تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820221347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
جاعل گواهي اشتغال به كار شهرداري دستگير شد
ابتكار-فردي با جعل و ارائه گواهي اشتغال به كار در منطقه 15 شهرداري و ارائه آن به يكي از شعبات بانك مسكن مبلغ 360 ميليون ريال تسهيلات بانكي دريافت كرد. به گزارش روابط عمومي حراست كل شهرداري تهران پس از بررسي هاي مقدماتي مراتب در دستور كار حراست كل شهرداري تهران قرار گرفت كه با هماهنگي با مراجع قضايي و انتظامي نامبرده دستگير و راهي زندان شد.

كشف 8 هزار آمپول روانگردان
با تلاش ماموران انتظامي، حدود هشت هزار آمپول روانگردان در اهواز كشف و ضبط شد. ماموران انتظامي شهرستان اهواز با كسب خبر از منابع و مخبران، طي يك عمليات موفق به شناسايي و دستگيري تمامي اعضاي باند مرتبط با اين پرونده شدند. اعضاي اين باند قصد داشتند، محموله را از خودروي اتوبوس به خودروي ديگر انتقال دهند كه توسط ماموران شناسايي و به همراه حدود هشت هزار آمپول روانگردان و مبلغ هشت ميليون ريال وجه نقد دستگير شدند. متهمان دستگير و با تشكيل پرونده و سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.

آتش سوزي در مجتمع تجاري
ابتكار-يك واحد تجاري واقع درخيابان مصطفي خميني،پايين تر از چهارراه سرچشمه تهران دچار آتش سوزي شد. به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني، اين آتش سوزي درساعت 12 و 21 دقيقه رخ داد. بر اساس اين گزارش همزمان با اطلاع ازوقوع اين آتش سوزي با هماهنگي مركز بيسيم،مركز كنترل ترافيك شهرداري تهران، سه ايستگاه آتش نشاني به منظورعمليات اطفاي حريق به محل حادثه اعزام شدند. افسر نگهبان ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني در اين باره گفت: با اطلاع از اين حريق بلافاصله ايستگاههاي يك، 4 و 3 آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند و توانستند بموقع حريق را اطفا كنند. محمد گلپا اظهار داشت: با اطلاع آتش نشاني از وقوع اين حادثه، امدادگران اين سازمان توانستند با فاصله زماني سه دقيقه در محل حادثه حضور يابند. وي افزود: اين حادثه در يك باب مغازه 100 مترمربعي كه انبار نگهداري كارتن مقوايي بوده رخ داده و به دليل اشتعال سريع كارتن هاي موجود، آتش در تمام مغازه شعله ور شده بود.

مهريه خونين
در پي مرگ مرموز يك زن ميانسال بر اثر سقوط از بالاي يك آپارتمان مسكوني، سرنخ هاي تازه اي در مورد اين حادثه به دست آمد. ساعت يك بامداد روز جمعه قاضي محمدحسين شاملو بازپرس كشيك قتل پايتخت از طريق گزارش ماموران كلانتري 134 شهرك غرب در جريان سقوط مرگبار زني ميانسال به نام فريبا از طبقه چهارم آپارتمان محل سكونتش قرار گرفت و بلافاصله با جنايي تشخيص دادن موضوع، در صحنه حادثه حضور يافت. با آغاز تحقيقات در اين زمينه، همسايگان اظهار كردند كه متوفي با همسرش درگيري هاي زيادي داشته اما همسر متوفي از اعتراف به هرگونه جنايت سرباز زده و گفت كه فريبا خودكشي كرده است. رضا جعفري، معاون دادستان تهران در امور جنايي صبح ديروز با ارجاع پرونده اين حادثه به شعبه اول بازپرسي (ويژه قتل) دادسراي امور جنايي تهران، با بيان اين كه سرنخ هاي تازه اي در اين پرونده به دست آمده به ايسنا گفت: آنچه در بررسي هاي اوليه مشخص شده حاكي از آن است كه متوفي و همسرش به دنبال به اجرا گذاشته شدن مهريه توسط فريبا به توافقاتي رسيده بودند و شب حادثه نيز فريبا براي دريافت بخشي از مهريه خود به منزلش رفته بود. وي افزود: فريبا در روزهاي آخر به دليل اختلاف با همسرش به منزل پدر خود رفته و مدتي را آنجا زندگي مي كرد.

كشف يك تن مواد مخدر
جانشين معاون هماهنگ كننده قرارگاه عملياتي حضرت رسول اكرم (ص) شرق كشور با اشاره به انجام عمليات موفقيت آميز در روز جمعه توسط ماموران اين قرارگاه، از كشف يك تن و هفت كيلوگرم مواد مخدر خبر داد. ماموران قرارگاه عملياتي فتح مستقر در يگان تكاوري ميرجاوه روز جمعه با استفاده از منابع اطلاعاتي از تردد اشرار مسلح در محدوده نوار مرزي با خبر شدند.با اطلاعات به دست آمده بلافاصله نيروهاي يگان مذكور به محل اعزام و اقدام به پاكسازي منطقه كردند كه در همين حين با قاچاقچيان روبرو و با آنان درگير شدند.در اين درگيري كه با رشادت و جانفشاني ماموران قرارگاه همراه بود اشرار با به جا گذاشتن يك دستگاه خودرو، 687 كيلو مواد مخدر از نوع حشيش و ترياك و مقادير قابل توجهي مهمات به آن سوي مرز متواري شدند.

دستگيري باند بزرگ جعل اسناد دولتي
ماموران آگاهي تهران بزرگ موفق به دستگيري اعضا باند بزرگ جعل اسناد دولتي و خصوصي سازنده هاي مهرهايي آن در پايتخت شدند.چندي پيش پرونده اي از دادسراي ناحيه شش تهران از سوي يكي از شهروندان تهران مبني بر جعل به منظور رسيدگي به پليس آگاهي پايتخت ارجاع داده شد.طي بررسي ها شاكي گفت: فردي ناشناس با جعل مهر دفترخانه اسناد رسمي سه دانگ از ملكي واقع در خيابان ايرانشهر را به نام فرد ديگري كرده است كه مشخص شد جاعل دفترخانه فردي به نام« محمدرضا.ص» است.بر اساس اين تحقيقات نامبرده سازنده هاي اصلي مهرهاي جعلي را دو نفر به نامهاي «خرداد و فرزاد. ش» كه داراي مغازه مهر سازي بودند معرفي كرد كه پليس بلافاصله متهمان را در محل كارشان دستگير كرد.

كلاهبرداران و جاعلان حرفه اي به آخر خط رسيدند
ابتكار -با تلاش و پيگيري كارآگاهان پليس آگاهي استان قم، باند كلاهبرداران و جاعلان حرفه اي كه در سطح استان قم و استان هاي مجاور، مبادرت به كلاهبرداري مي كردند، دستگير شدند. اين باند با جعل اسناد و چك هاي بانكي و معرفي كردن خود به عنوان نماينده سازمان ها و موسسات و سو»استفاده از اعتماد مردم توانسته بودند، بيش از 100 نفر از شهروندان و تجار فرش و لوازم برقي را فريب داده و از آنان كلاهبرداري كنند. به گزارش مركزاطلاع رساني پليس قم چندي پيش با افزايش وقوع كلاهبرداري و جعل اسناد در سطح استان قم و شكايت يكي از تجار لوازم خانگي مبني بر كلاهبرداري از وي با چك هاي جعلي توسط فردي كه خود را كارمند يكي از ادارات دولتي معرفي كرده، اكيپي زبده از كارآگاهان پليس آگاهي استان قم دست به كار شدند و توانستند با استفاده از شگردهاي پليسي، اطلاعات مردمي، چهره نگاري و تلاش شبانه روزي، مخفيگاه متهم اصلي به نام «م- ه» را شناسايي و او را دستگير كنند. پس از انجام تحقيقات و بازجويي هاي لازم، متهم كه در برابر شواهد و قراين به دست آمده، چاره اي جز اعتراف نداشت، عنوان كرد كه با همدستي فردي به نام «م- ح» چك هاي جعلي را تهيه كرده است. پس از شناسايي و دستگيري همدست او و شكايت هاي پي در پي شهروندان، چند نفر ديگر از متهمان نيز با همكاري و تلاش شبانه روزي كارآگاهان شناسايي و دستگير شدند.آنان در تحقيقات به بيش از 500 ميليون تومان كلاهبرداري از شهروندان اعتراف كردند و پس از بازرسي از انبارهاي آنان ده ها عدد وسايل برقي شامل تلويزيون، يخچال، رايانه، گاز و غيره و بيش از 50 تخته فرش ابريشم، دستي و ماشيني، ده ها عدد گواهينامه جعلي پايه يك و دو، چندين جلد شناسنامه و مهر جعلي به نام متهمان، بيش از 100 عدد دسته چك سرقت شده و چك سفيد با امضاي جعلي، چندين عدد سند مالكيت سرقتي و جعلي و چندين خودرو و موتورسيكلت و غيره كشف و ضبط شد.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن