تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821191779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاروان پارالمپيك با نام مهر علوي به پكن مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاروان پارالمپيك با نام مهر علوي به پكن مي رود
خبرگزاري فارس: كاروان ورزشي جانبازان و معلولين ايران تحت عنوان مهر علوي در بازي هاي پارالمپيك 2008 پكن شركت خواهد كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس، در جلسه هماهنگي كه با حضور سرپرست كل كاروان اعزامي ايران به مسابقات پارالمپيك 2008 پكن در سالن همايش ملي آكادمي برگزار شد، نام كاروان جانبازان و معلولين به علت همزماني مسابقات پارالمپيك با ماه مبارك رمضان بنام مهر علوي انتخاب شد.
در اين مراسم غفور كارگري نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين و رئيس ستاد پارالمپيك 2008 پكن از فعاليت هاي انجام گرفته براي حضور هر چه بهتر نمايندگان ايران در رقابت هاي فوق گزارش داد و ابراز اميدواري كرد كاروان اعزامي با كسب نتايج مطلوب به كار خود در اين مسابقات پايان خواهد داد.
وي گفت: نگاه ما در بازي هاي پكن نگاهي كيفي است و ورزشكاراني را به رقابت هاي پارالمپيك 2008 پكن اعزام مي كنيم كه مايه غرور ملت ايران شود نه اينكه با كسب نتايج ضعيف احساسات مردم را جريحه دار كند، به همين منظور ورزشكاران با آمادگي و توانايي بالا در رقابت هاي پارالمپيك شركت خواهند كرد، اما در اين راه نبايد دچار غرور شوند و با هدف قهرماني به پكن مي روند.
سرپرست كاروان اعزامي به پكن با اشاره به اينكه براي جشن بدرقه ضرورتي ندارد كه كليشه اي عمل كنيم خاطر نشان كرد: جشن بدرقه بهتر است بعد از برگشت كاروان اعزامي با دست پر و كسب نتايج مطلوب برگزار شود و ضرورتي ندارد كه مثل هميشه بخواهيم بصورت كليشه ي رفتار كنيم؛چرا كه اعزام كاروان به پارالمپيك مي تواند بدون سر و صدا و در حقيقت با چراغ خاموش صورت بگيرد.
وي متذكر شد: با تصميماتي كه اخيراً در خصوص پاداش بيشتر ورزشكاران جانباز و معلول انجام پذيرفت مقرر شد تا جوايز نفرات برتر اعزامي به پكن كه در گذشته 20 ، 15 و 10 ميليون تومان بوده افزايش يابد تا قهرمانان با انگيزه و روحيه بالا در اين بازي ها شركت نمايند.
كارگري در ادامه در خصوص وضعيت تيم هاي اعزامي افزود: ورزش پارالمپيكي نسبت به گذشته در جايگاه مطلوب تري قرار دارد، به عنوان مثال تيم واليبال نشسته ما در آتن به بوسني باخت و سوم شد؛اما در رقابت هاي جام بين قاره اي كه در مصر برگزار شد، پس از 6 سال اين تيم را شكست داد.
رئيس ستاد پارالمپيك پكن گفت: بسكتبال با ويلچر ما اكنون عنوان قهرماني آسيا را دارد و فوتبال هفت نفره هم با تفاضل گل به عنوان نايب قهرماني جهان رسيده و اميد زيادي براي كسب سكو در پكن دارد، در دووميداني با وجود ادغام كلاس ها با كسب سهميه هاي قابل قبول در اين رقابت ها شركت مي كنيم، در وزنه برداري هم با كسب مدال هاي رنگارنگ به پكن مي رويم.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن