تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816518548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زيرساختهاي مديريت شهري بايد تغيير كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زيرساختهاي مديريت شهري بايد تغيير كند
مشهد - خبرگزاري مهر: مشاور وزير صنايع و معادن با اشاره به اينكه مديريت بايد يك فرصت براي ترقي محسوب شود گفت: مديريت شهري از ساختار نيرومندي برخوردار نيست و زير ساختها بايد تغيير كند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سعيد رضايي مشاور وزير صنايع و معادن ظهر امروز در خصوص طرح مشهد 1404در جمع خبرنگاران افزود: نظام مديريت شهري براي تحقق اهداف خود نيازمند مديراني كارآمد براي پيشرفت است.

وي با اشاره به ويژگي طرح 1404 در تربيت نيروهاي جوان خلاق اظهار داشت: كساني كه ايده پردازان اين طرح هستند متاسفانه خود جوش بوده و از نظام منسجمي برخوردار نيستند.

رضايي خاطر نشان كرد: به دليل فقدان سيستم مديريتي كارآمد انتظار معجزه از چنين طرح هايي نبايد داشت بلكه بايد طرح را با آموزش صحيح نظام مند كرد.

وي افزود: با تربيت نيروهاي توانمند و تلاشگر مي توان نظام مديريت شهري را به سمت توسعه روز افزون سوق داد.

رضايي تصريح كرد: در آينده با آموزشهاي كوتاه مدت بايد افراد متفكري تربيت شوند كه در ساختار اجرايي كشور قرار گيرند.

وي با اشاره به اينكه مديريت شهري از نظام ساختارمندي برخوردار نيست، گفت: با زيرساختهاي گذشته حتي نيروهاي جوان با ايده هاي نو نمي توانند كاري را از پيش ببرند بلكه بايد زير ساختها تغيير كند.

وي افزود: نيروهاي جوان در راهبرد مديريت شهري بايد خلاق بوده و با نوگرايي و تحول آفريني نظام شهري را هدايت كنند.

حميد رضا ايماني دبير علمي طرح مشهد 1404 گفت: از مهمترين اهداف طرح مشهد 1404 شناسايي و گرفتن ايده از متخصصان و كارشناسان جوان است.

وي گفت: مبناي شكل گيري مشهد 1404 پيرامون ايجاد مشاركت متخصصين و شهروندان براي بهسازي عملكرد شهرداري مشهد و افزايش رضايتمندي شهروندان است.

وي افزود: اين طرح در دو مرحله نوآوري و شكوفايي انجام مي شود كه در مرحله نوآوري و اولين مرحله به جمع آوري ايده ها، داوري و شناسايي ايده ها ي برتر مي پردازد.

ايماني ادامه داد: دوره ها آموزشي پيرامون سه موضوع آشنايي با ساختار شهرداري، مديريت واحد شهري و سند چشم انداز و آشنايي با برنامه سياسي استراتژيك با شبكه مسائل شهري برگزار مي شود.

محمد مهدي برادران مشاور حوزه معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري مشهد نيز گفت: اقشار مختلف جامعه و از جمله جوانان نقش تعيين كننده اي در شهرداري دارند و اين افراد نيز در تصميم گيريها موثر هستند.

وي با اشاره به اينكه طرح مشهد 1404 بزرگترين طرح ملي است، تصريح كرد :اين طرح در راستاي سند چشم انداز 20 ساله از فكر و ايده جوانان براي حل مسائل شهري و زير ساختها استفاده مي كند.

وي افزود: بسياري از موارد مطرح شده در اين طرح گره خورده به فضاي اجتماعي و همچنين نقش مولفه هاي اجتماعي در سند چشم انداز 20 ساله است.

كارشناس توسعه و پژوهش معاونت شهرداري مشهد نيز اظهار داشت: با استفاده از خلاقيت افراد متخصص و نخبگان در زمينه روند بهسازي فعاليتهاي شهري، مي توان به انجام فعاليتهاي قابل توجهي پرداخت.

مجيد حسين زاده در خصوص پذيرش طرحهاي نخبگان افزود: پيشنهادهاي نيروي جوان تنها به شرطي مي تواند مفيد واقع شود كه حامياني محكم براي پيش برد طرح ها تا پايان داشته باشد.

وي پيرامون نقش نخبگان در مديريت شهري گفت: ارائه ايده هاي نو نخبگان، شهرداري را از روند سنتي خارج كرده و به يك مديريت واحد شهري مي رساند.

وي جذب نخبگان را براي طرحهايي نظير 1404 يك اصل دانست و تصريح كرد: گروه مشاوران جوان مي توانند با استفاده از تجربيات پرسنل شهرداري در ساماندهي بهينه نخبگان براي حل مشكلات و مسائل شهري استفاده كند.

حسين زاده به آموزش ايده دهنده در خصوص شناخت مسائل شهرداري تاكيد كرده و افزود: محفوظ بودن حق اجراي ايده دهنده به عنوان يك شاخصه اصلي در طرح مذكور به فرد، اين امكان را مي دهد كه با استفاده از آموزشهاي لازم در رابطه با شناخت پتانسيلهاي شهرداري با كيفيت عمل كند.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن