تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820236593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: كسي نمي‌تواند با تحقق سند چشم‌انداز نگاه چپ به نظام داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لاريجاني: كسي نمي‌تواند با تحقق سند چشم‌انداز نگاه چپ به نظام داشته باشد
خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: با تحقق برنامه‌ چشم‌انداز 20 ساله، نظام ايران اسلامي به قدرت برتر منطقه در عرصه‌هاي مختلف تبديل خواهد شد و هيچكس نمي‌تواند به اين كشور نگاه چپ داشته باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، علي لاريجاني پيش از ظهر امروز در همايش علمي كاربردي تبليغ كه در مركز همايش‌هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برگزار شد، در سخناني با گراميداشت فرا رسيدن هفته دولت و بزرگداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر گفت: انقلاب اسلامي براي اينكه به تثبيت برسد، هزينه‌هاي فراواني را پرداخت كرده و از دست دادن بزرگاني همچون شهيدان رجايي، باهنر، مطهري و بهشتي از آن جمله بوده است.
وي با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور اظهار داشت: همه حركت‌هاي مهم اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي از سوي جريان‌هاي عميق فرهنگي صورت گرفته و اسلام نيز يك فكر عميق و چند بعدي است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي افزود: انقلاب اسلامي نيز با بهره‌گيري از تفكر ناب اسلامي توانست در طول 30 سال گذشته در برابر جريان‌هاي داخلي و خارجي استوار ايستادگي كند و اين به دليل مباني استوار فرهنگي انقلاب است.
وي با اشاره به نقش روحانيت در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي اضافه كرد: در روحانيت مثل هر جريان و تجمعي نقد وجود دارد اما اصل روحانيت با تلاش‌هاي منسجم مراجع عظام تقليد در طول تاريخ، به يك سيستم متنوع و بارور تبديل شده است.
لاريجاني گفت: امروز شاهد هستيم كه تفكر حوزوي همواره با تنوع همراه بوده ولي وحدت لازم در اين تفكر در كليات وجود دارد.
وي ادامه داد: ما مشاهده مي‌كنيم كه وجود اصالت ديني انقلاب را حفظ كرده است و انقلاب اسلامي در 30 سالگي به دستاوردهاي ارزشمندي دست يافته است، پس از پيروزي انقلاب اسلامي در حوزه مسائل اقتصادي كارهاي زيادي صورت گرفته است و از آن جمله مي‌توان به خدمات ارائه شده به روستاها اشاره كرد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وجود تورم در كشور اضافه كرد: مقداري از مشكلات اقتصادي كشور در شرايط كنوني به دليل سرمايه‌گذاري‌هاي زيربنايي است كه براي رفاه مردم صورت گرفته و اين سرمايه‌گذاري‌ها متناسب با بهره‌وري نيست.
وي تصريح كرد: در حوزه مسئله فناوري گام‌هاي درشتي برداشته شده است و تراز ايران ارتقا يافته و اين مسئله نگراني غرب را به دنبال داشته است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: ما در ساليان اخير در صنايع مهم پيشرفت‌هاي بسياري داشته‌ايم و هيچ دليلي ندارد كه بخواهيم اين پيشرفت‌ها را كتمان كنيم.
وي افزود‌: در منطقه به دنبال ماجراجويي نيستيم، نگاه ما تامين امنيت منطقه است.
لاريجاني بيان داشت: انقلاب اسلامي باعث شد تا جريان بيداري اسلامي در منطقه شكل بگيرد و زيربناهاي فرهنگي ايجاد شود. جريان بيداري اسلامي كه امروز شاهد شكل‌گيري آن هستيم به دنبال ايجاد ناسازگاري و دردسر در منطقه نيست، اين جريان ايجاد شرايط عادلانه، دموكراسي واقعي و تحقق اهداف انقلاب اسلامي را دنبال مي‌كند.
وي ادامه داد: ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي، توانسته گام بزرگ ديگري بردارد و انقلاب را تثبيت كند و اجراي سند چشم‌انداز 20 ساله نظام گامي ديگري است كه بايد برداشته شود و با تحقق اهداف اين سند، ايران به شرايطي مي‌رسد كه كسي نمي‌تواند نگاه چپ به ايران داشته باشد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: با اجراي اين سند، ايران به كشوري توسعه‌يافته و الهام‌بخش تبديل شده و از نظر اقتصادي به كشور برتر منطقه تبديل خواهد شد.
وي با اشاره به تئوري پردازي‌هاي صورت گرفته در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي مبني بر دولتي شدن تمام سيستم‌ها گفت: تئوري كه امروز از سوي مقام معظم رهبري براي اصلاح وضعيت اقتصادي كشور مطرح شده، اجراي اصل 44 قانون اساسي است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اجراي اين سياست به اين معني نيست كه فقط تعدادي از كارخانجات دولتي به بخش خصوصي واگذار شود، اصل 44 قانون اساسي يك تئوري جديد اقتصادي است و شأن دولت نيز در اين است كه نظريه اقتصادي داشته و بر اجراي اين نظريه نظارت كند.
وي در ادامه تاكيد كرد: براي تحقق سند چشم‌انداز همه اقشار مردم بايد در كار و توليد تلاش كنند و بايد كار بيشتر، سرمايه بيشتر و قناعت بيشتر داشته باشيم.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نقش مبلغان در ترغيب و تشويق مردم گفت: مبليغان بايد محسنات و دستاوردهاي نظام را براي مردم بازگو كرده و همچنين اشكالات مسئولان را نيز مطرح كنند.
وي افزود: اگر مبلغان بخواهند يك جانبه به بيان مسائل بپردازند، كلام آنان در مردم تاثيري نخواهد داشت.
انتهاي پيام:/ر
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن