تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812989633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جراحی زیبایی پلک


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جراحی زیبایی پلک



شل شدگی و از دست رفتن قوام پوست در ناحیه پلک باعث چین خوردن و آویزان شدن پوست اضافی پلک میشود شل شدگی بافتهای نگهدارنده چربی در پلکها نیز سبب بیرون زدن چربی بصورت ورم در پلک فوقانی و تحتانی می گردد .

گاهی پوست اضافه در پلک فوقانی در واقع ناشی از افتادگی ابرو وپیشانی می باشد که باید در ابتدا تحت بررسی و درمان قرارگیرد .


علائم


از نظر ظاهری علائم پوست اضافی و بیرون زدگی چربی، بصورت تورم در پلکهای فوقانی و تحتانی مشخص میشود .این افراد گاهی شکایت از سنگینی در چشم دارند .

گاهی نیز میدان بینایی فوقانی و تحتانی محدود می شوند . در برخی مواردافتادگی ابرو وپیشانی سبب تشدید علائم فوق می گردد .


درمان


درمان این بیماران عمل جراحی بلفارو پلاستی می باشد . اگرچه جراحی این گروه از بیماران عمد تا جنبه زیبایی دارد ولی از نظر کاهش سنگینی روی چشم و افزایش میدان بینایی فوق جنبه درمانی نیز پیدا میکند .

جراحی بلفارو پلاستی شامل برداشتن ظریف پوستهای اضافه و تنظیم چربیهای داخل پلک میباشد . معمولا دو پلک فوقانی با هم و پلکهای تحتانی با هم عمل می شوند ولیکن می توان هر چهار پلک را با هم ،بصورت همزمان عمل نمود .

عمل جراحی معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می شود . در بعضی موارد نیاز به اعمال جراحی توام با عمل بلفارو پلاستی می باشد از قبیل محکم کردن پلک تحتانی، فیکس کردن ابرو ویا عمل توام افتادگی پلک .

گاهی لازم است ابتدا ابرو وپیشانی و بخش فوقانی صورت تحت عمل جراحی قرار گیرد سپس پلک برداشته شود . گاهی نیز به دنبال عمل(Lifting) لیفتینگ لیفتینگ پیشانی وابرو پوست اضافی پلک از بین می رود . از دستگاه امواج رادیوئی ولیزر می توان در عمل جراحی برای
برداشتن بافتهای اضافی و برشها استفاده نمود .


توصیه

بیمار میبایست دو هفته قبل از عمل جراحی داروهایی که شانس خونریزی حین عمل یا پس از عمل جراحی را افزایش می دهند مثل آسپیرین، دیکلوفناک، بروفن، وارفارین ، …….. را قطع نمایید .


پیشگیری


استفاده منظم از کرم ضد آفتاب و مراقبت صحیح از پوست باعث به تعویق افتادن زمان افتادگی وشلی پوست می شود .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن