تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805503431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابراهيمي درگفت‌وگو با ايسنا: هر انساني نمي‌تواند با امام زمان (عج) در ارتباط باشد درباره مدعيان دروغين امام زمان(عج) به مردم اطلاع‌رساني شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ابراهيمي درگفت‌وگو با ايسنا: هر انساني نمي‌تواند با امام زمان (عج) در ارتباط باشد درباره مدعيان دروغين امام زمان(عج) به مردم اطلاع‌رساني شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو شوراي مركزي جامعه‌ي روحانيت مبارز، گفت: بايد به مردم در مورد مدعيان دروغين امام زمان (عج)، اطلاع‌رساني شود، زيرا اين‌گونه ادعاها به اعتقادات مردم ضرر مي‌زنند.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسين ابراهيمي، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه اعتقاد به وجود مقدس امام زمان (عج) و ارادت و عشق و محبت مردم نسبت به آن بزرگوار به صورت طبيعي موجب مي‌شود كه برخي افراد از آن سوء استفاده كنند، عنوان كرد: امام زمان (عج)، موعودي است كه در اكثر كتب آسماني به آن وعده داده شده است و شيعه و سني به آن اعتقاد دارند؛ لذا افراد سوء استفاده مي‌كنند.

نماينده‌ي مردم بيرجند در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه به هر ميزان كه ارادت مردم نسبت به امام زمان (عج) بيشتر مي‌شود، سوء استفاده نيز گسترش مي‌يابد، گفت: در سال‌هاي اخير چه در بين زنان و چه مردان افرادي ادعاهاي عجيبي كرده‌اند، برخي در صحرا رفتند و سجاده انداختند و خودشان پشت سر سجاده مهر گذاشتند و شروع به نماز خواندن كردند و بعد افرادي را دعوت به اين كار كردند و مدعي شدند كه امام زمان (عج) در روي آن سجاده نماز مي‌خوانند و به آنها مي‌گفتند كه شما هنوز لياقت پيدا نكرديد، آقا را ببينيد و من ايشان را مي‌بينم و از اين راه، هم از مردم اخاذي كردند و هم اعتقادات مردم را خراب كردند.

عضو جامعه‌ي روحانيت مبارز، ادامه داد: عده‌اي ديگر نيز ادعاي ارتباط با امام زمان (عج) مي‌كنند و به مردم مي‌گويند كه مشكلات‌شان را بنويسند تا به امام زمان(عج) بدهند و جواب بگيرند كه براي اين كار هم عده‌اي در زندان هستند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در اين باره، گفت: افراد كامل و انسان‌هاي لايق و شايسته‌اي در گذشته و حال با امام زمان (عج) در ارتباط بوده و هستند، اما آنها افراد دكان‌دار نيستند كه از اين رابطه حرفي بزنند، به تعبير شاعر "هر كه را اسرار حق آموختند مهر كردند و دهانش دوختند".

نماينده‌ي مردم بيرجند در خانه‌ي ملت، ادامه داد: بايد به جامعه در اين زمينه اطلاع‌رساني شود و فرمايشات مقام معظم رهبري به خوبي به مردم منتقل شود تا مردم بدانند كه آنها افراد كذاب و دروغيني هستند كه براي مال دنيا دست به اين كارها مي‌زنند.

ابراهيمي تاكيد كرد: بايد با هر وسيله‌اي به مردم اطلاع‌رساني شود، زيرا اين كارها خلاف اعتقادات ما بوده و به عقايد شيعه ضرر مي‌زند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، با بيان اين‌كه در عقايد ما مشخص است كه هر انساني نمي‌تواند با امام زمان (عج) در ارتباط باشد، گفت: بنابراين وقتي مردم واقعيت‌ها را بهفمند بايد در مقابل افراد دروغ‌گو و مدعي ايستادگي كنند.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن