تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805703213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به منظور خودكفايي و توسعه صنعت نفت كشور انجام مي شود:جهت دهي به فعاليت شركت هاي داخلي از طريق برگزاري همايش ملي عسلويه


واضح آرشیو وب فارسی:موج: به منظور خودكفايي و توسعه صنعت نفت كشور انجام مي شود:جهت دهي به فعاليت شركت هاي داخلي از طريق برگزاري همايش ملي عسلويه
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني با برگزاري «همايش ملي عسلويه و افق هاي توسعه اقتصادي ايران» به امكانات، توانمندي ها و فعاليت هاي شركت هاي داخل كشور، در مسير توسعه صنعت نفت سمت و سو داده مي شود.
مهندس غلامحسين موحديان در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبري نخستين همايش ملي عسلويه افزود: شركت آسيا ابزار دقيق، به عنوان يكي از اسپانسرهاي اصلي همايش ملي عسلويه، شعارهاي خود در اين همايش را مبتني بر استقلال صنعتي و خودكفايي طراحي كرده است.
وي با اشاره به لزوم ايجاد انگيزه و جذابيت سرمايه گذاري براي حضور شركت هاي داخلي و خارجي در صنعت نفت كشور تصريح كرد: شركت هاي داخلي عرضه كننده خدمات و تجهيزات مورد نياز صنعت نفت، با حضور در همايش ياد شده، با مسئولان و افراد متخصص صنعت نفت آشنا مي شوند و ايده هاي خود را بدون واسطه به مجريان و مسئولان اين صنعت ارائه مي كنند.
موحديان ادامه داد: «همايش ملي عسلويه و افق هاي توسعه اقتصادي ايران در حوزه نفت، گاز، پتروشيمي و ساختمان»، يك همايش فني، تخصصي و داراي جايگاه ويژه است، از اين رو، اين همايش مي تواند فرصت مناسبي براي عرضه توانمندي هاي شركت هاي داخلي در صنعت نفت ايجاد كند.
وي همچنين اظهار داشت: اين گردهمايي فرصتي براي طرح ايده ها و راهكارهاي جديد و قابل استفاده در صنعت نفت فراهم مي كند و به شركت هاي خصوصي اين امكان را مي دهد كه با مديران سطوح بالاي كشور از نزديك تعامل كرده تا ضمن معرفي فعاليت ها و توانمندي هاي خود در ارائه خدمات و تجهيزات به صنعت نفت، شرايطي براي جلب اعتماد بخش دولتي ايجاد كنند.
وي با تأكيد بر اين كه شركت آسيا ابزار دقيق همواره در سمينارها و همايش هاي مرتبط با صنعت نفت حضوري فعال داشته است، توضيح داد: با توجه به اين كه اين شركت نوپا عرضه كننده دانش فني در صنعت نفت است، نيازمند معرفي توانمندي هاي خود از طريق شركت در اين همايش هاست، از اين رو اين شركت در برنامه هاي چشم انداز، خود را ملزم به حضور در همايش ها و سمينارهاي مرتبط با صنعت نفت كرده است.
موحديان با تأكيد بر اين كه بازار ايران بستر مناسبي براي حضور و سرمايه گذاري شركت هاي خارجي فعال در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي است، گفت: از طريق برگزاري سمينارها و گردهمايي هايي مانند «همايش ملي عسلويه»، فضايي مبتني بر اعتماد ايجاد شده و نگراني شركت ها براي سرمايه گذاري و فعاليت در صنعت نفت ايران برطرف مي شود و آنها مي توانند بازار رقابتي خود در ايران را حفظ كنند.
وي در بررسي آثار تحريم هاي اقتصادي بر توسعه خودكفايي كشور تشريح كرد: تحريم ها در مقابل چالش هايي كه ايجاد مي كنند، آثار مثبتي نيز به همراه داشته اند و از آن جمله اين است كه در محدوديت ها، فرصت ها و توانايي هاي پنهان و بالقوه داخلي شناخته مي شود و دستگاه هاي مختلف كشور رويكرد خود را به سمت بهره گيري از شركت هاي خصوصي و توانمندي هاي داخلي تغيير مي دهند.
مدير بازرگاني شركت آسيا ابزار دقيق و طراح و مجري ساخت نخستين كارخانه سيستم هاي اندازه گيري ميترينگ در ايران با تأكيد بر اين كه در شرايط ويژه كنوني تمام تفكرها و برنامه ها بايد به سمت استقلال صنعتي پيش رود، افزود: دولت با حمايت و ارائه تسهيلات به بخش خصوصي، بهترين فرصت براي شناسايي، ظهور و شكوفايي توانمندي ها و پتانسيل هاي شركت هاي بخش خصوصي را فراهم مي كند و در مسير توسعه خودكفايي كشور گام مؤثري بر مي دارد.
در سال نوآوري و شكوفايي، همزمان با يكصدسالگي صنعت نفت، «همايش ملي عسلويه و افق هاي توسعه اقتصادي ايران» در حوزه صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و ساختمان با رويكرد بررسي اثر تحريم هاي اقتصادي بر توسعه خودكفايي كشور و فرصت هاي فرا روي شركت هاي ايراني در روزهاي 5 تا 7 شهريور ماه در مركز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن