تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816810333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسينيان در جمع خبرنگاران: ـ عملكرد دولت را مثبت ارزيابي مي‌كنيم ـ كميسيون فرهنگي مجلس استدلال‌هاي مشايي را نپذيرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حسينيان در جمع خبرنگاران: ـ عملكرد دولت را مثبت ارزيابي مي‌كنيم ـ كميسيون فرهنگي مجلس استدلال‌هاي مشايي را نپذيرفت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوالي در ارزيابي از بخشي از وصيت‌نامه شهيد لاجوردي در مورد سازمان مجاهدين مبني بر اين‌كه اين گروه با انقلاب محاربه ندارند اما با نظام ضديت دارند، گفت: تجربه نشان داد، آن‌چه كه مرحوم شهيد لاجوردي وصيت كرده بو د به واقعيت پيوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حجت الاسلام و المسلمين روح‌ا‌لله حسينيان در حاشيه كنگره بزرگداشت ديده‌بان انقلاب در جمع خبرنگاران هم‌چنين در ارزيابي از عملكرد دولت نهم با اشاره به نظر مقام معظم رهبري نسبت به عملكرد دولت اظهار كرد: ارزيابي من نيز اين است كه به هرحال دولت در مجموع آن‌چه كه در عرض سه سال گذشته انجام داد، رضايت مقام معظم رهبري را جلب كرد. ما هم قطعا خارج از خط رهبري نيستيم و عملكرد دولت را مثبت ارزيابي مي‌كنيم؛ گرچه همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمود، انتقاداتي نيز ممكن است وارد باشد.

وي با بيان اين‌كه " كار دولت را بايد در مجموع ارزيابي كرد" خاطرنشان كرد: ساده‌زيستي دولت ، مجموعه گرايش دولت نهم به ارزش‌ها از اين دولت يك چهره‌ مطلوب و مورد قبول ساخت.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني بر نتيجه پيگيري اظهارات مشايي در كميسيون فرهنگي مجلس گفت: كميسيون فرهنگي تصميم داشت بيانيه‌اي را صادر كند و نتيجه جلسه‌ با آقاي مشايي را به اطلاع مردم برساند، اما آقاي مشايي اعلام كرد كه با صدور بيانيه‌اي نظر خود را صادر خواهد كرد و نسبت به مطالبي كه بيان كرده‌اند، تصحيحاتي خواهند داشت كه بيانيه ايشان نيز صادر شد، اما مجلس چون تعطيل شد، نمايندگان كميسيون فرهنگي نتوانستند به جمع بندي برسند و آن را اعلام كنند.

اين نماينده مجلس درباره اظهارات مشايي مبني بر مناظره بر سر آن‌چه مطرح كرده است، نيز گفت: البته وقتي ايشان به كميسيون فرهنگي آمدند مناظره‌ا ي صورت گرفت كه مورد قبول هيچ يك از اعضاي كميسيون واقع نشد و استدلال‌هايش پذيرفته نشد.

حسينيان در پاسخ به سوالي مبني بر پذيرش مناظره علني با مشايي پاسخ داد: ايشان كاره‌اي نيستند كه بخواهيم با او مناظره كنيم. اصلا بعضي چيزها احتياج به نظر ندارد، اين‌كه ما ملتي را به نام ملت اسراييل قائل شويم، احتياج به مناظره ندارد؛ چراكه حرفي برخلاف اصول انقلاب و رهنمودهاي حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري است. اصلا پس از اين‌كه انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، مهمترين مساله اين بود كه ما دولتي به نام اسراييل را به هيچ عنوان به رسميت نمي‌شناسيم و وقتي هم كه دولتي به نام اسراييل به رسميت نمي‌شناسيم مردمي به اين نام نداريم.

وي تاكيد كرد: نمي‌شود بين دولت‌ها و ملت‌ها، خصوصا در حكومت غاصب اسراييل تفكيك كرد. چرا شيعه گفته است كه نبايد در ركاب حكومت‌هاي غاصب جنگيد و حتي جهاد به عمل آورد؟ به خاطر اين‌كه مردم در مقابل حكومت‌هاي ظلم ولو اين‌كه غاصب هم باشند، مسووليت دارند؛ بنابراين ملتي را كه يك حكومت غاصب را حمايت مي‌كند و شكل مي‌دهد و روي پا نگه داشته است، به هيچ عنوان نمي‌توان دوست داشت يا به آن اظهار محبت كرد. اين دولت و اين ملت، هر دو از نظر ما غاصب هستند. مردمي كه از نقاط مختلف با دسيسه‌هايي كه استعمارگران داشته‌اند، كوچ داده شده، مهاجرت كرده و آمده‌اند ملتي را از سرزمين خود بيرون و قتل وعام كرده‌اند. بنابراين اين مسائل آن‌قدر واضح است كه احتياج به مجادله و مناظره ندارد.

وي درباره احتمال سوال نمايندگان از رييس‌جمهور با توجه به تاكيد مشايي بر سخنانش گفت: ‌من سخنگوي نمايندگان نيستم. كميسيون فرهنگي نظرش بر اين بود كه ايشان از ملت به خاطر اشتباه بسيار واضح و روشني كه مرتكب شده‌اند، عذرخواهي كنند و تقريبا كار داشت به همين سمت و سو ختم ‌ي شد؛ چراكه به هر حال ايشان قطعا اشتباهي مرتكب شده‌اند و ملت شهيد پرور ما ساليان سال مبارزه كرده و حتي به خاطر اسراييل در جامعه بين‌الملل بسيار هزينه پرداخته‌ايم. در چنين شرايطي حق بر اين بود كه از مردم عذرخواهي شود كه اميدواريم اين اتفاق بيفتد.

خبرنگاري پرسيد آِيا با عذرخواهي مسائل حل ميشود؟ حسينيان پاسخ داد: بالاخره عذرخواهي پله‌اي از قبول اشتباه است، آن هم زماني آقاي مشايي هنوز اصرار مي‌كند حرف‌شان درست است و حاضر هستند دفاع كنند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن