تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816408201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
نخلستان خور در استان اصفهان
بارديگر طعمه حريق شد

بخشدار خور از آتش سوزي نخلستان اين شهرستان به جهت وزش بادهاي گرم كويري براي چهارمين مرتبه خبر داد.
حسن فيروزي در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: اين آتش سوزي كه روز گذشته رخ داد با تلاش نيروهاي امدادي ستاد حوادث غيرمترقبه و آتش نشاني مهار شد.
وي يادآور شد: در اين آتش سوزي حدود پنج هكتار و بالغ بر يكهزار و 500 نخل دچار حريق شد.
وي از كشاورزان درخواست كرد كه در جمع آوري نخيلات خشك شده همكاري كنند.
فيروزي همچنين از مسوولان خواست تا نسبت به جبران خسارات وارده همكاري كنند.
شهرستان خورو بيانك از توابع نايين در فاصله 140 كيلومتري شرق اصفهان قرار دارد. 0

باند امداد و نجات فرودگاه گناباد كلنگ زني شد

استاندار خراسان رضوي كلنگ باند امداد و نجات فرودگاه گناباد را به زمين زد.
به گزارش مهر، محمدجواد محمدي زاده در حاشيه آيين كلنگ زني باند امداد و نجات فرودگاه گناباد با بيان اينكه طرح فرودگاه گناباد بايد به صورت جامع تدوين شود، گفت: نبايد در اين طرح تنها به ايجاد باند امداد و نجات بسنده شود.
وي با اشاره به پيگيري تصويب طرح فرودگاه گناباد از دو سال گذشته افزود: سال گذشته اين طرح مصوب شد و اميدواريم در بودجه سال آينده رديف اعتباري براي آن در نظر گرفته شود.
اعتبارات باند امداد و نجات فرودگاه گناباد از محل اعتبارات حوادث غير مترقبه كشور تامين شده و در مرحله اول پنج ميليارد ريال براي اين طرح در نظر گرفته شده است.

افتتاح 27 طرح مخابراتي در رودبار

رئيس اداره مخابرات رودبار از افتتاح 27 طرح مخابراتي با اعتبار 10 ميليارد ريال در هفته دولت خبر داد.
مصيب شفاعي در گفت وگو با فارس، افزود: توسعه مراكز سوئيچ شهري، تاسيس آي سي تي روستايي، افزايش تلفن در مراكز روستايي، تقويت شبكه كابلي مراكز در بخش مركزي، توسعه تلفن هاي بي سيمي در رحمت آباد، بلوكات و بخش خورگام از جمله طرح هاي مهم مخابراتي است كه در هفته دولت مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
وي از وجود 3 هزار و 900 شماره تلفن بي سيمي، 25 هزار شماره تلفن ثابت، 15 هزار شماره ثابت روستايي، 22 هزار تلفن همراه، 19 سايت براي تلفن بي سيم روستايي و 29 مركز تلفن بي سيم در شهرستان رودبار خبر داد.

استاندار اصفهان به عنوان استاندار سبز
كشور انتخاب شد

گروه شهرستانها: معاونت محيط زيست انساني سازمان حفاظت زيست، از انتخاب استاندار اصفهان به عنوان «استاندار سبز» در سطح كشور خبر داد.
«سيد مرتضي بختياري» به دليل تلا ش هاي ارزنده و اقدام هاي موثر در جهت حفظ و صيانت از محيط زيست استان به اين عنوان انتخاب شد. اين انتخاب با توجه به عملكرد استاندار اصفهان در محورهاي كاهش مصرف انرژي و مصرف بهينه منابع، مشاركت موثر در برنامه ها و فعاليت هاي زيست محيطي و حمايت از مطالعات، تحقيقات و پروژه هاي مرتبط با محيط زيست صورت گرفته است. همچنين حمايت از اشاعه فرهنگ زيست محيطي و همكاري در حفاظت بهتر وارتقاي سطح حفاظتي مناطق زيرپوشش سازمان حفاظت محيط زيست از ديگر دلا يل انتخاب «بختياري» به عنوان استاندار سبز كشور اعلا م شده است.

افزايش 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان
حمل و نقل زاهدان

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: به مناسبت هفته دولت، 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهري زاهدان اضافه شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان زاهدان، حسنعلي نوري در آيين بهره برداري از اين ناوگان اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت، 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهري زاهدان با اعتباري بالغ بر 28 ميليارد ريال افزوده شد.
وي گفت: با سهميه بندي سوخت در سطح كشور، يكي از برنامه هايي كه در دستور كار مديران شهري به خصوص شهرداري زاهدان قرار گرفت، ترويج فرهنگ حمل و نقل عمومي است.
فرماندار زاهدان افزود: هنگامي كه مسوولان تعداد ناوگان اتوبوسراني زاهدان را افزايش دهند، همان اندازه مردم به جاي استفاده از وسايل نقليه شخصي از وسايل حمل ونقل عمومي استفاده مي كنند.

بهره برداري از اتاق عمل جراحي مغز و اعصاب
در لاهيجان

به مناسبت هفته دولت صبح يكشنبه با حضور مسوولان استاني و محلي اتاق عمل جراحي مغز و اعصاب بيمارستان 22 آبان لاهيجان به بهره برداري رسيد.
به گزارش مهر، رئيس بيمارستان 22آبان لاهيجان دراين مراسم گفت: براي بهره برداري از اتاق عمل جراحي مغز و اعصاب اين بيمارستان 950 ميليون ريال اعتبارهزينه شده است.
دكتر محمد براتي همچنين از بهره برداري كلنيك هاي تخصصي، بخش هاي پاتولوژي، گولونرسكوپي و فيزيوتراپي اين بيمارستان خبرداد و افزود: براي افتتاح اين واحدها نيز يك ميليارد و 250ميليون ريال هزينه شده است.

قاچاق بنزين در مرزهاي خوي به صفر رسيده است

معاون فرماندار خوي گفت: قاچاق بنزين در مرزهاي خوي به صفر رسيده است.
جليل غفاري در گفت وگو با فارس افزود: يكي از كارهاي شايسته دولت نهم سهيمه بندي بنزين بود كه با اجراي اين طرح قاچاق اين فرآورده نفتي به صفر رسيده است و قاچاق گازوئيل هم به صورت چشمگير نسبت به مدت زمان مشابه سال هاي قبل كاهش يافته است.
وي به برنامه ريزي هاي مستمر براي استفاده مطلوب از راه آهن اشاره و تصريح كرد: با توجه به اينكه كشور تركيه علاقمند به استفاده از بازارچه مرزي رازي است، از اين رو ما درصدد هستيم تا به نحوي از ريل راه آهن در مسير اين شهرستان استفاده كنيم.
غفاري اضافه كرد: در مرزهاي شهرستان خوي هيچ گونه مشكلي وجود ندارد و امنيت برقرار است، ميزان جذب گروهك ها به طور چشمگير كاهش يافته است.
وي با اشاره به تبديل فرمانداري خوي به فرمانداري ويژه اظهار داشت: شهرستان خوي نخستين شهرستاني بود كه فرمانداري ويژه در آن اجرايي شد و هفت اداره اين شهرستان به معاونت اداره كل و سازمان ارتقا يافته است كه در كاهش بيكاري در منطقه نيز تاثير بسزايي داشته است.
غفاري به تصويب شهرك صنعتي در بخش صفائيه نيز اشاره كرد و گفت: در بخش ايواوغلي شهرستان خوي نيز ايجاد شهرك صنعتي كلنگ زني شده است.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن