تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815529805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجرايي رئيس جمهور عنوان كرد احداث 50 پالايشگاه و


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: معاون اجرايي رئيس جمهور عنوان كرد احداث 50 پالايشگاه و
سرمايه گذاري در 200 شهرك صنعتي، احداث حدود 50 پالايشگاه و مجتمع پتروشيمي، مطالعه و احداث بيش از 40 نيروگاه و 150 سد در دوره دولت نهم افق روشني را از پيشرفت و تعالي ترسيم كرده است.
علي سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور به مناسبت آغاز هفته دولت، با تبريك اين هفته و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر با بيان اين مطلب گفت: دولت نهم با بهره گيري از چهار محور عدالت گستري، مهرورزي، پيشرفت و تعالي و توجه و خدمتگزاري به بندگان خدا، بنيادي ترين تحولات در عرصه اقتصادي، ديپلماسي خارجي و داخلي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي را آغاز كرده است.
وي با تشريح رويكرد دولت در زمينه عدالت محوري افزود: ولايتمداري، احيا ارزش هاي اصيل اسلامي و سنت هاي الهي، مردم محوري، تحولات در زمينه برنامه ريزي، بودجه، سالم سازي ساختار اداري، تسهيل و تسريع در اجرا، توزيع متناسب ثروت و امكانات، برنامه ريزي براي پيشرفت متوازن همه مناطق خصوصا مناطق محروم و توجه به زيرساخت ها از جمله دستاوردهايي است كه در آينده نزديك شكوفايي كشور را به دنبال خواهد داشت.
سعيدلو كه با خبرگزاري فارس گفت وگو مي كرد يادآور شد: سرمايه گذاري در بخش زيرساخت هاي صنعتي و توليدي از جمله احداث ده ها واحد بزرگ صنعتي توليدي، مطالعه و ايجاد و توسعه بيش از 200 شهرك صنعتي، احداث حدود 50 پالايشگاه و مجتمع پتروشيمي، مطالعه و احداث بيش از 40 نيروگاه و بيش از 150 سد و خدمات در ساير حوزه ها افق روشني را از پيشرفت وتعالي ترسيم كرده است.
سعيدلو با بيان اينكه دولت رفتارهاي تكراري نهادينه شده در سيستم مديريت را با احياء مديريت پويا اصلاح كرد و همين اصلاح روش زمينه شتاب در اجرا شده است، خاطرنشان كرد: مهمترين چالش در نظام اجرايي، آماده نبودن بسترها بود كه هم اكنون تحول اساسي متناسب با ظرفيت ها و انتظارات موجود در جامعه ايجاد شده است.
ذخيره 100 ميليون متر مكعب گاز براي زمستان
با ذخيره 100 ميليون متر مكعب گاز به استقبال زمستان مي رويم.
غلامحسين نوذري وزير نفت در حاشيه مراسم تجديد ميثاق اعضاي هيئت دولت با آرمان هاي امام راحل و شهدا كه به مناسبت هفته دولت برگزار شد با بيان اين مطلب اظهار داشت: عملكرد دولت در تمامي زمينه ها با رشدي مناسب و مثال زدني روبرو بوده و آمار و ارقام به خوبي نشاندهنده فعاليت ها و تلاش هاي دولت نهم در تمام زمينه ها است.
وي به توليد بيش از 4 ميليون و 023 هزار بشكه نفت در روز در كشورمان اشاره كرد و افزود: طي سه سال گذشته نزديك به 500 هزار بشكه نفت بر توليد روزانه كشورمان افزوده شده است كه اين امر نشان دهنده رشد و پيشرفت در صنعت نفت محسوب مي شود.
وزير نفت پيشرفت و عملكرد مناسب دولت نهم را مرهون زحمات متخصصان، كارشناسان و مردم دانست و افزود: دولت نهم توانسته است با حمايت هاي بي دريغ مردم پيشرفت هاي بسيار خوبي را براي كشور به دست آورد.
نوذري همچنين با اشاره به اقدامات وزارت نفت در زمينه آماده شدن فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي، ذخيره سازي و واردات گاز به كشور، تاكيد كرد: با ذخيره 100 ميليون متر مكعب گاز به استقبال زمستان 87 خواهيم رفت.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن