تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - روزشانزدهم المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - روزشانزدهم المپيك
ورزش - روزشانزدهم المپيك

احتمال اضافه شدن كاراته، شطرنج، گلف و ووشو به المپيك
فهرستي شامل 31 رشته از سوي سايت رسمي كميته بين‌المللي المپيك با هدف المپيكي شدن اعلام شد. در اين فهرست نام رشته‌هاي جديدي مانند كاراته، ووشو، گلف، شطرنج، سومو، بولينگ، كريكت و چوگان ديده مي‌شود. مدت‌هاست كه بحث حذف و اضافه شدن چند رشته جديد در المپيك مطرح است. براساس فهرست اعلام شده از سوي كميته بين‌المللي المپيك، به نظر مي‌رسد در اجلاس سال 2009، شايعاتي مبني بر حذف قطعي چند رشته به واقعيت مبدل شود.

نيروي هوايي چين در آماده باش
40 هواپيماي جنگنده مجهز به راكت‌هاي حاوي گاز نقره، امروز به صورت آماده باش در خدمت اختتاميه هستند. اين گروه پس از اعلام روز گذشته سازمان هواشناسي مبني بر احتمال باراني بودن هواي پكن در روز اختتاميه، در وضعيت آماده باش قرار دارند. اين گروه در صورت دريافت فرمان، به پرواز درخواهند آمد و بر فراز پكن به سمت ابرهايي كه به سوي اين شهر هستند، با راكت‌هاي خود آتش خواهند كرد تا ابرها در فضاي خارج از شهر بارور شده و ببارند.

خودكشي به دليل شرط‌بندي
مرد 33 ساله پس از شكست در بنگاه‌هاي شرط‌بندي، خود و دخترش را كشت. در اين دوره المپيك، باز شرط‌بندي در كشورهاي جنوب شرقي آسيا در بالاترين سطح به چشم مي‌خورد. بسياري از افرادي كه قدرت اقتصادي بالايي ندارند، با وارد شدن به بازارهاي شرط‌بندي مي‌خواهند درآمد هنگفتي را به دست آورند. پليس هنگ‌كنگ خبر داد يك مرد از اين كشور آسيايي در روزهاي اخير در بنگاه‌هاي شرط‌بندي فوتبال و اسبدواني سرمايه‌هاي زيادي را هزينه كرد و به دليل شكست مالي، خودكشي كرد. وي قبل از آنكه خودكشي كند، دختر 3 ساله‌اش را كشت. با توجه به گزارش‌هاي منتشره، وي 12700 دلار در مسابقات شرط‌بندي بدهكار شده بود و توان مالي براي جبران اين زيان را نداشت؛ به همين دليل خودكشي كرد.

FIG مدارك بيشتري از چين خواست
فدراسيون بين‌المللي ژيمناستيك (FIG) از چين خواست مدارك بيشتري براي اثبات ادعاي خود در مورد سن پنج ژيمناست اين كشور در بازي‌هاي المپيك پكن ارائه دهد. در جريان برگزاري بيست و نهمين دوره بازي‌هاي المپيك، تيم‌هاي شركت‌كننده در مسابقات ژيمناستيك بارها در مورد اينكه چين از ورزشكاران زير 16 سال استفاده كرده، اعتراض كرده‌اند. طبق قانوني كه در سال 1997 در راستاي حمايت از سلامت ورزشكاران جوان تصويب شد، استفاده از ورزشكاران زير 16 سال در مسابقات ژيمناستيك ممنوع است. بر همين اساس FIG در بيانيه‌اي اعلام كرد، به دنبال روشن كردن وضعيت سني «هي كشين»، «جيانگ يويوآن»، «لي شانشان»، «دنگ لينلين» و «يانگ يلين» پنج ژيمناست زن تيم چين است.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن