تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806781289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/آخرين گزارش سفر به استان مركزي/ رييس‌جمهور در جمع علما و طلاب: هر پيشرفتي در ايران باعث عزت پرچم اسلام و توحيد در جهان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /آخرين گزارش سفر به استان مركزي/ رييس‌جمهور در جمع علما و طلاب: هر پيشرفتي در ايران باعث عزت پرچم اسلام و توحيد در جهان مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور گفت: قدرت‌هاي بزرگ مانع از پيشرفت ملت ايران مي‌شوند؛ چراكه هر پيشرفتي در جمهوري اسلامي ايران، باعث عزت پرچم اسلام و توحيد در جهان مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح روز يكشنبه در جمع علما و طلاب استان مركزي با بيان اين‌كه " در موضوع هسته‌يي فقط رسيدن به غني‌سازي و داشتن فناوري هسته‌يي مطرح نيست" تصريح كرد: ايستادگي در موضوع هسته‌يي عزت ملي و عزت انقلاب را بيشتر كرده است و دشمنان حتي حاضر هستند موضوع هسته‌يي ايران را بپذيرند، به شرط آن‌كه زير سلطه آن‌ها قرار بگيريم و البته در منطقه كشورهايي هستند كه با اين روش به تكنولوژي كامل هسته‌يي دسترسي پيدا كرده‌اند.

وي با بيان اين‌كه " بخش مهمي از مشكلات در داخل كشور از ناحيه عناصري است كه نمي‌خواهند در مسير فرهنگ انقلاب اسلامي حركت كنند" گفت: اين عده به محض اين‌كه دولت به موفقيتي دست پيدا مي‌كند، آن را به قبل منتسب مي‌نمايند و زماني كه مشكلي پيش مي‌آيد، دولت را به ناكارآمدي متهم مي‌كنند.

وي اضافه كرد: اين عده به دنبال باندبازي‌هاي سياسي و حزبي هستند و منافع حزبي و گروهي خود را دنبال مي‌كنند؛ در صورتي كه اگر همه زير چتر ولايت قرار گيرند، نه تنها محدوديتي براي فعاليت گروه‌هاي مختلف وجود ندارد، بلكه همه مكمل و يار هم خواهند بود.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه " كمال انسان و تجلي كامل اسماء الهي در ارتباطات بدون مرز انسان محقق مي‌شود و ابعاد وجودي انسان محدود نيست" گفت: آماده شدن براي پذيرش انسان كامل از آغاز خلقت انسان شروع شده است و جامعه بشري مسير كمال خود را در اين راستا طي مي‌كند.

رييس‌جمهور با تاكيد بر اين‌كه "انسان جهاني است و بايد جهاني شود" گفت: بدون جهاني شدن انسان، امكان ندارد عدالت حقيقي محقق شود و مشكلات جهاني بدون وجود يك قانون و حاكميت بر جهان قابل حل نيست.

وي خاطرنشان كرد: قدرت‌هاي بزرگ در دوران كنوني از آن‌جايي كه نمي‌توانند از حركت انسان به سمت جهاني شدن جلوگيري كنند، قصد دارند با تضادهايي آن را به نفع خود مصادره نمايند، اما وظيفه و ماموريت ما اين است كه انسان را به سمت قله نوراني كه رمز آن پيوستن انسان‌ها به امام عصر(عج) است، هدايت كنيم.

وي خاطرنشان كرد: قدرت‌هاي بزرگ براي جهاني‌سازي، تصويري از آينده معرفي مي‌كنند و ويژگي‌هايي براي جهان مورد نظر خود تعريف كرده و انسان‌ها را به آن دعوت مي‌كنند. وظيفه ما نيز اين است كه تصوير آينده‌اي كه براي جهان متصوريم، براي بشريت تشريح كنيم.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد : موضوع فعاليت روحانيت، انسان است و اين همان كاري است كه انبياء دنبال مي‌كردند. اين مهمترين كار است و بقيه امور، ابزار اين ماموريت محسوب مي‌شوند.

وي در ادامه سخنان خود با بيان اين‌كه " عده‌اي با تبليغات دروغين قصد دارند چهره‌اي خشن و نامناسب از امام معرفي كنند" گفت: اين‌كه بعضاً گفته مي‌شود وقتي امام ظهور كند دوسوم از مردم جهان را از دم تيغ مي‌گذراند تا جامعه اصلاح شود، تبليغاتي دروغين است؛ براي اين‌كه مانع رسيدن پيام حق به گوش جهانيان شوند؛ چون مي‌دانند اگر پيام امام به صورت اصيل و درست به گوش انسان‌ها برسد، آن‌ها را متحول خواهد ساخت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اين‌كه " بايد دست در دست هم و به سرعت ايران را بسازيم" به تشريح بخشي از دستاوردهاي دولت نهم پرداخت و گفت: ظرفيت توليد فولاد در 50 سال به 10.5 ميليون تن رسيده بود و در 3 سال اخير 5 ميليون تن به اين ظرفيت اضافه شده است. همچنين ظرفيت نيروگاه‌هاي برق كه از سال 69 تا 76 ، به 8 هزار و 700 مگاوات و از سال 76 تا 83 ، به 12 هزار و 300 مگاوات رسيده بود، در سه سال اخير به 14 هزار مگاوات افزايش يافته است.

رييس‌جمهور اضافه كرد: در مسكن روستايي نيز قبل از دولت نهم ساليانه20 هزار واحد مسكوني ساخته مي‌شد اما در سه سال اخير 560 هزار واحد ساخته شده كه 400 هزار واحد آن تكميل شده است.

احمدي‌نژاد در پايان افزود: وقتي اين دولت را تحويل گرفتيم، ظرفيت توليد سيمان 36 ميليون تن بود و امروز به 58 ميليون تن رسيده و تا پايان امسال نيز به 65 ميليون تن خواهد رسيد.

رييس‌جمهور در جمع مردم اراك:

ملت ما علي‌رغم تهديدها در برداشتن قدم‌هاي بلندتر به سوي پيشرفت مصمم است

رييس‌جمهور گفت: امروز ايران پرچم‌دار خداپرستي، عدالت،‌ آزادگي و كرامت براي همه ملت‌هاست و ما بايد دست به دست هم در اين سرزمين جامعه‌اي نمونه و داراي حيات طيبه برپا و كشوري پيشرفته،مرفه،آباد و در كمال صلح، برادري و پاكي ايجاد كنيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از دور دوم سفر هيات دولت به استان مركزي در جمع مردم اراك افزود: عامل اول در رسيدن به اين هدف توكل به خدا و عامل دوم همبستگي و وحدت و عامل سوم تلاش و مجاهدت و عامل چهارم استفاده از علم و فن‌آوري است.

وي با اشاره به پرتاب موشك ماهواره‌بر جمهوري اسلامي ايران مقارن با نيمه شعبان خاطرنشان كرد: اين اتفاق يك گام بلند و پيشرفت بزرگ براي ايران بود و امروز كشورهايي كه مي‌خواهند در دنيا حرف جديدي بزنند و روي پاي خود بايستند در عرصه هوا - فضا سرمايه‌گذاري و در عرصه‌هايي مانند بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي، پزشكي، فيزيك و شيمي امكانات زيادي را صرف مي‌كنند و اتفاق اخير يك قدم بلند براي ورود ملت ايران به فضا بود. اين در حالي است كه دشمنان با پيشرفت ما مخالفند و با هر قدمي كه برمي‌داريم مخالفت مي‌كنند. آن‌ها 30 سال است كه ما را تحريم كردند، اما ملت ما مصمم است كه قدم‌هاي بلندتر را به سوي پيشرفت بردارد.

وي يادآور شد: يك خبرنگار آمريكايي پرسيد كه شما چرا اين‌قدر در برابر آمريكا مقاومت مي‌كنيد در حالي كه كشوري با دوستي با آمريكا پيشرفت كرده‌ است؟ من به او گفتم؛ آيا شما ادعا مي‌كنيد كه پيشرفت آن كشور به خاطر دوستي با شما بود؟ اگر كشوري نخواهد به دست شما پيشرفت كند و نخواهد با شما دوستي داشته باشد چه بايد كند؟ دولت شما مخالف پيشرفت ما است، 27 سال بر اين كشور حاكم مطلق بوديد، اما اجازه نداديد كه كشورمان در هيچ كدام از عرصه‌ها پيشرفت كند. بعد از انقلاب هم به تصور اين كه مي‌توانيد ملت ما را با تحريم تسليم كنيد و بشكنيد به مخالفت با ملت ما پرداختيد اما ملت ما قله‌هاي پيشرفت را يك به يك فتح كرد كه يكي از آن‌ها ورود به عرصه فضاست. پرتاب اين موشكي كه اخيرا شاهد آن بوديد از پيشرفته‌ترين تجهيزات در دنياست و امروز جوانان ما شاهد اين فن‌آوري هستند بدون اين كه قطعه‌اي از آن را از شما گرفته باشند.

رييس جمهور ادامه داد: موشك اخيري كه آزمايش شد؛ دو موشك دارد كه موشك اول با سرعت 2500 متر در ثانيه، موشك دوم و ماهواره را تا ارتفاع 250 كيلومتري حمل مي‌كند. اين موشك 25 تن وزن دارد كه بيشتر آن سوخت است در ارتفاع 250 كيلومتر از زمين موتورهاي موشك دوم فعال مي‌شود و ماهواره را به نقطه‌اي كه بايد هدايت مي‌كند تا جايي كه اين ماهواره بتواند 8000 متر در ثانيه حركت كند كه سرعت بسيار بالايي است.

وي خطاب به دشمنان كشورمان تاكيد كرد: شما ملت ما را تحريم كرديد اما امروز جوانان ما موشك‌ حامل ماهواره را در اختيار دارند و به زودي به طور كامل آن را استفاده خواهند كرد. شما برخي شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني ما را قطع كرديد به خيال اين كه ملت ما را مي‌توانيد عاجز كنيد، اما امروز ملت ايران شاهد فن‌آوري ساخت انواع ماهواره است و به فضل الهي اولين ماهواره مخابراتي و سنجش از راه دور را به فضا پرتاب خواهد كرد.

وي افزود: ملت ايران در هيچ زمينه‌اي به شما نياز ندارد، البته اهل گفت‌وگو و تعامل و همكاري هستيم اما با كساني گفت‌وگو و همكاري و تعامل مي‌كند كه قدر و شان ملت ايران را بدانند و از موضع ادب و احترام و پايبندي به قانون پرچم همكاري را برافرازند.

احمدي‌نژاد گفت: قدرت‌هاي بزرگ فكر مي‌كردند ملت ايران در برابر تحريم‌ها تسليم مي‌شود اما ملت ما نه تنها تسليم نشد بلكه در فن‌آوري‌هاي پيشرفته‌اي مانند ماهواره و فن‌آوري هسته‌يي توانست به پيشرفت‌هاي زيادي برسد. آن‌ها ما را تحريم كردند اما ملت ما پيشرفته‌ترين تجهيزات را به دست آورد.

وي اظهار كرد: قدرت‌هاي بداخلاق بايد دست از زشت‌خواري، بداخلاقي، لج‌بازي، جنگ‌آفريني، جنايتكاري، كشتار مردم بردارند و به راه ادب و ايمان و انديشه‌هاي الهي و آيين پيامبران برگردند و در كنار ساير ملت‌ها زندگي كنند. اگر اين كار را انجام ندهند مردم و ملت‌ها با دست قدرت الهي آن‌ها را بر جاي خود خواهند نشاند و از اريكه قدرت به زير مي‌كشند.

وي خطاب به ملت ايران و مردم اراك گفت: به لطف ايستادگي شما امروز امپراطوري‌ قدرت‌هاي چپاول‌گر به پايان رسيده و در راه سراشيبي سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند. امروز آن‌ها از نظر فرهنگي، سياسي، نظامي، ايدئولوژيك، انديشه و تقابل با ملت‌ها و اقتصاد به بن‌بست رسيده‌اند. استكبار و به خصوص رژيم منحوس و غيرقانوني و جنايتكار صهيونيستي رو به اضمحلال است. در آن‌جا دو هزار نفر از سرمداران صهيونيست‌ها با هشت هزار عمله‌ صهيونيست براي ملت‌هاي منطقه مشكلات ايجاد كردند و اگر خودشان اين جرثومه فساد را جمع نكنند ملت‌هاي منطقه و جهان اين كار را خواهند كرد.

رييس جمهور در ادامه به بيان برخي مشكلات استان پرداخت و وعده داد كه در جلسه‌ استاني اين مسائل بررسي خواهد شد.

وي كه در سالن شهداي پنجم مرداد شهر اراك سخن مي‌گفت، درباره مردم اين شهر گفت: استان مركزي ديار علم،‌ ادب و ايمان است و در پيشاني ايران عزيز مي‌درخشد و بزرگاني همچون امام(ره) و سياستمداران و عالمان از اين ديار برخاستند. كساني كه تا ابد در آسمان بشريت خواهند درخشيد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن