تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816520141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابراز تمايل وانژه به جذب برى


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: ابراز تمايل وانژه به جذب برى
آرسن وانژه سرمربى آرسنال به جذب گرت برى هافبك استون ويلا ابراز تمايل كرد. اين مربى فرانسوى قصد دارد پس از جدايى ماتيو فلامينى و گيلبرتو سيلوا، بازيكن با تجربه اى را براى پست هافبك ميانى به خدمت بگيرد.
برى كه پس از بى نتيجه ماندن مذاكرات ليورپول با ويلا، ديگر اميدى به ترك اين باشگاه نداشت، اكنون مورد توجه وانژه قرار گرفته است.
سرمربى توپچى ها گفت: «هميشه به بازى او علاقه داشتم. نمى توانم چيز بيشترى در اين باره بگويم اما فكر مى كنم او يكى از بازيكنانى است كه مدت ها به دنبالش بوديم. برى بازيكن با قابليتى است. تنها مشكلى كه ما با بازيكنان ،۲۷ ۲۸ ساله داريم اين است كه مجبوريم براى خريد آنها هزينه هاى بالايى بپردازيم اما براى فروش مجددشان سودى عايد باشگاه نخواهد شد.»
وانژه چند روز قبل سيلوستره بازيكن منچستريونايتد را پس از گذشتن از سد رقبايى چون منچسترسيتى به خدمت گرفت.
او در اين باره به «ديلى اكسپرس» گفت: «سيلوستره قبل از درخواست ما با منچسترسيتى به توافق رسيده بود. نمى دانم كه او معاينات پزشكى را به اتمام رسانده يا خير اما او ديگر يكى از بازيكنان تيم ما شده است.»

كاكا شروع فصل را از دست داد

كاكا، ستاره برزيلى ميلان ديدار نخست سرى A را از دست خواهد داد. به نقل از سايت رسمى باشگاه، بهترين بازيكن دنيا در سال ،۲۰۰۷ در ماه مه براى برطرف كردن مشكل زانوى چپش به برزيل رفت و تحت عمل جراحى قرار گرفت.
در بيانيه باشگاه آمده است: «به توصيه پزشك، كاكا كه زانوى او دچار التهاب شده است بايد تا ۱۵ روز درمان خود را ادامه دهد.»
اين بازيساز برزيلى كه در سال ۲۰۰۴ به سرى A آمد، فوريه امسال پذيرفت قرارداد خود را با ميلان تا سال ۲۰۱۳ تمديد كند. ميلان در بازى نخست خود در اين فصل به مصاف بولونا مى رود.

فرگوسن: اميدى به جذب بازيكن جديد ندارم

سرالكس فرگوسن سرمربى شياطين سرخ اظهار داشت به احتمال فراوان تا پايان فصل نقل و انتقالات بازيكنان جديدى را به تركيب قرمز پوشان اولدترافورد اضافه نخواهد كرد.
فرگوسن در اين فصل مصرانه در صدد بود ديميتار برباتوف مهاجم بلغارى تاتنهام را به خدمت بگيرد اما پس از ناكامى در مذاكرات با اين باشگاه، اميدى به حضور او در تركيب تيمش در اين فصل ندارد. او در پاسخ به سوالى درباره نقل و انتقالات احتمالى باشگاه در فرصت دو هفته باقى مانده اش گفت: «فكر نمى كنم كه ديگر انتقالى صورت گيرد. ما به دنبال بازيكنانى بوديم اما نتوانستيم با باشگاه هاى آنها به توافق برسيم. به همين دليل احتمالا با همان شرايط قبلى فصل جديد را ادامه مى دهيم.»
يونايتد اين فصل با جمعى از بازيكنان مصدوم از جمله كريس رونالدو، اوون هارگريوز و رايان گيگز براى دفاع از عنوان قهرمانى فصل گذشته اش به ميدان مى رود.
به نظر مى رسد رونالدو كه به تازگى از ناحيه مچ پا تحت عمل جراحى قرار گرفته چند هفته نخست ليگ برتر را از دست بدهد اما انتظار مى رود كه گيگز و هارگريوز بتوانند هرچه زودتر در تركيب تيم قرار گيرند. اين مصدوميت ها سبب شده فرگوسن نياز به حضور يك بازيكن جديد را بيش از گذشته در تيم خود احساس كند.
يونايتد براى دفاع از عنوان قهرمانى اش در ديدار هفته آينده در حالى به مصاف پورتس موث خواهد رفت كه نخستين بازى اين فصل اش را مقابل نيوكاسل با نتيجه يك - يك به پايان رسانده است.

رنجرز سومين هافبك خود را خريد

موريس ادو، هافبك امريكايى پس از دريافت جواز كار مراحل انتقال خود به رنجرز را تكميل كرد.
اين بازيكن ۲۵ ساله با امضاى قراردادى ۵ ساله و با دريافت ۶/۲ ميليون پوند از تورنتو كه در MLS حضور دارد به اين باشگاه اسكاتلندى آمد.
ادو پس از پدرو مندس از پورتس موث و استيون ديويس از فولام، سومين هافبكى است كه با والتر اسميت، رييس باشگاه رنجرز قرارداد امضا مى كند.
موريس جانستون، بازيكن سابق سلتيك و ستاره رنجرز، مدير و مربى ورزشى در باشگاه تورنتو، در متقاعد كردن تيم ملى امريكا براى توافق انتقال او به گلاسكو تلاش بسيارى كرد: «تورنتو هميشه معنايى خاص براى من دارد چون باشگاهى است كه من در آن كار حرفه اى ام را شروع كردم.»

كناره گيرى شيناواترا از منچسترسيتى

تاكسين شيناواترا مالك باشگاه منچسترسيتى كه به تازگى از اتهام فساد مالى در تايلند رهايى يافته، درصدد است از هيأت مديره باشگاه كناره گيرى كند.
گرى كوك مدير اجرايى باشگاه اذعان داشت: «نخست وزير سابق تايلند به دليل درگيرى در مسائلى در زادگاهش، از شرايط به وجود آمده باشگاه بسيار شرمسار است به هيمن دليل قادر به ادامه همكارى تيم نيست.»
كوك در ادامه افزود: «تاكسين درباره همه چيز با صراحت عمل مى كرد اما بدنامى باشگاه و ليگ باعث ناراحتى شديد او شده است. شيناواترا به من گفته بود كه حاضر است به خاطر منافع باشگاه و ليگ برتر از كار بركنار شود. با وجود اين با هر شرايطى حاضر نيستيم بزرگترين سهام دار باشگاه را از دست بدهيم. ما به دنبال راهكارى هستيم كه بتوانيم بار ديگر او را به جمع هيأت مديره باشگاه بازگردانيم.»
اين مقام در ادامه افزود: «تاكسين به سفارش كارشناسان امنيتى احتمالاً در بازى هاى خانگى سيتى حاضر نخواهد شد.»

حضور سه انگليسى در فهرست بهترين هاى يوفا

با وجود اينكه بازيكنان انگليسى در تورنمت هاى مختلف قاره سبز به افتخارات زيادى دست يافته اند اما در ليست ۲۰ نفرى يوفا براى تعيين بازيكنان برتر سال باشگاه ها تنها نام ۳ بازيكن از اين كشور به چشم مى خورد.
بازيكنان چهار تيم آرسنال، چلسى، ليورپول و منچستريونايتد اعضاى اين فهرست را تشكيل مى دهند و مانوئل نوئر از شالكه، كارلس پويول و ليونل مسى از بارسلونا سه بازيكنى هستند كه از باشگاه هاى ديگر در بين منتخبان قرار گرفته اند.
منچستر يونايتد با قهرمانى در ليگ قهرمانان و ليگ برتر شش نماينده از جمله وين رونى و كريس رونالدو را دارد و چلسى نايب قهرمان ليگ برتر و ليگ قهرمانان تنها ۵ شركت كننده را در اين فهرست جاى داده است. ليورپول كه فصل گذشته در نيمه نهايى مغلوب چلسى شد، علاوه بر جايزه اختصاصى براى بهترين دروازه بان، مدافع، هافبك و مهاجم، چهار جايگاه نيز در فهرست يوفا در اختيار دارد.
مربيان ۱۶ تيم شركت كننده در مرحله پايانى ليگ قهرمانان قرار است از ميان اين ليست بهترين ها را كه از سوى ناظران كميته فنى يوفا انتخاب شده است، برگزينند.
قرار است برگزيدگان هفته آينده در مراسم قرعه كشى مرحله گروهى ليگ قهرمانان در موناكو معرفى شوند.
فهرست منتخبان باشگاهى يوفا عبارتند از: دروازه بان ها: مانوئل آلمونيا (آرسنال)، پترچك (چلسى)، مانوئل نوئر (شالكه)، پپه رينا (ليورپول)، ادوين فان درسار (منچستر يونايتد)
مدافعان: جيمى كاراگر (ليورپول)، ريوفرديناند (منچستر يونايتد)، كارلوس پويول (بارسلونا)، جان ترى (چلسى)، نمانياويديچ (منچستر يونايتد)
هافبك ها: مايكل اسين (چلسى)، سسك فابرگاس (آرسنال)، استيون جرارد (ليورپول)، فرانك لمپارد (چلسى)، پل اسكولز (منچستر يونايتد)
مهاجم ها: ديديه دروگبا (چلسى)، ليونل مسى (بارسلونا) كريستيانو رونالدو (منچستر يونايتد)، وين رونى (منچستر يونايتد) فرناندو تورس (ليورپول)

بازگشت اوون به تركيب نيوكاسل

مايكل اوون، مهاجم نيوكاسل پس از رهايى از مصدوميت ساق پا خود را آماده مى كند تا با قرار گرفتن مقابل بولتون نخستين حضورش در اين فصل را رقم بزند.
اين بازيكن ۲۸ ساله بازى هاى تداركاتى پيش فصل را از دست داد و همچنين نتوانست تيمش را در بازى نخست مقابل منچستر يونايتد در ليگ برتر همراهى كند.
اما اين ستاره انگليسى به مربى خود، كوين كيگان اعلام كرد پس از پشت سرگذاشتن تمرينات در اين هفته آماده بازگشت ميدان خواهد شد.
كيگان گفت: «همين كه مايكل چند روز آخر را در تمرينات با ما خواهد بود كمك بزرگى است و بازيكنان جديدى چون كولوچينى، گوترى و گوتيرز مى توانند براى اولين بار بازى كردن در كنار مايكل را تجربه كنند. او چند روز پيش با ما تمرين كرد. ما در بازى بعدى مايكل را بر روى نيمكت خواهيم ديد بنابراين قدم بزرگى روبه جلو خواهد بود.

محروميت موقت داور بلغارى به دليل تبانى

بوريسلاف الكساندروف رييس اتحاديه داوران فوتبال بلغارستان به اتهام تبانى موقتا از كار بركنار شد.
بوريسلاف ميهايلوف مدير اتحاديه فوتبال اين كشور در مصاحبه اى با خبرنگاران گفت: «من تصميم گرفتم الكساندروف موقتا تعليق شود و انتظار دارم تا ۱۵ يا ۲۰ روز آينده هريستوريستوسكوف شاكى پرونده مدارك لازم براى اين پرونده ارائه كند.»
بهتر است كه هر چه زودتر عدم دخالت الكساندروف در اين باره مشخص شود، در غير اين صورت به دليل اين اتهام او براى هميشه اخراج خواهد شد.»
در حال حاضر ايچكولوزف معاون اين مقام مسؤوليت هاى او را بر عهده گرفته است. چندى قبل ريستوسكوف يكى از داوران اين كشور در شكايتى به اتحاديه فوتبال اين كشور به اقدامات الكساندروف معترض شده بود. الكساندروف كه پس از نشست با مقامات اتحاديه از توضيحات بيشتر سر باز مى زند، فقط گفت: «من مدتى به مرخصى خواهم رفت.»
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن