تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820967487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل عام خانوادگي در پي شكست عشقي جواني مسلح سه عضو خانواده خاله اش را كشت و 5 نفر را گروگان گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قتل عام خانوادگي در پي شكست عشقي جواني مسلح سه عضو خانواده خاله اش را كشت و 5 نفر را گروگان گرفت
گروه حوادث؛ خواستگار كينه جو پس از فرار از زندان دست به قتل عام خانوادگي زد و خاله خود و شوهر و پسر او را به قتل رساند.

در پي اين حادثه كه روز جمعه در لارستان استان فارس به وقوع پيوست متهم 22 ساله طي درگيري مسلحانه با پليس زخمي و دستگير شد.

تيراندازي

ظهر روز جمعه اهالي بنارويه از توابع فارس از پليس كمك خواستند و گزارش دادند از خانه همسايه شان صداي شليك گلوله شنيده شده است. دقايقي بعد هنگامي كه گروهي از ماموران در محل حضور يافتند فهميدند مردي جوان پنج نفر از اعضاي يك خانواده از جمله سه كودك را گروگان گرفته و علاوه بر اين سه عضو ديگر خانواده را با شليك گلوله به شدت مجروح كرده است. از آنجا كه مرد مسلح بسيار عصبي و خشمگين بود و تهديد مي كرد اگر پليس در اين ماجرا مداخله كند تمامي گروگان هايش را به قتل خواهد رساند، ماموران تصميم گرفتند بدون انجام عمليات صرفاً به مذاكره و گفت وگو با متهم بپردازند و از اين طريق وي را آرام و راضي به تسليم كنند.

ساعتي بعد وقتي مذاكره هاي انجام شده به نتيجه نرسيد، ماموران كه جان پنج عضو خانواده را در معرض خطري جدي مي ديدند نقشه يي طراحي كردند تا گروگان ها را آزاد كنند. آنها پس از آنكه فهميدند پنج اسير مرد مسلح در آشپزخانه زنداني شده اند و مرد مهاجم در را به روي آنان بسته است، تصميم گرفتند ديوار آشپزخانه را كه به خيابان مشرف بود بشكافند و از اين طريق گروگان ها را نجات دهند. از آنجا كه جوان خشمگين نمي توانست داخل آشپزخانه را ببيند و از سويي ماموران در خيابان سر و صداي مصنوعي به راه انداخته بودند وي ابتدا متوجه تخريب ديوار و آزادي گروگان هايش نشد، اما پس از آنكه براي سركشي به آنها به آشپزخانه رفت و از فرار آنها باخبر شد، سلاح خود را به سوي ماموران نشانه گرفت و شروع به تيراندازي كرد. با تشديد حملات مرد مهاجم، ماموران نيز به مقابله پرداختند و با تيراندازي به داخل خانه سرانجام متهم را زخمي و وي را بازداشت كردند. ماموران سپس با جست وجو در خانه اجساد منيره و ايوب، زن و شوهري را كه به دست مرد مسلح كشته شده بودند، يافتند و همچنين فرزند پسر آنها را كه بر اثر اصابت گلوله زخمي شده بود به بيمارستان امام رضا(ع) لارستان منتقل كردند. در ادامه مشخص شد مرد مهاجم جوان 22 ساله يي به نام محسن و خواهرزاده منيره است كه تا روز قبل از حادثه در زندان به سر مي برده اما توانسته از ندامتگاه فرار كند و دست به قتل عام خانوادگي بزند. در حالي كه پليس درصدد بود با بازجويي از محسن زواياي پنهان اين جنايت را برملا كند از بيمارستان خبر رسيد جوان زخمي نيز جان باخته است.

در ادامه محسن تحت بازجويي قرار گرفت و گفت؛ من عاشقانه دختر خاله ام را دوست داشتم و مي خواستم با او زندگي كنم اما خاله ام به من پاسخ رد مي داد و مي گفت دخترش نيز به اين وصلت راضي نيست. همين كار باعث شد از خانواده خاله ام كينه به دل بگيرم و در نهايت دو سال پيش سلاحي تهيه كردم تا با آن از دختر خاله ام انتقام بگيرم. من سر راهش قرار گرفتم و يك گلوله به پاي او شليك و وي را زخمي كردم. در پي اين اقدام خانواده خاله ام عليه من شكايت كردند و به سه سال حبس محكوم شدم. در تمام روزهايي كه در زندان به سر مي بردم به دنبال فرصتي بودم تا از بقيه اعضاي خانواده خاله ام نيز انتقام بگيرم چون آنها با دادن پاسخ رد به من زندگي ام را متلاشي كرده بودند.

متهم افزود؛ سرانجام با طرح يك نقشه از زندان گريختم. بلافاصله سلاحي خريدم و به خانه خاله ام رفتم، به محض ورودم در آنجا به منيره، ايوب و پسرشان شليك كردم كه در همان هنگام ماموران سر رسيدند و مجبور شدم پنج نفر ديگر را گروگان بگيرم.

بنابر اين گزارش متهم اكنون در بازداشت به سر مي برد.
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن