تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816945078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشگاه علمي كاربردي : آزمونهای کنکور,کارشناسی ارشد و دکترا


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام دوستان .ميشه لطف كنيد و در مورد اين دانشگاه .رشته ها ش و همچنين طريقه شركت كردن توي ازمونش و....... هرچي كه ميدونيد و لازمه توضيح بدين؟؟؟؟؟؟
من هيچي نميدونم .ميشه اگه اطلاع دارين راهنمايي كنيد؟

تو سایت سازمان سنجش توضیح داده احتمال زیاد امتحانش دی ماه باشه..........

عزیزم این دانشگاه هم مثل بقیه دانشگاه ها هست.
البته الان یک سری از رشته هاش در مقطع کاردانی بدون کنکور هست اما نمیدونم چه رشته هایی هست.
یک کنکور جدا هم داره برای کسایی که مقطع کاردانی رو دارند و میخواند کارشناسی بگیرند.تو این کنکور کاردانی به کارشناسی هیچ ربطی نداره که کاردانی تو چه رشته ای هست فقط هر رشته ای میخوای رو شرکت میکنی در مقطع کارشناسی و امتحان میدی که دفترچش هم بهمن ماه میاد و اسفند ماه امتحان میدی و اگه قبول شدی فقط میبینند که کاردانی تو مرتبط هست یا نه.اگه مرتبط با کارشناسی تو بود که خوب اما اگه نبود یه 18 واحد باید پیش نیاز بگذرونی.
بعضی از رشته هاش هم هست که اگه شاغل باشی اونم حتما در رشتهایی که مرتبط با شغلت باشه(بیمه هم باید حتما باشی)میتونی از سهمیه شاغلین استفاده کنی اما در غیر این صورت ازاد شرکت میکنی.اینم بگم که دفترچه اش رو اگه بگیری مینویسه که تو هر رشته چند نفر ازاد و چند نفر شاغل میخواد.
در ضمن کلاساش هم اکثرا از ساعت 2 به بعد به خاطر رفاه حال کارمندا تشکیل میشه.مدرکش هم معتبر و زیر نظر دانشگاه سراسری یا جهاد دانشگاهی هست.(البته بازم اینم منوط به اینه که چه رشته ای بخوای شرکت کنی)
امیدوارم توضیحام کافی باشه

این دانشگاه به دو طریق دانشجو می گیره، اولیش سیستم پودمانی است که ورود بدون کنکور است، مقطعش کاردانی است، تعداد رشته هاش هم نسبتا زیاد است، در 4 گروه دسته بندی شده که بعد از پایان دوره باید در آزمون جامع آن که شامل دروس اختصاصی رشته تحصیلیت هست شرکت کنی و اگر مجاز شدی مدرکت رو بهت می دن در غیر اینصورت دوباره باید در امتحان جامع شرکت کنی. امسال اردیبهشت اولین کنکور کارشناسی ناپیوسته اش رو در همین سیستم پودمانی که شامل فقط سوالات عمومی بود رو هم برگزار کرد و نتایجش رو هم اعلام کرده و ثبت نام از آخر شهریور شروع می شه. اما دومین سیستم با کنکور است و در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می گیره. شهریه این دانشگاه در هر دو سیستم نسبت به دانشگاه آزاد خیلی خیلی کم است. در سیستم پودمانی ترمها بدون تعطیلی ( در حد دو هفته تعطیلی) پشت سر هم برگزار می‏شن.اما در مورد کیفیت سیستم پودمانی باید بگم بستگی داره به اینکه کدوم مرکز قبول بشی بعضی هاش واقعا از کیفیت آموزشی مناسبی برخوردار نیستند از سایت خود دانشگاه هم می تونی کمک بگیری و این مراکز رو پیدا کنی و خودت به اونجا سر بزنی و اگر مورد قبولت بود به عنوان انتخاب اول یا دومت و ... ثبت نام کنی. در ضمن در این سیستم پودمانی درحقیقت مجوزی از خود دانشگاه جامع علمی کاربردی به برخی از وزارتخانه ها یا سازمانهای دولتی داده می شه که متناسب با تربیت نیروی انسانی دانشجو بگیرن. اما سالها قبل به گروهی از افراد که دارای شرایط تعریف شده بودند هم مجوز داده اند. خود من سال 83 سیستم پودمانی در یکی از مراکز تهران قبول شدم دوسال و سه ماه بعد فارغ التحصیل شدم 6 ماه بعدش در امتحان جامع شرکت کردم و قبول شدم و یک هفته بعد از امتحان جامع در کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه دولتی شرکت کردم و خوشبختانه قبول شدم اما شهرستان. بنابراین اگر خوب درس بخونی حتما می تونی ادامه بدی. اما در مورد اعتبار مدرک بستگی داره به جایی که در آن مشغول هستی یا بعدا می خوای بری سر کار همه جا قبولش ندارن متاسفانه.
برای هر دو سیستم دفترچه از طریق ادارات پست به فروش می رسه و ثبت نام اینترنتی است. پودمانی گاهی اوقات دو بار درسال دانشجو می گیره ولی اون یکی یک بار و معمولا امتحان در بهمن ماه است
این هم ادرس سایتش برای دیدن اون 4 گروه و رشته ها و شهرهاش
http://www.uast.ac.ir/default.aspx
 

دوستان ازتون ممنونم.
پس پودماني بايد دروس عمومي رو امتحان بدي اول؟؟؟؟؟ اونم درسهاي دوران دبيرستان درسته ؟
فكر كنم 8 مهر امتحانشه .

فریبا جان، عزیزم مثل اینکه کامل نخوندی تو همون خط اول توضیح دادم که ورود به مقطع کاردانی سیستم پودمانی کنکور نداره بعد از تموم شدن دوره یک امتحان جامع از دروس اختصاصی همون رشته که خوندی می گیرن. بعد برای اینکه تو کارشناسی ناپیوسته شرکت کنی یک کنکور از دروس عمومی که تو دانشگاه در مقطع کاردانی خوندی می گیرن. (کارشناسی ناپیوسته یعنی  ادامه تحصیل از مقطع کاردانی به کارشناسی ـ سیستم پودمانی امسال اولین بار برگزار کرده قبلا سیستم پودمانی کارشناسی ناپیوسته نداشته فقط کاردانی داشته و برای ادامه تحصیل باید کنکور دانشگاه دولتی یا آزاد شرکت می کردی) این رو هم یادآوری کنم که برای ورود به مقطع کاردانی سیستم پودمانی معدل دیپلم، رشته و مرکزی که انتخاب می کنی در قبول شدن مهم است من خیلی ها رو دیدم که قبول نشدن حتما با مشاورین مراکز مشورت کن تا درصد قبولیت بیشتر بشه.
امیدوارم موفق باشی
 

ممنون گلم .............. خيلي لطف كردي

سلام...
tabesh جون شنیدم که علمی کاربردی ارشد هم داره...
درسته؟
اگه درسته کدوم رشته ها و کدوم واحدش؟
ممنون عزیز

سلام
tabesh جان من تازه از دانشگاه کاردانی پومانی فارغ التحصیل شدم از امتحان جامع اش زیاد خبر دار نیستم به چه صورته ؟
تشریحی یا تستی ؟
سخته یا آسون؟
شما چقدر مطالعه کردین؟
ممنون میشم راهنماهیم کنید..






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5638]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن