تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819903399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهره ها


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: چهره ها
«مايكل فلپس» بزودي نويسنده مي شود
موسسه انتشارات «فري پرس» اعلام كرد، «مايكل فلپس» بزودي كتابي خواهد نوشت و در آن، عوامل موثر در موفقيت تاريخي اش در كسب هشت مدال طلاي المپيك را بازگو خواهد كرد. بدين ترتيب اين شناگر آمريكايي كه عنوان پرافتخارترين ورزشكار تاريخ المپيك را بدست آورده، بزودي به جرگه نويسندگان مي پيوندد. اين كتاب كه قرار است در تعطيلات كريسمس وارد بازار كتاب شود، «ساخته شده براي موفقيت» نام دارد و در آن، «فلپس» از ديدگاه ها و فلسفه اش درباره تمرين و مسابقه صحبت خواهد كرد. او همچنين درباره زندگي اش و اين كه مادرش به تنهايي از او نگهداري مي كرده است، خواهد نوشت.

«مراديان» و طراحي مقبره «خسرو شكيبايي»
«جمشيد مراديان»، طراحي سنگ قبر زنده ياد«خسرو شكيبايي» را به پايان رسانده و در تلاش است تا اين سنگ در مراسم چهلمين روز درگذشت اين هنرمند آماده نصب شود. اين هنرمند مجسمه ساز با اعلام اين خبر درباره طراحي اين سنگ گفته: طراحي آن بسيار ساده است و با استفاده از سنگ گرانيت سياه و صيقل يافته مربعي 45در45 طراحي كرده ام كه نام «خسرو شكيبايي» به خط خودش بر آن حك شده است. همچنين اين سنگ در كارگاه استادم آقاي شيريان آماده مي شود و تراش اصلي سنگ را آقاي داداشي انجام خواهند داد.

«ايستوود» ميهمان جشنواره «نيويوركر»
«كلينت ايستوود» به همراه «اليور استون»، «تامي لي جومز» و «استفن كولبرت» از ميهمانان سرشناس حاضر در جشنواره فيلم نيويوركر هستند كه از سوم تا پنجم اكتبر (12تا14مهر) برگزار مي شود. جشنواره فيلم «نيويوركر» با مديريت نشريه معروف نيويوركر برپا مي شود و شامل 50 رويداد مختلف از جمله ميزگرد و جلسه هاي گفتگو است. «مت گرونينگ» و «ليندا بري» در جشنواره نيويوركر درباره توليد كارتون و «لورن آمبروس»، «ايتن هاوك»، «كريستن جانستن»، «مارتا پليمتن» و «ليو شرايبر» درباره بازيگري بر مبناي نمايشنامه هاي شكسپير بحث مي كنند. يك گروه چهره هاي ادبي نظير «جفري يوجينيدز» و «المور لئونارد» نيز درباره داستان در فيلم حرف مي زنند.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن