تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتخار المپيكي شدن بسكتبال تمام شد اما... مصطفي هاشمي: براي «صمد» از همه نظر خوشحالم هنوز هم مي‌گويم مربي، فقط مربيان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: افتخار المپيكي شدن بسكتبال تمام شد اما... مصطفي هاشمي: براي «صمد» از همه نظر خوشحالم هنوز هم مي‌گويم مربي، فقط مربيان ايراني
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

سرمربي تيم مهرام، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها ليگ برتر بسكتبال در مورد موقعيت ايران پيش و پس از شركت در بازي‌هاي المپيك گفت: قهرماني در آسيا و حضور در المپيك خود يك افتخار بود اما، امروز اين افتخار تمام شد.

مصطفي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: با فراموش كردن افتخارات گذشته از امروز بايد به فكر پشتوانه‌سازي بود، به فكر كار سخت و حركت‌هاي رو به جلو، به اعتقاد من زندگي هم‌چنان ادامه دارد و چه بسا سخت‌تر ودشوارتر از گذشته. ما از همين امروز بايد به قهرماني در آسيا فكر كنيم، به شركت در بازهاي جام جهاني و انتخاب درباره شركت در المپيك 2012 بنابراين بايد زندگي كنيم همان كاري كه همه‌ي كشورهاي دنيا مي‌كنند.

وي با ابراز خرسندي از ترانسفر شدن "صمد نيكخواه بهرامي" و "حامد حدادي" به عنوان بازيكنان ملي‌پوش تيم‌هاي مهرام و صبا باتري گفت: در مورد صمد كه فصل گذشته به عنوان يكي از بهترين بازيكنان، تيم مهرام را همراهي كرد، خيلي خوشحالم امسال اين فرصت را دارد كه در فرانسه بازي كند و من براي او آرزوي موفقت مي‌كنم و مي‌خواهم دوباره تاكيد كنم كه از همه لحاظ با سفر او موافقم و البته از انجام آن خوشحال. حامد حدادي هم ديگر بازيكن ارزشمند ايران است كه به عنوان يكي از برگزيده‌هاي المپيك معرفي و به NBA راه پيدا كرد. او و ديگر بازيكنان منتخب ايران باعث افتخار هستند و قطعا سفر آنها به خارج از ايران منجر به شناساندن بسكتبال ما به دنياي حرفه‌اي مي‌شود.

سرمربي تيم بسكتبال مهرام در مورد عملكرد تيم ايران در رقابت‌هاي بسكتبال بازي‌هاي المپيك پكن گفت: متاسفانه تيم ايران در اين بازي‌ها چهره پرنوساني داشت. جدا از پوئن‌هاي مثبتي كه در هر بازي از روي تلاش مربيان و بازيكنان به دست آمد اما، آمار بالاي توپ‌هاي از دست رفته هنوز پا برجا بود. از طرفي منهاي چند بازيكن فاصله‌ي زيادي فني و روحي بين نفرات وجود داشت با اين حال بازي كردن مقابل تيم‌ها بزرگ خاصيتي دارد كه مهمترين آن كسب تجربه است. اميدوارم در شرايط جديد ما بتوانيم 12 بازيكن همسطح را براي شركت در مسابقات آسيايي انتخاب كنيم در راستاي دستيابي به ادامه پيشرفت‌ها گام برداريم.

هاشمي امتناع از اظهارنظر در مورد عملكر "ترومن" در مورد اعتقادش يادآور شد، اگر روزي به عنوان مسوول در فدراسيون بسكتبال فعاليت كردم قطعا هيچ مربي خارجي را به ايران نمي‌آورم بلكه به جاي آن از حضور مدرسان بزرگ خارجي استقبال مي‌كردم و با برگزاري كلاس‌هاي بين‌المللي سعي خواهم مي‌كردم تا توان مربيان داخلي را بالا برده و شرايط اعزام آنها را به خارج از كشور فراهم كنم.

وي افزود: در ايران منهاي مصطفي هاشمي كه بسكتبال نمي‌داند همه‌ي مربيان ديگر از جمله سعيد فتحي - مهران شاهين طبع، سعيد ارمغاني و ... از هوش و پتانسيل بالايي برخوردارند. بنابراين اعتقاد من اين است كه ما نه تنها مربيان بزرگي در سطح آب داريم بلكه مي‌توانيم روي آنها در سطح مربيان بين‌المللي حساب كنيم. با اين حال ايراني‌ها انسان‌هاي قدرشناسي هستند. ترومن به عنوان يك مربي خارجي ما را به قهرماني در آسيا رساند و جواز حضور در بازي‌هاي المپيك را كسب كرد و ما به همين خاطر از او ممنونيم اما هنوز هم مي‌گويم موفقيت آنها مرهون ومديون تلاشي است كه مربيان ايراني پيش از اين داشته‌اند و بسكتباليست‌هاي بزرگ امروز را كشف و معرفي كرده‌اند.

هاشمي درمورد قهرماني تيم ملي آمريكا در بازي‌هاي المپيك خاطرنشان كرد: به اعتقاد من تيم آمريكا بر اساس پيوستگي يك‌سري حوادث به عنوان قهرماني بازيهاي پكن دست يافت. آنها با وابستگي به عملكرد فردي تعدادي از بازيكنان خود به اين موفقيت دست يافتند. اين در حالي بود كه اسپانيا در انجام كارهاي گروهي كه خاصيت بازي بسكتبال است موفق‌تر بود. بنابراين فكر مي‌كنم زياد دور نيست زماني كه تيم‌هاي ديگر با افول دوران اوج تك ستاره‌هاي آمريكا آنها را شكست دهند.

وي در پايان از آغاز تمرينات تيم مهرام براي شركت در فصل جديد مسابقات از روز شنبه‌ي آينده خبر داد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن