تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
بازداشت 2 سارق حرفه اي
اروميه- واحد مركزي خبر: دو سارق حرفه اي در خوي كه از سال 83 اقدام به سرقت از منازل مي كردند به هنگام سرقت توسط پليس اين شهر دستگير شدند. از سارقان بيش از 2كيلوگرم انواع طلا، دوربين هاي عكاسي و فيلمبرداري و تعدادي اشياي باارزش خانگي كشف شد. همچنين يازده دستگاه موتورسيكلت مسروقه در خوي كشف و در اين زمينه 3 سارق دستگير شدند.
دستگيري اتباع خارجي غيرمجاز
بندرعباس- خبرنگار كيهان: 136 تبعه خارجي غيرمجاز در استان هرمزگان دستگير شدند و 84 نفر از اين افراد از استان برگردانده شدند. همچنين 7 نفر از اراذل و اوباش معروف استان به دام پليس افتادند. همچنين 484 قوطي مشروبات الكلي، 163 دستگاه ريسيور ماهواره به همراه 18 عدد ديش و 22 عدد ال ان بي و 276 حلقه سي دي مبتذل كشف شد.
كشف سنگ قديمي
شيراز- ايرنا: از يك كارگاه در شهرستان كازرون يك قطعه سنگ تاريخي متعلق به دو سده قبل كشف شد. بر روي اين سنگ خطوطي به زبان عبري حك شده است.
سارق 18ساله در دام پليس
قم- خبرنگار كيهان: ابوالفضل سارق 18 ساله در قم پس از دستگيري به 13 فقره سرقت موتورسيكلت و 3 فقره سرقت طلاجات اطفال در اين شهر اعتراف كرد. وي در امر خريد و فروش مواد مخدر نيز فعاليت داشت.
اعدام قاچاقچي مواد مخدر
زاهدان- خبرنگار كيهان: بهرام نيك جو فرزند علي به جرم حمل 14كيلوگرم ترياك و 6 كيلوگرم هروئين از سوي دادگاه انقلاب اسلامي زاهدان به اعدام محكوم شد. حكم اعدام نامبرده پس از تاييد مراجع عالي قضائي در محوطه زندان زاهدان اجرا شد.
دستگيري دو سارق زن
گرگان- ايرنا: دو سارق زن و جيب بر در گرگان دستگير شدند. اين دو اقدام به سرقت و جيب بري از شهروندان در بازارهاي هفتگي گرگان مي كردند. اين دو درپي تماس يكي از شهروندان اين شهر با پليس به دام افتادند. ميترا و معصومه به دو فقره سرقت از فاطمه و جعفر اعتراف كردند.
كشف مشروبات الكلي
رشت- خبرگزاري فارس: بيش از 10هزار بطري مشروبات الكلي در گيلان كشف شد.. 10 هزار و 214 قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي و 123 ليتر مشروبات دست ساز است. همچنين 2هزار ليتر مشروبات الكلي دست ساز و بسته بندي شده ديگر نيز روز گذشته در گيلان كشف شد
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن