تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس عقيدتي انتظامي:بازگشت به دين، تنها راه نجات انسانها از گمراهي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس عقيدتي انتظامي:بازگشت به دين، تنها راه نجات انسانها از گمراهي است
داخلي. اجتماعي. انتظامي. عقيدتي‌سياسي.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا، تنها راه نجات انسان‌ها از گمراهي‌ها را، بازگشت به دين حق و ايجاد شرايط براي ظهور امام زمان (عج) عنوان كرد.

براساس اعلام روز شنبه پايگاه اطلاع‌رساني پليس گلستان، حجت‌الاسلام "ابوتراب بهرامي" در جمع كاركنان انتظامي اين استان، ماه شعبان را از ماه‌هاي بسيار بافضيلت توصيف كرد و گفت: ماه شعبان فرصت استثنايي براي ما انسان‌هاست كه با ذكر نيايش و راز و نياز با خداوند، كدورت‌ها و گناهان را از وجود خود پاك كرده و به فطرت الهي خود برگرديم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، ماه رجب و شعبان را دوره آمادگي براي ضيافت الهي دانست و اضافه كرد: اين دو ماه، دوره آمادگي ما انسان‌ها براي ورود به سفره پهن الهي يعني ماه ضيافت‌ا..

رمضان است و انسان‌ها مي‌توانند با بهره‌گيري از فضائل اين دو ماه عزيز، به مهماني ماه مبارك رمضان بروند.

حجت‌الاسلام بهرامي، ديدار حضرت بقيه‌ا.. را توفيق بسيار بزرگي براي انسان‌ها دانست و گفت: ديدار حضرت، توفيق بزرگي است ولي مسئله اصلي نيست.

به گفته وي، مسئله اصلي اين است كه بدانيم حضرت از ما چه مي‌خواهد و ما در زمان غيبت وي چه وظايفي داريم تا به آن وظايف عمل كنيم.

حجت‌الاسلام بهرامي به چهارده وظيفه مهم انسان‌ها در زمان غيبت اشاره كرد و گفت: شناخت آقا امام زمان و تصميم جدي بر نصرت آن حضرت، اولين وظيفه انسان‌ها در زمان غيبت است.

وي، پايداري در دين، دوري جستن از انديشه‌هاي باطل، توبه حقيقي از گناهان، شناساندن آن حضرت به ديگران و تجديد عهد هر روزه با بقيه‌ا.. را، از ديگر وظايف انسان‌ها در زمان غيبت حضرت عنوان كرد.

رئيس عقيدتي سياسي ناجا تصريح كرد: آراسته كردن خود به صفات نيكو، صبور بودن در مشكلات و سختي، شريك دانستن حضرت در اعمال صالح مستحبي و پرهيز از مال حرام را از وظايف مهم انسان‌ها در زمان غيبت حضرت امام زمان است.

وي بي‌عدالتي، تبعيض، ظلم و ناامني را مشكل جوامع امروزي بشر دانست و اظهار داشت: امروزه جوامع از بي‌عدالتي و ظلم در رنج هستند و سرمايه‌هاي دنيا در اختيار درصدي از انسان‌هاست كه با قلدري و زور اين سرمايه‌ها را در اختيار داشته و به همين خاطر، اكثر مردم دنيا در فقر زندگي مي‌كنند و اين درد بزرگي براي جوامع بشري است.

حجت‌الاسلام بهرامي بيان داشت: فاصله گرفتن مردم از دين حق، كنار زدن دين از صحنه زندگي، كوتاه كردن دست صلحا و انسان‌هاي شايسته از حكومت و حاكم شدن انسان‌هاي نالايق و فاسد بر حكومت، مشكل مهم جوامع بشري است.

وي راه نجات انسان‌ها را از گمراهي، بازگشت به دين حق و ايجاد شرايط براي ظهور امام زمان (عج) و حاكم شدن عدل بر جوامع بشري عنوان كرد و گفت:
هرچه از لحاظ روحي به امام زمان نزديكتر شويم مسئله ظهور آن حضرت نيز محقق خواهد شد.

بهرامي در پايان به اجراي موفقيت‌آميز طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اشاره كرد و ادامه داد: با شكست دشمن در جنگ نظامي، بلافاصله حمله به مقدسات و احساسات پاك و لطيف جوانان در دستور كار دشمن قرار گرفت كه با تدابير مقام معظم رهبري و مسئولان نظام و با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اين توطئه دشمن نيز شكست خورد و اين طرح همچنان باقدرت، ادامه خواهد داشت.
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن