تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815521310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار حسين آبادي:افزايش 200 درصدي كشف مواد مخدر صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار حسين آبادي:افزايش 200 درصدي كشف مواد مخدر صنعتي
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزايش 200 درصدي كشف مواد مخدر صنعتي شيشه طي 5 ماه اول سالجاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين آبادي ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر طي 5 ماهه گذشته موفق به كشف 52 كيلو مواد مخدر صنعتي(شيشه) شد كه اين مقدار مواد كشف شده در مقايسه با سال گذشته 200 درصد افزايش را نشان مي دهد.

وي همچنين از افزايش 300 درصدي كشف قرص هاي روانگردان طي 5 ماه اول سال جاري خبر داد و گفت: طي اين مدت يك ميليون 388 هزار قرص روانگردان كشف شد.

وي با اعلام اينكه پليس تمام توان خود را جهت مبارزه و جلوگيري از ورود مواد مخدر و به خصوص مواد مخدر صنعتي به كارگرفته است ، گفت: كشور افغانستان در سال جاري بيش از 600 تن هروئين توليد و 300 لابراتوار توليد مواد مخدر صنعتي راه اندازي كرده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به برگزاري اجلاس نوماك درپايان هفته جاري گفت: اين اجلاس سومين دوره خود را در تهران برگزار مي كند و هدف از برپايي اين اجلاس مقابله با توليد ، توزيع ، ترانزيت هروئين در دنيا است.

حسين آبادي با اشاره به شركت كشورهاي آسيايي ميانه و كشورهايي كه بيشترين مصرف هروئين را دارند، گفت: در اين اجلاس 59 نفر از مسئولان كشورهايي مانند بلژيك ، ايتاليا، انگليس ، روسيه، ازبكستان ، افغانستان، پاكستان و تركمنستان حضور دارند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اعلام اينكه در اين اجلاس راهكارهاي مبارزه با توليد مواد مخدر و به خصوص هروئين بررسي مي شود ، گفت: در اين زمينه تبادل اطلاعاتي ميان كشورها صورت مي گيرد كه در امر مبارزه با قاچاق هروئين بسيار تاثير گذار است.

وي همچنين از ارائه اسامي 170 نفر از قاچاقچيان بين المللي كه كار ترانزيت و مواد مخدر را در سطح دنيا در دست دارند خبر داد و گفت: اين اسامي به سازمان ملل ، وزارت كشور پاكستان و كشور عربستان ارائه شده است.

حسين آبادي با اعلام اينكه بيش از 97 درصد اين اسامي از اتباع پاكستاني و افغاني هستند ، گفت: تنها 7 درصد از اين ليست افرادي هستند كه از ايران به افغانستان و پاكستان مهاجرت كرده اند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در خصوص آمار 5 ماهه كشف مواد مخدر گفت: طي اين مدت 233 تن و 400 كيلوگرم انواع مواد مخدر با 20 درصد افزايش نسبت به سال گذشته در مدت مشابه كشف شد كه در اين ميان 9 تن و 54 كيلو هروئين با25 درصد افزايش و 198 تن ترياك با 28 درصد افزايش ، توسط پليس كشف شد.

وي گفت: 128 تن از كشفيات مواد مخدر كشور در منطقه شرق ايران صورت گرفته كه 55 درصد كل كشفيات را تشكيل مي دهد .

حسين آبادي همچنين از انتقال مواد مخدر به وسيله احشام خبر داد و گفت: قاچاقچيان مواد مخدر با خوراندن بسته هاي مواد مخدر به حيوانات مانند گوسفند ، بز ، شتر و گاو از طريق بلع انباري مواد مخدر را جابجا مي كنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در سه مورد از تعداد بيش از 100 بز ، 120 كيلو مواد مخدر كشف كرد.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن