تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816706206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه رسيدگي به پرونده قتل و مثله شدن مرد جوان؛همه متهمان اتهام قتل را رد كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه رسيدگي به پرونده قتل و مثله شدن مرد جوان؛همه متهمان اتهام قتل را رد كردند
اعتماد ملي: تمام متهمان پرونده قتل مردي كه با همدستي همسرش به قتل رسيده اتهام قتل را رد كردند. چهاردهم مهرماه سال 82 جسد مردي به نام در حالي بين شمشادهاي اتوبان نواب كشف شد كه گردنش بريده شده و دست‌هايش هم مثله شده بود. روز گذشته در جلسه رسيدگي به اين پرونده ابتدا دلداري، نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: پس از كشف جسد در چهاردهم مهرماه سال 82 ، دو هفته بعد، حسين، متهم اصلي دستگير شد. سپس كتايون، همسر مقتول و بعد نيز علي دستگير شدند. اتهام حسين ارتكاب قتل و اتهام كتايون و علي معاونت در قتل حميدرضا است؛ از اين رو از دادگاه تقاضاي صدور راي دارم. بر اساس اين گزارش تحقيقات پليس پس از وقوع اين جنايت و دستگيري حسين نشان داد كه مقتول در خانه‌اش بيهوش شده و پس از انتقال به اتوبان نواب به قتل رسيده است.

بنا به بررسي‌هاي صورت گرفته، علي در انتقال مقتول به اتوبان نواب نقش داشته است. در همان ابتداي بازجويي از متهمان دستگيرشده مشخص شد كه حسين با همسر مقتول ارتباط داشته است. در ادامه جلسه دادگاه، فريدون پدر كتايون در جايگاه قرار گرفت و از طرف سروناز فرزند مقتول از حسين و علي شكايت كرد. او اعلا‌م كرد كه از دخترش شكايتي ندارد. طناز دختر ديگر مقتول نيز اعلا‌م كرد كه از مادرش شكايتي ندارد و خواهان قصاص حسين است.

مادر حميدرضا نيز اظهار كرد كه كتايون پيش از قتل پسرش هم از او دزدي مي‌كرده است. وي افزود: فقط قصاص مي‌خواهم. قاتل‌هاي پسرم بايد قصاص شوند. علي متهم رديف دوم نيز در جايگاه متهم قرار گرفت و ماجرا را تشريح كرد: آن شب حسين با من تماس گرفت و گفت كه به مغازه‌اش بروم. وقتي رفتم به من گفت، يكي از بستگانش كه شوهرش خارج از كشور است به زور رفته به خانه‌اش و همسرش را اذيت مي‌كند. متهم ادامه داد: با هم به سمت خانه اين زن رفتيم. در باز بود و حسين رفت داخل و بعد از چند دقيقه خارج شد. بعد به من گفت بياورش بيرون و خودش به سمت سر كوچه دويد. من رفتم داخل و با كمك كتايون مرد را در حالي كه بيهوش بود از خانه بيرون آورديم و در صندلي جلوي رنوي من گذاشتيم. علي افزود: حسين را هم سوار كردم و رفتيم به سمت جنوب نواب. يك جايي گفت توقف كن. با كمك هم حميدرضا را پياده كرديم و حسين گفت، تو برو جلوتر بايست. من چند متري جلو رفتم و بعد از چند دقيقه صداي ناله شنيدم. بعد حسين با دست‌هاي خوني سوار ماشين شد و گفت، كشتمش.

متهم به معاونت در قتل تصريح كرد: يك مقدار كه جلوتر رفتيم چاقو را پرت كرد. من يك ماه و نيم بعد دستگير شدم. از قصد قبلي حسين اطلا‌عي نداشتم اما در آگاهي به من گفتند اگر نگويي كه از قصد قتل حسين خبر داشتي خواهرت كه خودرو متعلق به او است را بازداشت مي‌كنيم. وي در پاسخ به پرسش قاضي در مورد كشف مويش اظهار كرد: ممكن است زمان بردن حميدرضا از خانه‌اش، مويم ريخته باشد.

حسين متهم اصلي نيز در جايگاه قرار گرفت و درباره اتهامات شرب خمر، رابطه نامشروع و قتل عمد توضيح داد. حسين 53 ساله كه از 6 سال قبل در بازداشت است، گفت: سوم ارديبهشت‌ماه امسال در نامه‌اي به رياست محترم دادگاه نوشتم براي رفع ابهامات، افسر پرونده در دادگاه حضور داشته باشد. وي مدعي شد: روزي كه من را دستگير كردند افسر پرونده و همكارانش من را چهار ساعت زدند. وي افزود: رابطه‌ام با كتايون در حدي بود كه نامشروع نبوده است و من به عنوان يك انسان به او كمك مالي مي‌كردم. بعد از دو ساعت در آگاهي فهميدم كه ماجرا چيست. وي اظهارات علي را ضد و نقيض دانست و گفت: ابتدا گفته بودند كه با خودرو پيكان سفيدرنگ بوده‌اند اما حالا‌ شده رنو. علي اول گفته بود، حسين با كتايون رفته سر كوچه و حالا‌ مي‌گويد من وارد خانه هم شده‌ام. وي اظهار كرد كه هيچ يك از اتهامات را نمي‌پذيرد و پس از دستگيري از ماجرا مطلع شده است. به گزارش خبرنگار ما، در ادامه، جلسه دادگاه به‌طور غيرعلني برگزار شد و كتايون نيز به دفاع از خود پرداخت. پس از پايان جلسه به دليل كمبود وقت ادامه جلسه به روز بعد موكول شد تا در مورد پرونده، تصميم‌گيري شود. اين در حالي است كه پيش از اين نيز در دوم اسفندماه سال 84 جلسه دادگاه در شعبه 74 دادگاه كيفري برگزار شد اما به دليل ناقص بودن مستندات، پرونده به دادسرا فرستاده شد و تا بيست‌وپنجم ارديبهشت‌ماه سال جاري در دادسرا بود تا اينكه در اين تاريخ، جلسه دادگاه برگزار شد اما باز هم بي‌نتيجه ماند.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن