تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816303837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن نصرالله: در صورت حمله به لبنان، اسراييل را نابود مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سيدحسن نصرالله: در صورت حمله به لبنان، اسراييل را نابود مي‌كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

دبيركل حزب‌الله لبنان اعلام كرد: اگر اسراييل تهديد‌هاي اخيرش را مبني بر هدف قرار دادن لبنان اجرا كند، ما نيز اسراييل را نابود خواهيم كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نوشته روزنامه الحيات، سيد حسن نصرالله، دبير كل حزب‌الله لبنان در سخنراني‌اش به مناسبت سالگرد تاسيس موسسه "كشافه المهدي" از سازمان‌هاي وابسته به حزب‌الله لبنان اظهار داشت: تهديدهاي اخيري كه از سوي اسراييل به ويژه ايهود المرت، نخست وزير و برخي وزيران اين دولت در زمينه جنگ اسراييل عليه لبنان صورت گرفته است، بي پاسخ نخواهد ماند.

دبيركل حزب‌الله لبنان افزود: من اعلام مي‌كنم كه ما اين تهديدات را ناديده نمي‌گيريم و آن را بي‌اهميت نمي‌شماريم، اما جايز نيست كه به ما فشار وارد كنند، ما هيچ نگران نمي‌شويم و از اين تهديدها هراسي نداريم و ترسي به خود راه نمي‌دهيم، البته آنها را هم ناديده نخواهيم گرفت.

ما با اين تهديدات با جديت با اعتماد به خود و مسوولانه برخورد مي‌كنيم.

سيد حسن نصرالله اظهار داشت: من از آنجا كه شناخت كاملي از مقاومت، توانايي‌هاي آن و پيشرفت‌هاي كمي و كيفي مقاومت بعد از جنگ ژوييه 2006 دارم و از آنجا كه به خوبي وضعيت اسراييل را مي‌دانم، اعلام مي‌كنم كه اين صهيونيست‌ها به زماني طولاني نياز خواهند داشت. نه هزار مرتبه بلكه ده‌ها هزار مرتبه قبل از اينكه بخواهند تصميم به جنگ عليه لبنان بگيرند، بايد فكر كنند.

وي در ادامه تاكيد كرد: ما نمي‌خواهيم و دوست نداريم كه جنگي رخ دهد اما اگر جنگي هم رخ دهد همانطور كه آنها تهديد مي‌كنند پيروزي آتي ما انشاء الله يك پيروزي قاطع و سريع خواهد بود كه هيچ كس در جهان نمي‌تواند در آن شك و شبهه‌اي وارد كند.

سيد حسن نصرالله اظهار داشت: 5 يگان نظامي كه ايهود باراك، وزير جنگ رژيم صهيونيستي براي انجام عمليات زميني عليه خاك لبنان آماده ساخته است با شكست خود اسراييلي‌ها روبه‌رو خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: اين تهديدها بيشتر براساس شرايط داخلي اسراييل صورت مي‌گيرد.همانطور كه مي‌دانيد در حال حاضر تلاش‌ها براي انتخابات در حزب كاديما در جريان است و طبيعي است كه هر كسي تلاش كند خود را نجات بخشد و كارشناس يا يك رهبر براي اسراييل نشان دهد چرا كه طبيعي است همه به دنبال كسب برتري براي خود باشند.

سيد حسن نصرالله تاكيد كرد: حزب‌الله لبنان جنگ را دوست ندارد، اما اگر جنگي به وقوع بپيوندد، همانطور كه آنها هر روز تهديد مي‌كنند ما به طور حتم پيروزي قاطعي را در اين جنگ به ارمغان خواهيم آورد.

دبير كل حزب‌الله لبنان اظهارات مقامات اسراييلي را مبني بر اينكه دولت لبنان بهاي اشاره‌اش به مقاومت و حزب‌الله لبنان در بيانيه وزارتي دولت را پرداخت خواهد كرد، امري مضحك و غيرمنطقي خواند.

وي افزود: اين تهديدات در راستاي تشويش اذهان عمومي، جنگ رواني و باج خواهي اسراييلي‌ها از لبنان است.

وي خطاب به باراك گفت: پنج يگان باراك در كوه‌ها و صحراها و خانه‌ها و روستاهاي ما نابود خواهند شد و ما به همراه آنها دولت غاصب المرت را كه سرزمين‌هاي مقدس ما را اشغال كرده نابود خواهيم كرد.

وي در ادامه با استناد به آنچه كه در رسانه‌هاي اسراييلي در زمينه تهديد المرت منتشر شده گفت: رسانه‌هاي اسراييلي به المرت گفته‌اند زماني كه در قدرتمندترين روزهاي زندگي‌ات بودي ثابت كردي كه شكست خورده‌اي. حال اين شكست خورده كه در حال ترك پستش است اين گونه صحبت مي‌كند. خوب ما نيز بايد تحمل كنيم و شرايط روحي و شخصي المرت را درك مي‌كنيم.

دبير كل حزب‌آلله لبنان ادامه داد: باراك از توازن ميان لبنان و اسراييل، مقاومت و اسراييل، حزب‌الله لبنان و اسراييل صحبت مي‌كند و سپس زماني كه اعتراض مي‌كند و سوريه و ايران را به اتهام اين كه از ما حمايت مي‌كنند، تهديد مي‌نمايد، اين گونه بيان مي‌كند كه اين مساله موجب اختلال در توازن مي‌شود و اسراييل هرگز اجازه نخواهد داد كه توازن از بين برود پس به اين ترتيب خود آنها به وجود توازن اعتراف كردند و از اختلال در آن مي‌ترسند.

سيد حسن نصرالله افزود: در هر شرايطي ما نيازمند اين نيستيم كه تهديد را با تهديد پاسخ دهيم. حرف‌ها را با حرف. ما اهل عمليم. قبلا نيز گفتيم و بازهم مي‌گوييم و هم چنين خواهيم گفت كه هر گونه حمله يا جنگ عليه لبنان نتايج و پيامدهاي آن در حد پيامدهاي جنگ ژوييه نخواهد بود بلكه فراتر از آن خواهد بود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن