تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816431001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخش مهمي از مشكلات كشور ناشي از مخالفان فرهنگ انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بخش مهمي از مشكلات كشور ناشي از مخالفان فرهنگ انقلاب اسلامي است
يك روز پس از آنكه رهبر انقلاب در ديدار با اعضاء هيئت دولت خاستگاه حملات بي وقفه عليه دولت را انتخاب گفتمان انقلاب و امام خميني بيان و تأكيد كردند برخي با كينه امام با اين دولت دشمني مي كنند، رئيس جمهور امروز در جمع علما و روحانيون استان مركزي، مشابه ساير استانها كه معمولاً سخنان مهمي در اين مجامع ايراد مي كندف خاطرنشان كرد: بخش مهمي از مشكلات در داخل كشور از ناحيه عناصري است كه نمي خواهند در مسير فرهنگ انقلاب اسلامي حركت كنند. اين عده به محض اينكه دولت به موفقيتي دست پيدا مي كند، آن را به قبل منتسب مي نمايند و زماني كه مشكلي پيش مي آيد، دولت را به ناكارآمدي متهم مي كنند.

به گزارش رجانيوز، وي اضافه كرد: اين عده به دنبال باندبازي هاي سياسي و حزبي هستند و منافع حزبي و گروهي خود را دنبال مي كنند؛ در صورتي كه اگر همه زير چتر ولايت قرار گيرند، نه تنها محدوديتي براي فعاليت گروه هاي مختلف وجود ندارد، بلكه همه مكمل و يار هم خواهند بود.

رييس جمهور همچنين درخصوص موضوع هسته اي نيز گفت: قدرتهاي بزرگ مانع از پيشرفت ملت ايران مي شوند چرا كه هر پيشرفتي در جمهوري اسلامي ايران، باعث عزت پرچم اسلام و توحيد در جهان مي شود.
احمدي نژاد با بيان اينكه در موضوع هسته اي فقط رسيدن به غني سازي و داشتن فناوري هسته اي مطرح نيست، تصريح كرد: ايستادگي در موضوع هسته اي، عزت ملي و عزت انقلاب را بيشتر كرده است و دشمنان حتي حاضر هستند موضوع هسته اي ايران را بپذيرند، به شرط آنكه زير سلطه آنها قرار بگيريم و البته در منطقه كشورهايي هستند كه با اين روش به تكنولوژي كامل هسته اي دسترسي پيدا كرده اند.

وي در ادامه با بيان اينكه كمال انسان و تجلي كامل اسماء الهي در ارتباطات بدون مرز انسان محقق مي شود و ابعاد وجودي انسان محدود نيست، گفت: آماده شدن براي پذيرش انسان كامل از آغاز خلقت انسان شروع شده است و جامعه بشري مسير كمال خود را در اين راستا طي مي كند.

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه انسان جهاني است و بايد جهاني شود، گفت: بدون جهاني شدن انسان، امكان ندارد عدالت حقيقي محقق شود و مشكلات جهاني بدون وجود يك قانون و حاكميت بر جهان قابل حل نيست.

رييس جمهور خاطر نشان كرد: قدرتهاي بزرگ در دوران كنوني از آنجايي كه نمي توانند از حركت انسان به سمت جهاني شدن جلوگيري كنند، قصد دارند با تضادهايي آن را به نفع خود مصادره نمايند، اما وظيفه و ماموريت ما اين است كه انسان را به سمت قله نوراني كه رمز آن پيوستن انسانها به امام عصر است، هدايت كنيم.

وي خاطر نشان كرد: قدرتهاي بزرگ براي جهاني سازي، تصويري از آينده معرفي مي كنند و ويژگي هايي براي جهان مورد نظر خود تعريف كرده و انسانها را به آن دعوت مي كنند. وظيفه ما نيز اين است كه تصوير آينده اي كه براي جهان متصوريم، براي بشريت تشريح كنيم.

دكتر احمدي نژاد افزود: ويژگي هاي جامعه و حكومت مهدوي را بايد براي بشر معرفي و تبيين كنيم؛ جهاني كه در آن ظلم نيست و هر چه هست، زيبايي است و در آن از شيطان و شيطنت ها هيچ اثري وجود ندارد.

رئيس جمهور خاطر نشان كرد: موضوع فعاليت روحانيت، انسان است و اين همان كاري است كه انبياء دنبال مي كردند. اين مهمترين كار است و بقيه امور، ابزار اين مأموريت محسوب مي شوند.

دكتر احمدي نژاد در ادامه سخنان خود با بيان اينكه عده اي با تبليغات دروغين قصد دارند چهره اي خشن و نامناسب از امام معرفي كنند، گفت: اينكه بعضاً گفته مي شود وقتي امام ظهور كند دو سوم از مردم جهان را از دم تيغ مي گذراند تا جامعه اصلاح شود، تبليغاتي دروغين است ؛ براي اين كه مانع رسيدن پيام حق به گوش جهانيان شوند؛ چون مي دانند اگر پيام امام به صورت اصيل و درست به گوش انسانها برسد، آنها را متحول خواهد ساخت.

رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اينكه بايد دست در دست هم و به سرعت ايران را بسازيم، به تشريح بخشي از دستاوردهاي دولت نهم پرداخت و گفت: ظرفيت توليد فولاد در 50 سال به 10.5 ميليون تن رسيده بود و در 3 سال اخير 5 ميليون تن به اين ظرفيت اضافه شده است. همچنين ظرفيت نيروگاه¬هاي برق كه از سال 69 تا 76، به 8 هزار و 700 مگاوات و از سال 76 تا 83، به 12 هزار و 300 مگاوات رسيده بود، در سه سال اخير به 14 هزار مگاوات افزايش يافته است.

رييس جمهور اضافه كرد: در مسكن روستايي نيز قبل از دولت نهم ساليانه20 هزار واحد مسكوني ساخته مي شد اما در سه سال اخير 560 هزار واحد ساخته شده كه 400 هزار واحد آن تكميل شده است.

دكتر احمدي نژاد در پايان افزود: وقتي اين دولت را تحويل گرفتيم، ظرفيت توليد سيمان 36 ميليون تن بود و امروز به 58 ميليون تن رسيده و تا پايان امسال نيز به 65 ميليون تن خواهد رسيد.

نظرات كاربران:
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن