اين جمعيت به بيش از شصت هزار نفر رسيده است كه در مناطق مختلف لبنان فعاليت مي كنند. به گزارش شبكه تلويزيوني المنار جمعيت پيشاهنگان حضرت مهدي (عج ) به مناسبت بيست و سومين سالگرد تشكيل خود اعلام كرد ظرف چهار سال گذشته با همه مشكلاتي كه با آن روبرو بوده توانسته است اعضاي خود را از سي هزار نفر به بيش از شصت هزار نفر افزايش دهد. سيد حسن نصر الله دبير كل حزب الله لبنان در مراسم رژه پيشاهنگان حضرت مهدي (عج ) از طريق ويدئو كنفرانس سخنراني كرد.
يك نماينده : براي استيضاح وزير آموزش و پرورش مصمم هستيم
نماينده مردم مشكين شهر در مجلس گفت : طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش بعد از تعطيلات تابستاني مجلس تقديم هيئت رئيسه مي شود. يونس اسدي كه طراح اصلي استيضاح وزير آموزش و پرورش است گفت : مسئله استيضاح وزير جدي است و ما براي تحقق اين امر مصمم هستيم . وي با اشاره به اينكه استيضاح وزير آموزش و پرورش براي پايان دادن به بي نظمي ها بي تدبيري ها ايجاد تحول اساسي در وزارتخانه آموزش و پرورش و كمك به دولت صورت مي گيرد تاكيد كرد : مديريت غير اصولي ضربه بزرگي به پيكره تعليم و تربيت خانواده بزرگ آموزش و پرورش وارد كرده است كه آثار منفي آن در سال هاي آتي بيشتر نمايان مي شود. نماينده مردم مشكين شهر عدم تحقق مطالبات فرهنگيان عدم تحقق برنامه و سياست هاي آموزش و پرورش اعتقاد نداشتن وزير به اجراي برنامه چهارم توسعه بي تدبيري در استخدام نيروهاي حق التدريس و نهضت سوادآموزي و ضعف مديريت را بخشي از دلايل استيضاح وزير آموزش و پرورش اعلام كرد . اسدي گفت : تاكنون طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش را 75 نماينده مجلس مشتاقانه امضا كرده اند .
روزنامه ايران : انتقادات فعلي از ورزش كشور زير سر خاتمي است !
به گزارش سايت عصر ايران روزنامه دولتي « ايران » طي يادداشتي انتقادات قابل توجه مسئولان كارشناسان ورزشي و مردم از نتايج ضعيف تيم اعزامي ايران به المپيك را سياسي دانست و نوشت : بازي هاي المپيك پكن و نتيجه عملكرد كاروان ورزشي كشورمان در اين دوره از مسابقات فارغ از ارزيابي ها و جزر و مد انتقادات بي ترديد فضاي حركت و همنشيني با امواج به طغيان آمده را براي برخي از افراد و گروه ها فراهم آورد. به گونه اي كه برخي با نقدها به دنبال اصلاح هستند و بعضي ديگر آن را محملي براي خودنمايي و بازنمايي جريان خويشتن .كوتاه و مختصر بگويم عملكرد كاروان اعزامي ايران به المپيك پكن گرچه در بطن و متن خود نيازمند ارزيابي جدي دقيق و كارشناسانه مي باشد وليكن فضايي ديگر و آرزويي ديگر برخي افراد را بر آن داشته كه با اتكا به شرايط به وجود آمده خود را براي نه اصلاح ورزش كه براي حضور در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري آماده سازند. جذابيت و كشش اين انتخابات به حدي بوده كه حتي رئيس جمهور سابق نيز با توجه به نتايج مسابقات المپيك وارد گود شده است . ايران در ادامه مي نويسد : به طور حتم خبرنگاران ورزشي كه از سوي آقاي خاتمي توصيه به انتقاد بيشتر شده اند روزهاي قرباني شدن اصالت ورزش به پاي رقابت هاي انتخاباتي را به خوبي به ياد دارند! هنوز موضعگيري تند آقاي خاتمي در برابر برخي انتقادات از اذهان عمومي فراموش نشده است . ايران در ادامه كميته ملي المپيك را مسئول اين فاجعه ورزشي مي داند و مي نويسد : اصولا مسئول تيم هاي اعزامي به المپيك كميته ملي المپيك كشورمان بوده و اصولا بايد اين كميته در زمينه ناكامي هاي كاروان اعزامي كشورمان به المپيك پاسخگو باشد. همان كميته از ايران بود بركنار و اشخاص ديگري به رياست IOC المپيكي كه به دستور آقاي خاتمي رئيس آن (مصطفي هاشمي طبا) كه تنها عضو آن رسيدند و اتفاقا بزرگترين پاسخگو درباره عملكرد كميته ملي المپيك بايد خود آقاي خاتمي باشد كه نقش اصلي در انتصاب اين افراد داشته است .
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن