تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817221996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال برهانى نژاد از قلعه نويى در فرودگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: استقبال برهانى نژاد از قلعه نويى در فرودگاه
ايران ورزشى- معلوم نيست قلعه نويى در كرمان چه كار بزرگى انجام داده كه در ميان آنها اين قدر محبوب است كه اين محبوبيت تا اين حد پيش رفته كه حتى برهانى نژاد مديرعامل جديد مس كرمان روز گذشته براى استقبال از قلعه نويى به فرودگاه كرمان رفت. قلعه نويى كه مدتى در مس كرمان تحت مديريت نيك نفس مربيگرى كرده بود اما حالا شاهد اين هستيم كه مديرعامل جديد هم رابطه بسيار خوبى با قلعه نويى دارد.

سفر دايى به امريكا و لغو ديدار با ازبكستان !

ايران ورزشى - ديدار تيم ملى فوتبال كشورمان برابر ازبكستان در شرايطى لغو شد كه گفته مى شود لغو اين ديدار با سفر على دايى به امريكا ارتباط مستقيم داشته است. براساس هماهنگى هاى بعمل آمده از سوى فدراسيون فوتبال و پيگيريهاى مستمر براى برگزارى يك ديدار دوستانه و تداركاتى، مقرر شد تيم هاى ملى فوتبال ايران و ازبكستان روز ۳۰ مردادماه در ورزشگاه آزادى تهران به مصاف هم بروند اما در فاصله زمانى كوتاه باقى مانده تا برگزارى اين ديدار، فدراسيون فوتبال ايران طى نامه اى به همتاى ازبك خود خواستار به تعويق افتادن يك هفته اى اين بازى شده بود.
مسؤولان فدراسيون ازبكستان كه از اين بى برنامگى ايران دلخور شده بودند با درخواست فدراسيون فوتبال كشورمان براى برگزارى اين ديدار در زمانى ديگر مخالفت كردند تا اين مسابقه لغو شود و پس از چند روز تيم آذربايجان به عنوان حريف بعدى تيم ملى انتخاب شود.
در اين بين گفته مى شود على دايى سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان به دليل در پيش بودن سفر به امريكا و همزمانى با ديدار ايران و ازبكستان از فدراسيون فوتبال خواسته است زمان ديدار با ازبكستان را تغيير دهد.

دايى از مهدوى كيا تلفنى دعوت كرد

ايران ورزشى- على دايى در شرايطى از چند روز پيش در امريكا بسر مى برد كه اسامى ۳۸ بازيكن براى حضور در مرحله مقدماتى جام جهانى اعلام شد البته در اولين اعلام اين فهرست كه جمعه شب از طريق يكى از برنامه هاى تلويزيونى اعلام شد نام مهدى مهدوى كيا وجود نداشت و نام ۳۷ بازيكن اعلام شد اما صبح روز بعد نام كاپيتان تيم ملى هم به اين فهرست اضافه شده بود كه گفته مى شود اين اتفاق در تماس تلفنى با على دايى صورت گرفته است.

وساطت مصطفوى براى بازى كردن علوى

ايران ورزشى- مديرعامل پرسپوليس به علوى قول داد كه براى تغيير عقيده سرمربى درباره استفاده از اين بازيكن، با كادر فنى صحبت كند. سيدمحمد علوى كه تا امروز حتى يك دقيقه هم براى پرسپوليس بازى نكرده روز شنبه به باشگاه پرسپوليس رفت و در جلسه اى كوتاه و خصوصى با داريوش مصطفوى از نيمكت نشينى اش ابراز ناراحتى كرد. علوى معتقد است كه به خاطر سابقه اش، مستحق چنين رفتارى از جانب قطبى نيست و مصطفوى هم به او قول داد كه با سرمربى صحبت كند.

معمارزاده آخر هفته جراحى مى شود

ايران ورزشى- ميثاق معمارزاده دروازه بان مصدوم پرسپوليس به احتمال فراوان تا پايان همين هفته زانويش را به تيغ جراحان مى سپارد.
فريد زرينه پزشك پرسپوليس در مورد آخرين وضعيت معمارزاده مى گويد: «براى عمل جراحى بايد ورم زانو خوابيده شود و حركت پا طبيعى باشد، به همين دليل معمارزاده درحال حاضر فيزيوتراپى مى كند تا براى عمل جراحى آماده شود. اگر همه چيز خوب پيش برود، معمارزاده تا پايان اين هفته تحت عمل جراحى قرار مى گيرد.»

فرخزادى با تأييد هيأت مديره باز هم سخنگو شد
مهلت ۴۸ ساعته اسپانسرها به پرسپوليس

ايران ورزشى- بعد از لغو چند باره جلسات هفته هاى گذشته، بالاخره هيأت مديره پرسپوليس با حضور تمامى اعضا تشكيل جلسه داد كه البته محمد آخوندى كه به تازگى از سفر چين بازگشته، بعد از گذشت بيش از يك ساعت، خود را به جلسه رساند. در ابتداى اين جلسه ۳ ساعته، داريوش مصطفوى گزارشى كامل از عملكرد باشگاه ارائه كرد و در ادامه اعضا به بررسى مسائل جارى پرسپوليس پرداختند.
۱- اصلى ترين موضوع براى تصميم گيرى، بحث اسپانسر بود. به همين خاطر دو نماينده از شركت ال جى و تعاونى اعتبارى شهر در جلسه هيأت مديره حضور يافته و پيشنهاد نهايى خود را براى حمايت مالى از پرسپوليس مطرح كردند. بعد از بررسى اين پيشنهادات مقرر شد باشگاه پرسپوليس ظرف ۴۸ ساعت در اين باره تصميم گيرى و با يكى از دو مؤسسه، قرارداد امضا كند.
۲- اين بار هم جلسه بدون حضور رييس برگزار شد اما با تصميم اعضا قرار است ظرف چند روز آينده و بعد از بررسى شرايط در جلسه اى ويژه با مهندس على آبادى يا كيومرث هاشمى رييس جديد هيأت مديره پرسپوليس در جلسه بعدى معرفى شود.
۳- درباره مسائل مالى هم كه اين روزها به مهمترين دغدغه مديران باشگاه تبديل شده، بحث هايى صورت گرفت. علاوه بر عدم پرداخت مبلغ رضايتنامه فوروارد برزيلى - 300 هزار دلار - دستياران قطبى هم هنوز پيش پرداخت قراردادهايشان را نگرفته اند. در اين جلسه مقرر شد با تزريق پول به باشگاه ظرف يكى دو روز آينده، درصدى از مبلغ قرارداد مربيان به صورت چك در اختيار آنها قرار بگيرد و پول رضايتنامه فوروارد برزيلى هم تا پايان همين هفته به حساب باشگاه اسپورتيونوا واريز شود.
۴- تأييد حكم مجيد فرخزادى هم از ديگر تصميمات جلسه بود. در پى اتفاقات روزهاى اخير، فرخزادى بحث استعفاى خود از سمت «سخنگو» را مطرح كرد كه با مخالف اعضا روبه رو شد. در نهايت با صحبت هاى آخوندى و تأييد ديگر اعضا مقرر شد مجيد فرخزادى از اين پس هم سخنگوى باشگاه باشد و هم سخنگوى هيأت مديره.

پيروانى: اين مصدوميت ها طبيعى است
تمرينات و بدنسازى ايراد نداشت

ايران ورزشى- مصدوميت هاى پشت سر هم سرخپوشان انتقاد بسيارى را متوجه كادر فنى پرسپوليس كرده و خيلى ها معتقدند تمرينات و بدنسازى غلط باعث اين مسأله شده اما افشين پيروانى با رد تمام انتقادها، از تمرينات تيمش حمايت مى كند و مى گويد: برخلاف نظر بسيارى از منتقدان مبنى بر بدنسازى غير علمى تيم ما، معتقدم بدنسازى و تمرينات تيمى بدون نقص برگزار شده و مصدوميت هاى بازيكنان ما ربطى به اين مسأله ندارد.
تمرينات پرفشار در هر تيمى باعث مصدوميت مى شود زيرا ما در يك مدت زمان كوتاه روزى دو جلسه تمرين كرديم و فشار زيادى به بدن هاى بچه ها وارد شد.
بازيكنانى كه از ساير تيم ها و در اواسط فصل نقل و انتقالات به ما پيوسته اند شايد دچار مصدوميت شوند اما بازيكنانى كه از ابتدا در تمرينات اصولى ما شركت كردند احتمال مصدوميتشان كمتر است. ضمن اينكه تمام مصدومانى كه ما داشتيم بر اثر وارد شدن ضربه هاى سهمگين به پايشان مصدوم شدند و اين مسأله يكى از اتفاق هاى ناگريز فوتبال است.
تمرينات تيم ما هر روز برگزار مى شود و سعى مى كنيم با تناسب در تمرينات و كاستن از فشار تمرينات ابتداى فصل بدن هاى بازيكنان را آماده مسابقات كنيم.
اين تعداد مصدوم در طول فصل براى هر تيمى طبيعى است كه متأسفانه در ابتداى فصل بازيكنان ما مصدوم شدند، من اميدوارم تا پايان فصل مصدوم جديدى نداشته باشيم.

۰۳ درصد رباط زانوى او پاره شده
بادامكى: جراحى سطحى مشكلم را حل مى كند

ايران ورزشى- حسين بادامكى خيلى بدشانس بود كه همين ابتداى فصل آسيب ديد تا چند هفته اى از فوتبال دور باشد اما او هنوز نااميد نشده و از بهبودى اش در هفته هاى آينده خبر مى دهد. بادامكى مى گويد: «فقط سى درصد از رباط زانويم آسيب ديده و با يك جراحى سطحى كمتر از دو ماه ديگر به ميادين باز مى گردم. اول مصدوميت براى هر بازيكنى طبيعى است و ما نبايد اين اتفاقات را به حساب مسائل حاشيه اى و فشار تمرينات نادرست در فوتبال بگذاريم. خيلى از اين مسأله ناراحت شدم ولى پس از آن اين مصدوميت را خواست خداوند دانستم و با اين مسأله كنار آمدم، رباط پاى من آسيب جدى نديده و با يك عمل جراحى سطحى مى توان اين رباط را ترميم كرد.

علوى: با يك بازى هم فيكس مى شوم

ايران ورزشى- كسى فكر نمى كرد سيدمحمد علوى در پرسپوليس به يك نيمكت نشين محض تبديل شود اما حالا اين اتفاق افتاده و علوى چاره اى ندارد جز اينكه به انتظار فرصت بنشيند. خودش مى گويد كه براى به دست آوردن اين فرصت، اعتراض نخواهد كرد. او مى گويد: با نظر كادر فنى در سه بازى گذشته تيم نتوانستم بازى كنم اما با اعتراض، فيكس نمى شوم و به تركيب اصلى نمى رسم.
در حال حاضر كاملاً آماده هستم و در تمرينات انگيزه زيادى دارم اما مى دانم كه با اعتراض به تركيب اصلى نمى رسم بنابراين تلاشم را بيشتر مى كنم. من براى پيشرفت پرسپوليس را انتخاب كردم و بايد براى اين تيم بازى كنم تا به هدفم برسم زيرا با نيمكت نشينى فقط پسرفت مى كنم.
منتظر اعتماد كادر فنى هستم تا خودم را در بازى نشان دهم و مطمئن هستم اگر يك بازى به من برسد ديگر جايگاهم را از دست نمى دهم.

جلسه هماهنگى مسوولان استقلال و مس

ايران ورزشى- صبح روز گذشته و پيش از بازى استقلال و مس جلسه هماهنگى ميان مسوولان دو باشگاه برگزار شد. در اين جلسه كه نظرى جويبارى سرپرست استقلال، يوسف آبادى سرپرست مس كرمان و ناظر بازى حضور داشتند صحبت هايى مبنى بر هرچه بهتر برگزار شدن بازى و همچنين تصميم گيرى براى انتخاب رنگ لباس دو تيم انجام گرفت.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن