تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ايسكانيوز از نشست خبري سمفوني انتظار موعود؛ سوئيت ‌سمفوني «انتظارموعود» در تالار وحدت اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گزارش ايسكانيوز از نشست خبري سمفوني انتظار موعود؛ سوئيت ‌سمفوني «انتظارموعود» در تالار وحدت اجرا مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سوئيت ‌سمفوني «انتظارموعود» توسط اركستر سمفونيك تهران در 12 بخش در روزهاي سوم و چهارم شهريور در تالار وحدت اجرا مي‌شود .

به گزارش روز شنبه خبرنگار موسيقي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، نشست خبري نخستين سمفوني انتظار موعود با حضور اميري نيا رييس بنياد رودكي، حجت الاسلام و المسلمين رضايي معاون فرهنگي هنري موسسه اينده روشن و منوچهر صهبايي رهبر اركستر سمفونيك تهران صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد.
رهبر اركستر سمفونيك تهران در اين نشست گفت: براي اجراي اين برنامه با مشكل زمان مواجه هستيم و امروز قرار بود كه سالن تالار وحدت را ساعت هشت صبح براي تمرين در اختيار ما قرار دهند اما 11 تحويل دادند و در حال حاضر گروه در حال تمرين است.
وي افزود: گلايه اي از خبرنگاران دارم و آن اين است كه من در يكي از نشست هاي رسانه اي گفته بودم مشكلات امروز ما مربوط به گذشته اركستر مي شود و يكي از خبرنگاران اين گفته من را اينطور بازتاب داده بود كه من گفته ام تمام مشكلات امروز اركستر به رهبران اركستر مربوط مي شود كه من همين جا اين مطلب را تكذيب مي كنم.
صهبايي بعد از تكذيب اين مطلب جلسه را ترك كرد و سر تمرين اركستر سمفونيك حضور يافت.
اصغر امير نيا مديرعامل بنياد رودكي ضمن تبريك هفته دولت گفت: در بنياد رودكي تلاش مي كنيم اساس فعاليت هايمان را در زمينه نمايش و هنر فاخر به انجام برسانيم و از موسيقي هاي فاخر سوئيت سمفوني انتظار موعود است كه فردا و پس فردا در تالار وحدت برگزار مي شود.
وي افزود: با توجه به امكانات محدودي كه در اختيار داشتم اما به واسطه اينكه اين كار بسيار ارزشي و اعتقادي بود تلاش كرديم به همت و همكاري انجمن موسيقي، دفتر موسيقي، موسسه فرهنگي هنري آينده روشن، مركز موسيقي حوزه هنري و بنياد فرهنگي هنري رودكي اين اتفاق بيفتد و اين برنامه اجرا خواهد شد.
مديرعامل بنياد رودكي از توزيع نسخه صوتي سوئيت سمفوني انتظار موعود بعد از اجراي آن خبرداد و گفت: يكي از مواردي كه پيگيري آن راانجام داديم توزيع نسخه صوتي سوئيت سمفوني انتظار موعود بود كه با تلاش بهزاد عبدي آهنگساز، اين سوئيت سمفوني آماده در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
بهزاد عبدي گفت:اين سوئيت سمفوني در اركستر ناسيونال اكراين با كيفيت بسيار بالا ضبط شده است.
وي در خصوص قطعات اين سوئيت سمفوني گفت:سمفوني «انتظارموعود» در 12 بخش شامل آفرينش، هبوط، هابيل و قابيل، نوح، ابراهيم، موسي، سامري و مسيح، محمد (ص)، جهان پس از محمد (ص)، روزگار معاصر، قيام و لبيك اجرا مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين رضايي در اين نشست گفت: موسسه آينده روشن در راستاي توسعه و تبيين باور داشت هاي مهدويت و ارايه سياست هاي خود در جهت حمايت از توليدات فرهنگي و هنري با موضوع مهدويت سفارش اين سوئيت سمفوني را داد.
وي با بيان اينكه هنر زبان مشتركي براي همه انسان هاست خاطرنشان كرد: ما متاسفيم كه بعد از سالها اين اولين اثر موسيقيايي است كه در حوزه مهدويت توليد مي شوداما باز جاي اميدواري دارد كه اين سوئيت سمفوني ساخته شده و پيام مهمي را را به زبان موسيقي به جهان مي دهد.
سوئيت ‌سمفوني «انتظارموعود» با همكاري انجمن موسيقي ايران، دفتر موسيقي معاونت امور هنري، بنياد رودكي مؤسسه آينده روشن روزهاي يكشنبه و دوشنبه سوم و چهارم شهريور ساعت 30:21 در تالار وحدت اجرا مي‌شود.
**در حاشيه :
منوچهر صهبايي رهبر اركستر سمفونيك تهران فقط 5 دقيقه در نشست حضور يافت و از فرصت كم براي اجرا و برخي ناهماهنگي ها گلايه داشت.
يكي از خبرنگاران از اميرنيا پرسيد چقدر هزينه ساخت اين سوئيت سمفوني شده است كه با سكوت و ممانعت از پاسخ مواجه شد كه باز ديگر خبرنگاران مصر بودند كه از اين هزينه مطلع شوند اماهيچكس پاسخگوي اين سوال به صورت شفاف نشد.
در طول نشست عبدالحسين مختاباد در حاشيه نشست قدم مي زد و منتظر بود كه نشست خبري كنسرتش برگزار شود.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن