تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816483315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف تاكيد كرد:نبود نظام مديريتي صحيح مهم ترين چالش پيش روي كشورهاي در حال توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قاليباف تاكيد كرد:نبود نظام مديريتي صحيح مهم ترين چالش پيش روي كشورهاي در حال توسعه
شهردار تهران با بيان اين كه كشورهاي در حال توسعه با توجه به روند رو به رشد دنياي امروز به جاي توسعه ، عقب گرد داشته اند ، گفت: نبود يك نظام مديريتي صحيح كه بتواند جهت يابي لازم و استفاده بهينه از منابع كشور را انجام دهد مهم ترين چالش پيش روي كشورهاي در حال توسعه است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، دكتر محمد باقر قاليباف شهردار تهران ، عصر ديروز درچهاردهمين كنفرانس و جايزه بين المللي سازمان كيفيت آسيا و اقيانوسيه و نهمين كنفرانس بين المللي مديران كيفيت ، با تبريك هفته دولت به دولت مردان جمهوري اسلامي و كارمندان خدوم دولت و گراميداشت ياد شهيدان رجائي و باهنر ، گفت : مديريت براي همه كشورها و از جمله كشور ما از مهم ترين موضوعات است و فكر مي كنم در دنياي امروز قبل از اين كه موضوع تقابل و تعامل مطرح باشد ، بيش از هر زمان ديگري در همه عرصه هاي بين المللي ، اقتصادي و فرهنگي موضوع رقابت مطرح است .

وي با تاكيد بر اين كه در بحث رقابت مهم ترين مزيت نيروي انساني است ، افزود : امروز مهم ترين منبع قدرت فكر ، ايده و خلاقيت است كه مي تواند تاثير جدي در عرصه رقابت داشته باشد ، البته تفكرو خلاقيتي كه بر بستر زمان حركت كند .

قاليباف ، زمان را مهم ترين سرمايه هر جامعه و انسان دانست و خاطر نشان كرد : اگر زمان از دست برود به هيچ عنوان جبران نمي شود كه متاسفانه در جامعه ما نيز كمتر به آن توجه مي شود .

وي ، گفت : داشتن درك دقيق و عميق از تحولات جهاني، تعريف درست از تغييرات و پذيرفتن آنها و تدبير صحيح براي ورود به تغييرات جهاني كه ملزم به بومي سازي و درك درست است از اهميت بسيار بالايي برخوردار است ، البته در اين ميان مهم ترين چالش زمان است . چراكه اگر افراد تغيير را نپذيرند يا با تاخير بپذيرند و تدبير براي تغيير با تاخير صورت گيرد باز هم موفق نبوده ايم .

شهردار تهران در ادامه اظهار كرد : باور دارم با شرايطي كه در كشور ما وجود دارد ، دولت بايد توسعه را مديريت كند البته با الزامات و بايد و نبايدهايي ، چرا كه بيشتر ظرفيت ها براي تحول جدي و رفتن به سوي توسعه ، مانند نيروي انساني و ساختار در دست دولت است و در اين ميان نقش محوري مديران بسيار كليدي و مهم است .

وي با تاكيد بر اين كه مديران بايد در كنار آرمان گرا بودن ، واقع گرا نيز باشند ، گفت : اگر آرمان گرايي بدون واقع بيني و واقع بيني بدون آرمان گرايي وجود داشته باشد ، از مسير و اهداف نظام و كشور دور شده و نمي توان مصالح كشور را پيش برد .

قاليباف با بيان اين كه براي توسعه به برنامه ريزي درست و نظام كارآمد نياز داريم ، افزود : به نظر من براي داشتن يك نظام كارآمد بايد ميان ورودي هاي سيستم كه نيازهاي ما هستند و خروجي هاي سيستم كه سياست هاي ماست تعادل برقرار باشد و در غير اين صورت نظام كارآمدي در عرصه مديريتي نخواهيم داشت .

شهردار تهران با اشاره به اين كه امروز انسان مهمترين عنصر در همه عرصه هاست ، اظهار كرد : اگر در كشوري با وجود داشتن همه منابع لازم ، منابع انساني و در راس آن مديران آگاه و هوشمند كه درك عميق از شرايط دارند ، وجود نداشته باشد مجموعه به سمت سعادت و تامين درست نيازهاي مادي و معنوي نمي رود .

وي در ادامه خاطر نشان كرد : در گذشته اين گونه مطرح مي شد كه منابع اقتصادي مهمترين مشكل ماست ، اما شرايط به گونه اي تغيير يافت كه اگر درآمدها به هر دليلي بالا رفت ، چالش ها از بين نرفتند ، پس اين امر نشان مي دهد كه مديريت مهم ترين عنصر هر جامعه در همه عرصه هاي اجتماعي ، اقتصادي ، تجارت و سياسي است و ما بايد با توجه بيشتر به اينموضوع كليدي ، دين خود را نسبت به امام(ره) ، انقلاب و مردم ادا كنيم .

بر اساس اين گزارش چهاردهمين كنفرانس و جايزه بين المللي سازمان كيفيت آسيا و اقيانوسيه و نهمين كنفرانس بين المللي مديران كيفيت ، از دوم تا چهارم شهريور با حضور 57 سازمان از 26 كشور جهان در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار مي شود .
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن