تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل زن 51 ساله در هاله‌اي از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قتل زن 51 ساله در هاله‌اي از ابهام
خبرگزاري فارس: راز قتل زن ميانسال 51 ساله‌اي كه در آپارتمان محل سكونتش بر اثر خفگي به قتل رسيده در هاله‌اي از ابهام است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، شامگاه روز گذشته مأموران كلانتري 140 باغ‌فيض از كشف جسد يك زن ميانسال در منزل محل سكونتش با خبر شدند.
مأموران با حضور در محل حادثه دريافتند زن ميانسال 51 ساله‌اي در حالي كه يك كيسه پلاستيكي بر روي سرش كشيده شده و يك تيشرت مردانه به دور گردنش بسته شده، به قتل رسيده است.
هنرمند، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران درخصوص اين پرونده گفت: با حضور در محل حادثه مشخص شد همسر اين زن، سال گذشته فوت كرده و اين فرد داراي 4 فرزند پسر است.
وي ادامه داد: تحقيقات نشان داد يكي از فرزندان اين زن ميانسال كه مرد 34 ساله‌اي است در تهران و با مادرش زندگي مي‌كرده و مدعي است زمان ورود به خانه با جسد بي‌جان مادرش مواجه شده است.
وي افزود: اين فرد مدعي است ساعت 8 صبح از منزل خارج شده و به محل كار خود در بازار رفته است و ساعت 20 كه به خانه برگشته متوجه به قتل رسيدن مادرش شده است.
بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران گفت: 3 فرزند ديگر اين زن هر كدام در جاي ديگري بوده و از وقوع اين حادثه و نحوه آن بي‌اطلاع هستند.
وي ادامه داد: با توجه به اين موضوع كه پزشك با معاينه جسد، زمان وقوع قتل را بين 16 تا 24 ساعت بعد از كشف جسد تخمين زده است، احتمال وقوع قتل توسط فرزند اين زن وجود دارد.
هنرمند گفت: با توجه به اين‌كه شواهد صحنه قتل، احتمال ارتباط نامشروع مقتوله با يك مرد را افزايش داده است فرضيه انتقام‌گيري فرزند اين زن از مادرش به واسطه اين ارتباط، قوت گرفته است.
وي افزود: با توجه به همين فرضيه و احتمال، فرزند 34 ساله اين زن دستگير شده و در بازداشت به سر مي‌برد تا تحقيقات در خصوص اين پرونده انجام شود.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن