تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف:بر همه موضوعات شهر مسلط هستيم/ مشكل جايگاههاي سوخت ربطي به شهرداري تهران ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قاليباف:بر همه موضوعات شهر مسلط هستيم/ مشكل جايگاههاي سوخت ربطي به شهرداري تهران ندارد
شهردار تهران گفت: ما امروز بر موضوعات شهر مسلط و متوجه هستيم كه چه مي كنيم البته اين به معنا آن نيست كه خطا نمي كنيم . سعي ما اين است كه با كمترين خسارت ، بيشترين منافع را به مردم برسانيم.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر محمد باقر قاليباف كه در مراسم افتتاح 26 پروژه ، كلنگ زني 19 طرح و معرفي 22 فرصت سرمايه گذاري در منطقه 22سخن مي گفت ، ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت: روزي كه توفيق خدمت در شهرداري را پيدا كردم ، ساختارها متعلق به 50 سال گذشته بود . نيازهاي امروز، فرآيندهاي به روز را مي طلبد و با ساختارهاي گذشته نمي توان شهر را اداره كرد.

وي با بيان اين كه در شهرداري تهران ، 2 نگاه را پيگيري كرده و تلاش مي كنيم تا مشكلات مردم را به حداقل برسانيم به حل برخي مسايل به صورت موردي و حل برخي ديگر به صورت سيستمي اشاره كرد و افزود: شهروندان روزهاي دوشنبه از 7 و 30 دقيقه تا اذان ظهر بدون وقت قبلي مي توانند به شهرداري مراجعه كنند، شهردار منطقه نيز در اين زمان اجازه انجام كار ديگري ندارد.

قاليباف در ادامه با بيان اينكه اين برنامه ها را بارها اطلاع رساني كرده ايم ، افزود: موضوعات خدماتي نيز از طريق سامانه 137 بايد به اطلاع شهرداري برسد . روزهاي دوشنبه نيز معاونين در شهرداري مركز براي پاسخ گويي به شهروندان حضور دارند و يكبار در ماه هم خود من براي پاسخ گويي حضور دارم .

وي در ادامه به حضور چشم گير بخش خصوصي در فعاليت هاي شهرداري اشاره كرد و اظهار داشت : امروز بيش از 90 درصد كارهايمان توسط بخش خصوصي انجام مي شود و اين موجب كاهش هزينه ها شده است.

محل مراجعه شهروندان را از 22 منطقه به 122 ناحيه افزايش داديم

شهردار تهران همچنين به انجام 18 ماه كار ستادي در خصوص واگذاري بخشي از نيازهاي مردم به نواحي شهرداري اشاره كرد و اظهار داشت: مراجعه شهروندان را از 22 منطقه به 122 ناحيه تبديل كرديم تا مردم مسايلشان را راحت تر حل كنند.

قاليباف ادامه داد: اگر مردم تا ديروز به شهرداري مناطق مراجعه مي كردند ، امروز براي مسايل فرهنگي، عمراني حمل و نقل و هرچه كه باشد به تعداد نواحي كه در مناطق وجود دارد مراجعه مي كنند.

وي در ادامه گام بعدي شهرداري را كاهش مراجعات مردمي دانست و تصريح كرد: بيش از 4 ميليون پرونده در موضوع نوسازي در سيستم شهرداري اسكن شده است و انشاءا.. با طرح جامع تفصيلي كه در حال تدوين است ، مشكلات حل مي شود.

وي در بخشي ديگراز سخنان خود به مشكلات منطقه 22 اشاره كرد و گفت : يكي از مشكلات عموم شهروندان در اين منطقه بحث شهرسازي بوده است و بيش از 45 درصد از مراجعه شهروندان و تخلفات در اين موضوع ، كاهش يافته است.

اگر به همه خواسته ها چشم بگوييم ، هرج و مرج ايجاد مي شود

شهردار پايتخت در ادامه سخنانش به عدم امكان پاسخ مثبت به همه خواسته هاي شهروندان اشاره كرد و گفت: شهرداري جايي نيست كه به همه خواسته ها پاسخ مثبت بدهيم ، اگر به همه خواسته ها چشم بگوييم ، هرج و مرج ايجاد مي شود.

قاليباف همچنين ، گفت: اگر در كوچه و مسير شهروندان يك پمپ بنزين بگذارند ، مردم مخالفت مي كنند . جايگاه هاي گاز و پمپ بنزين از معضلات شهري است كه ربطي به شهرداري ندارد.

وي در ادامه با بيان اينكه شهروندان عليرغم تمايل دسترسي به ميادين ميوه و تره بار و ميوه خوب و ارزان قيمت تمايلي به احداث اين ميادين ، جنب خانه هايشان ندارند و از قرار گرفتن زباله روبروي خانه هايشان خشنود نيستند ، اظهار داشت: ما بايد شهر را با هم اداره كنيم . منافع عمومي شهر مهم است . در اجتماع منافع جامعه اهميت پيدا مي كند نه منافع افراد. من از همه خواهش مي كنم دست به دست هم دهيم تا بر مشكلات و معضلات شهرمان فايق آييم.

وي ادامه داد: اگر همراهي مردم و شوراياري ها نباشد و اگر دست به دست هم ندهيم اين شهر قابل اداره نيست.

ما امروز بر موضوعات شهر مسلط هستيم

شهردار تهران همچنين با بيان اينكه مقايسه تهران با چند سال قبلش مقايسه درستي نيست و بايد امروز تهران را با پايتخت هاي مهم دنيا قياس كرد ، اظهار داشت: صادقانه مي گويم اگر من و همكارانم ديروز در ميدان جهاد به خدمت مشغول بوديم ، امروز توفيق اين را داريم كه بدون منتي در اين حوزه خدمت كنيم .

وي در ادامه خطاب به شهروندان اظهار داشت : با گذشت هر نيم سال بايد احساس كنيد كه در محله و منطقه تان تحول و پيشرفتي رخ مي دهد و اگر غير از اين باشد به معني ضعف ماست.

وي در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر ، هفته دولت را تبريك گفت و اظهار داشت : فرارسيدن اين هفته را به كابينه دولت و كارمندان شريف در سطوح مختلف ، تبريك مي گويم.

موفقيت هادي ساعي ، افتخاري براي شهرداري و شوراي شهر است

شهردار پايتخت در بخش ديگري از سخنانش افتخار آفريني هادي ساعي در المپيك 2008 پكن را تبريك گفت و افزود: موفقيت ساعي افتخاري است براي مردم و كشور و همچنين افتخاري است براي ما كه در شوراي شهر و شهرداري در خدمت ايشان هستيم و من اين افتخار را به خصوص به اهالي منطقه 20، شهرري ، كه هادي ساعي متعلق به آن منطقه است، تبريك مي گويم.

قاليباف در ادامه با بيان اين كه در المپيك پكن نسبت به المپيك آتن سير نزولي داشته ايم ، گفت: صحبت من سياسي نشود اما مردم از ورزش ، بيشتر از اين توقع داشتند و ما بايد سير صعودي طي مي كرديم.

وي همچنين اظهار داشت : ورزش مقوله اي مهم در كشور است و در نشاط و سلامتي تاثير زيادي دارد و دومين مقوله اي است كه بعد از مذهب فراگير بوده و جمعيت را تحت تاثير خودش قرار مي دهد و بايد بيشتر به آن پرداخته شود.

وي در پايان به پشت سر گذاشتن ماه شعبان اشاره كرد و گفت : انشاءا.. در دو ماه رجب و شعبان آمادگي لازم را براي استقبال از ماه مبارك رمضان پيدا كرده باشيم.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن