تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشريح مصوبات هيات دولت در اراك توسط رييس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: تشريح مصوبات هيات دولت در اراك توسط رييس جمهور
تهران - حيات

رئيس جمهور با بيان اينكه هركه با ملتها در بيفتد، شكست خواهد خورد، گفت : رمز اقتدار ملت ايران وحدت و اتحاد است و با اين يكدلي طراحي هاي دشمنان در هم شكسته خواهد شد .
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد بامداد دوشنبه در پايان سفر به استان مركزي و در مصاحبه با خبرنگاران، با بيان اينكه دشمنان نظام فكرمي كردند با فشار و تحريم ، مي توانند ملت ايران را وادار به عقب نشيني كنند، تصريح كرد: اين ملت پشت مسئولان خود ايستاده است و هر كه با ملتها در بيفتد، شكست خواهد خورد.
رييس جمهور با بيان اينكه مردم استان مركزي در استقبال از هيئت دولت، عظمت و اقتدار خود را به نمايش گذاشتند، اضافه كرد : اين حضور پرشور ،اقيانوس مواج انسانهاي پاك و آرماني بود كه مواضع وديدگاه خود را در مسايل داخلي وجهاني به رخ جهانيان كشيدند.
وي تصريح كرد : استقبال مردم مركزي صحنه هاي بسيار ماندني و افتخارآميز خلق كرد و اين حضور در عرصه تقابل سياسي دشمنان با ملت ايران تير خلاص بود و پشت ما را مقابل بد خواهان جهاني محكم كرد .
رييس جمهور در ادامه با اشاره به اينكه ايجاد انگيزه در مردم براي زندگي و توسعه كشور، هنر رسانه ها است، افزود : اصحاب رسانه مي توانند با هم افزايي نيروها، نقد منصفانه و اطلاع رساني هوشمندانه ضمن ايجاد شادابي و انگيزه در جامعه، زمينه پيشرفت و توسعه را مهيا كنند.
وي تاكيد كرد: توسعه كشور و موفقيت نظام در سايه همدلي ، شور و كارداني است و رسانه هاي جمعي درايجاد وتقويت اين فضا همچون خانواده دلسوز در كنار دولت نقش محوري و حساس دارند.
رئيس جمهور همچنين از پوشش مناسب خبري مصوبات دور اول و دوم سفر هيات دولت به استان مركزي توسط رسانه هاي نوشتاري، ديداري و شنيداري تشكر كرد.
احمدي نژاد در ادامه به تشريح مصوبات دور دوم سفر استاني هيات دولت به استان مركزي پرداخت و گفت: در اين سفر 120 مصوبه دربخش هاي صنعت،فرهنگي و آموزشي، كشاورزي، زيربنايي ، مالي اعتباري، انرژي، بهداشت و درمان، ميراث فرهنگي، گردشگري و محيط زيست نهايي شد.
رييس جمهور افزود: در بررسي كارشناسي مصوبات دور اول سفر استاني دولت به استان مركزي نيز پيشرفت مناسبي در تصميمات دولت صورت گرفته كه نشان از توان و اراده مردم و مسوولان استان در توسعه وآباداني اين منطقه است.
وي ، تصويب اعطاي هفت هزار و 290 ميليارد ريال تسهيلات بانكي براي ايجاد 37 واحد توليدي بزرگ در استان مركزي را از جمله مصوبات مهم و اشتغال زا براي اين منطقه ذكر كرد.
رييس جمهور اعلام كرد : بر اساس تصميم دولت از تاريخ سفر دور دوم به استان مركزي هر صنعت و خدمات گردشگري كه در شعاع 30 كيلومتري مركز استان واقع شود به مدت ده سال مشمول معافيت مالياتي است كه اين اقدام به عنوان سرمايه گذاري بزرگ دولت است.
احمدي نژاد افزود: اختصاص 150 ميليارد تومان تسهيلات براي خروج صنايع آلاينده از شهر اراك، ايجاد خوشه صنايع ريلي در استان و انجام اكتشافات مواد معدني فلزي در منطقه از ديگر مصوبات مهم صنعتي استان در دور دوم سفر دولت است.
وي گفت: در بخش زيربنايي تصميم گرفته شد كه 9 هزار مسكن روستايي در استان مركزي ايجاد شود كه اين تعداد نسبت به جمعيت استان رقم قابل توجهي است.
احمدي نژاد افزود: ايجاد راه آسفالته در روستاهاي بالاي 60 خانوار و توسعه راههاي اصلي مواصلاتي و ريلي منطقه از ديگر مصوبات مهم دولت درسفربه استان مركزي است.
رييس جمهور اضافه كرد: كمك 20 ميليارد توماني دولت به شهرداري اراك و اجازه فروش 15 ميلياردتومان اوراق مشاركت در عمران شهري ازديگر دستاوردهاي سفر دوم دولت به استان مركزي است .
وي ،افزوده شدن چهار هزار دستگاه تاكسي و يكصد دستگاه اتوبوس يارانه دار به ناوگان شهري استان و نوسازي 150 هكتار از بافت فرسوده شهرهاي منطقه را از تصميمات اثر گذار در توسعه شهري عنوان كرد.
احمدي نژاد،اتخاذ تصميمات ويژه دربخش تكميل وتجهيزمراكز بهداشتي و درماني، اختصاص چهار ميليارد ريال اعتبار به طرح جامع كاهش آلودگي هواي اراك،تخصيص هفتاد ميلياردريال براي ازدواج محرومان، توسعه فضاهاي آموزشي و دانشگاهي ، كتابخانه، مساجد ،مراكز فرهنگي واماكن مذهبي را از ديگر مصوبات مهم اين سفر بر شمرد.
وي در پايان افزود: ايجاد 16 سالن ورزشي در بخش هاو روستاهاي استان و ايجاد 22 منطقه نمونه گردشگري و احداث موزه بزرگ اراك نيز از جمله مصوبات مهم و ره آورد اين سفر است .
پايان پيام
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن