تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817222033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
از اول شهريور 86 تا اول شهريور 87;
مابه التفاوت حقوق بازنشستگان به صورت سهام پرداخت مي شود

وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: بدهي عقب افتاده حقوق بازنشستگان و مابه التفاوت حقوق آنها به صورت سهام كارخانجات پرداخت مي شود. مصري، وزير رفاه و تامين اجتماعي در گفت وگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر گفت: لايحه خدمات كشوري با دستور رييس جمهور براي تمام بازنشستگان كشوري و لشكري امسال اجرايي مي شود. وزير رفاه و تامين اجتماعي افزود: از اول شهريور 86 تا اول شهريور 87 به مدت يك سال مابه التفاوت به صورت سهام كارخانجات به بازنشستگان واگذار خواهد شد.مصري گفت: همچنين از اول شهريور 87 مابه التفاوت به صورت نقدي در فيش حقوقي ماه آينده بازنشستگان پرداخت مي شود. وزير رفاه در خصوص شناسايي افراد در طرح تحولات اقتصادي گفت: شناسايي شهروندان براي طرح تحولات اقتصادي بر اساس اظهارنامه خود آنها صورت مي گيرد و در واقع اصل بر صحت اطلاعاتي است كه خود مردم آنها را پر كرده اند، اما صحت اين برگه ها بعد از مطابقت با اطلاعاتي كه در بانك هاي اطلاعاتي دولت از قبيل بانك املاك، بانك درآمد، و بانك دارايي ها (ميزان پرداخت ماليات) تاييد مي شود و در اولويت دريافت هدفمند يارانه قرار مي گيرد. وزير رفاه و تامين اجتماعي تصريح كرد: هر زماني كه قرار باشد طرح هدفمند كردن يارانه عملي شود، افراد، شناسنامه اي براي دريافت يارانه خواهند داشت و ميزان دريافت يارانه به اجراي طرح ، كالاهاي خدماتي و ميزان آزاد شده از قيمت ها بستگي دارد.

ايران چك هاي بانك پارسيان
تا تاريخ مندرج در چك اعتبار دارد

زهرا نعيميان معاون مالي بانك پارسيان اعلام كرد: طي بخشنامه مورخ 87/5/2 بانك مركزي، ايران چك هاي صادره بانك پارسيان و ساير بانك ها كه تا تاريخ 87/5/24 عرضه شده تا سررسيد اعتبار مندرج بر روي چك نزد همه بانك ها اعتبار دارد و در كليه شعب بانك ها قابل ارائه خواهد بود. وي افزود: مطابق همين بخشنامه ، اين چك ها پس از آن تاريخ هم بدون هيچ محدوديت زماني در شعب صادركننده قابل ارائه است و هيچ خدشه اي به اعتبار آنها وارد نمي شود.

سونامي واردات بي رويه تاير

دبيرانجمن تاير گفت: سونامي واردات بي رويه تايرهاي خارجي از سوي شركت هاي بزرگ دنيا به سمت بازار ايران در حركت است.
به گزارش فارس، ناصرالدين گرامي، اظهار داشت: در صورتي كه واردات تاير به كشور كنترل نشود، بازار داخلي در اختيار دمپينگ شركت هاي خارجي توليد تاير قرار خواهد گرفت. وي با اشاره به واردات بي رويه تاير به كشور افزود: با بررسي حجم واردات تاير طي سال گذشته مشخص شد اين ميزان لاستيك با 83 برند به كشور وارد شده كه 43 برند آن به شركت هاي چيني اختصاص دارد.
وي با انتقاد از كاهش تعرفه واردات تاير به كشور تصريح كرد: موانع موجود در تامين مواد اوليه مورد نياز صنعت تاير ازجمله دلايلي است كه باعث شده اين صنعت علي رغم سابقه 50 ساله از موقعيت مناسبي برخوردار نباشد.

با افزايش 100 درصدي;
سرمايه فنرسازي زر به 8 ميليارد تومان افزايش يافت

سرمايه اسمي شركت فنرسازي زر با افزايش 100 درصدي به 8 ميليارد تومان رسيد. به گزارش فارس، هيات مديره شركت فنرسازي زر افزايش سرمايه 100 درصدي اين شركت فعال در صنعت خودرو را تصويب كرد و طي آن سرمايه 4 ميليارد توماني آن به 8 ميليارد تومان افزايش يافت. اين افزايش سرمايه از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران (بيش از 3/6 ميليارد تومان) و اندوخته طرح و توسعه (بيش از 3/3 ميليارد تومان) تامين شده است. اين شركت كوچك بورسي با سرمايه 4 ميليارد توماني 401 ريال سود به ازاي هر سهم پيش كرده و داراي يك هزار و 116 هزار سهامدار است كه شركت هاي 17 سازه گستر سايپا، سرمايه گذاري تدبير و سايپا با 41، 19 و 16 درصد مالكيت از سهامداران اصلي فنرسازي زر هستند.

سكه هاي5 2/ و 5 بهار آزادي امسال به بازار مي آيد

مدير سازمان توليد اسكناس و مسكوك بانك مركزي از ورود سكه هاي 2/5 بهار و 5 بهار آزادي تا پايان سال جاري به بازار كشور خبر داد.
مجيد صنيعي آبادي در گفت وگو با فارس اظهار داشت: وزن اين سكه ها دقيقا معادل 2/5 و 5 برابر سكه هاي تمام بهار است كه در بازار رواج دارد. وي افزود: سكه هاي 2/5 بهار و 5 بهار آزادي به هر ميزان كه بانك مركزي سفارش بدهد تا پايان سال جاري ضرب خواهد شد. مدير سازمان توليد اسكناس و مسكوك بانك مركزي تاكيد كرد: از نظر بانك مركزي تفاوت قيمت سكه هاي طلا به علت تفاوت در سال ضرب آنها موجه نيست و تنها امري كه مي تواند در نوسان قيمت سكه موثر باشد، نوسانات قيمت طلا در بازارهاي جهاني است. صنيعي ادامه داد: فروشندگان سكه در زمان فروش توجهي به سال ضرب سكه ندارند و تمام سكه ها را با قيمت واحد به فروش مي رسانند ولي در زمان خريد، سال ضرب را بهانه اي براي تفاوت قائل شدن در قيمت سكه قرار مي دهند.
وي با بيان اينكه سكه هاي 100 توماني نيز در سه ماهه چهارم سال جاري وارد بازار مي شوند گفت: كارشناسان بانك مركزي همچنين درصدد ارائه پيشنهاد ضرب سكه 200 توماني هستند.

كنترل و نظارت بر موادغذايي ويژه ماه رمضان

رييس اتحاديه كبابي، حليم و آشپز تهران از طرح ويژه اين اتحاديه براي كنترل اين غذاها در ماه مبارك رمضان خبر داد و قيمت احتمالي هر كيلو حليم با كيفيت را در اين ايام حداكثر 2500 تومان ذكر كرد. عليرضا فرشيدرخ در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: در اين طرح تمامي واحدهاي صنفي توزيع كباب، حليم و آش كنترل مي شوند تا از اجناس باكيفيت در تهيه غذا استفاده كنند و علاوه بر اين نرخ غذا در اين واحدها نيز كنترل مي شود. وي با اشاره به تداخل صنفي ميان فعاليت اغذيه فروشان و اتحاديه كباب، حليم و آش افزود: متاسفانه در ماه مبارك رمضان علاوه بر اتحاديه حليم و كباب فروشان بسياري از واحدهاي صنفي ديگر مثل بستني فروشان، اغذيه فروشان و حتي رستوران ها حليم و آش مي فروشند كه از حداقل هاي استانداردهاي بهداشتي برخوردار نيست. فرشيدرخ ادامه داد: سعي داريم امسال با همكاري اداره نظارت بر اماكن عمومي ناجا از اين گونه تداخل صنفي جلوگيري كنيم.

احتمال كشف يك ميدان بزرگ نفتي در ساوه

وزير نفت با اشاره به اكتشافات نفتي انجام شده در ساوه، گفت: به احتمال زياد به زودي در اين منطقه يك ميدان بزرگ نفتي كشف خواهد شد.
به گزارش مهر، غلامحسين نوذري در مراسم افتتاح پروژه خط لوله انتقال گاز سوم آذربايجان با دفاع از مديريت گازرساني در زمستان سال گذشته خاطرنشان كرد: سال گذشته 45 روز سرماي فراگير در كشور حاكم بود كه اگر مديريت بحران زمستاني اعمال نمي شد وضعيت به مراتب بدتري اتفاق مي افتاد.وي همچنين به اضافه شدن 50 ميليون متر مكعب گاز از فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي و همچنين 25 ميليون متر مكعب گاز در شركت مناطق نفت مركزي اشاره كرد و گفت: اين ميزان گاز براي مقابله با كمبودهاي احتمالي در فصل زمستان وارد شبكه خواهد شد.

توزيع گوشت مرغ از هفته آينده آغاز مي شود

سخنگوي وزارت جهاد كشاورزي گفت: براي تامين نياز بازار در آستانه ماه مبارك رمضان، توزيع گوشت مرغ منجمد از هفته آينده در سراسر كشور آغاز مي شود. به نقل از واحد مركزي خبر محمدحسين انصاري فرد با اشاره به اينكه مرغ به اندازه كافي ذخيره سازي شده است افزود: در ماه هاي گذشته توليد گوشت مرغ افزايش يافت كه در پي آن ذخيره سازي به ميزان كافي انجام شد. وي از خريد تضميني مازاد توليد سيب زميني كشاورزان استان همدان خبر داد و گفت: قيمت سيب زميني در مزرعه به كمتر از كيلويي 50 تومان رسيد كه وزارت جهاد كشاورزي براي جلوگيري از وارد شدن ضرر و زيان به سيب زميني كاران اين محصول را به قيمت هر كيلو 135 تومان خريداري كرد. سخنگوي وزارت جهاد كشاورزي افزود: اين وزارتخانه روزانه حدود 4 هزار تن سيب زميني را از كشاورزان خريداري و بصورت رايگان براي مصرف مددجويان در اختيار كميته امداد امام خميني (ره) قرار مي دهد. انصاري فرد گفت: روزانه حدود چهار هزار تن سيب زميني نيز بدون تعرفه صادر مي شود.

كاهش خاموشي ها در ماه رمضان

وزير نيرو، از كاهش خاموشي هاي برق در ماه مبارك رمضان خبر داد.
به نقل از واحد مركزي خبر، پرويز فتاح گفت: با تصميمات فني و كارشناسي، مشكل خاموشي برق در 20 روز اخير كاهش يافته است و از نيمه مهر به حداقل خواهد رسيد.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن