تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار گناوه:توسعه زيرساخت‌هاي اين شهرستان با‪۲۰۰‬طرح دردولت نهم‌شتابان شده است (قسمت دوم - پاياني)


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار گناوه:توسعه زيرساخت‌هاي اين شهرستان با‪۲۰۰‬طرح دردولت نهم‌شتابان شده است (قسمت دوم - پاياني)
داخلي. اجتماعي. توسعه. هفته. دولت.

يزدانشناس همچنين به توسعه بخش آموزش در اين شهرستان اشاره كرد و گفت:
بسياري از مدارس اين شهرستان بويژه در دوره متوسطه تا پيش از آغاز بكار دولت نهم در مركزشهر گناوه قرار داشت و دانش‌آموزان محلات حاشيه‌اي شهر براي دسترسي به اين مكان‌هاي آموزشي در تنگناي جدي بودند وتردد آنها با دشواري انجام مي‌شد.

وي يادآورشد: مدارس فرسوده و تخريبي شهرستان نيز زياد بود و در نقاط مختلف شهر و روستاها والدين نگران فرزندان خود بودند كه در مدارس فرسوده تحصيل مي‌كردند و اين موضوع در ديدارهاي عمومي مسوولان با مردم مكرر بازگو مي‌شد.

فرماندارگناوه خاطرنشان كرد: دردولت نهم توجه به‌اين موضوع بابرنامه‌ريزي دقيق فرمانداري ومسوولان آموزش وپرورش استان و شهرستان آغاز شد، طوريكه در سه سال اخير هر ‪ ۲۰‬روز يا بهره‌برداري از يك مدرسه‌نوساز و يا بازسازي شده درسطح شهر وروستاهاي شهرستان آغاز شده ويا اينكه عمليات اجرايي و بازسازي يك مدرسه شروع شده است.

وي گفت: در همين راستا دقت شده محلات شهر و يا روستاهايي كه پيش از اين توزيع مكاني واحدهاي آموزشي در آنها نامناسب بود در اولويت قرار گيرند و بخصوص دبيرستان‌هاي دخترانه و پسرانه در همه نقاط شهر براي دسترسي آسان دانش آموزان راه‌اندازي شود كه ساخت و بهره‌برداري دبيرستان علامه دهخدا و آيت الله طالقاني شهر گناوه دراين راستا بوده است.

يزدانشناس همچنين توسعه مراكز فني و حرفه‌اي دولتي و بخش خصوصي در اين شهرستان را از ديگر اقدامات دولت نهم در جهت تقويت آموزش و مهارت در اين شهرستان دانست و افزود: علاوه بر اينكه رشته‌ها وكارگاههاي مركز فني حرفه‌اي دولتي شهر گناوه توسعه‌يافته و تجهيزشده است، در روستاهاي پرجمعيت شهرستان نيز آموزشهاي فني و حرفه‌اي براي تربيت نيروي كار مهار در حال انجام است.

وي ادامه داد: شهرك صنعتي بندر ريگ تا پيش از دولت نهم فعاليت چنداني در زمينه اشتغالزايي و توليد نداشت كه با سياست دولت در زمينه پرداخت تسهيلات به بنگاههاي اقتصادي زودبازده چند كارخانه توليد در اين شهرك فعال شده و زمينه اشتغال عده‌اي از افراد جوياي كار شهرستان فراهم شده است.

فرماندار گناوه همچنين به توجه خاص دولت نهم به بخش كشاورزي و دامپروري در مناطق مختلف از جمله شهرستان گناوه اشاره كرد و گفت: ايجاد مجتمع‌هاي دامپروري، بهسازي‌اراضي وبرق رساني به‌چاههاي آب كشاورزي وهمچنين راه‌اندازي كارخانه شير در اين شهرستان از جمله فعاليتهاي اين بخش بوده است.

وي بهسازي روستاها را از ديگر اولويتهاي كاري در دولت نهم دانست و تهيه طرح هادي براي همه روستاهاي اين شهرستان وتسريع دراجراي طرح هادي روستاها و مقاوم‌سازي منازل روستايي باپرداخت تسهيلات مناسب را دراين راستا دانست.

يزدانشناس همچنين افزود: براي تمام روستاهاي شهرستان گناوه زمين ورزش تهيه و تملك شده و ايجاد امكانات و تجهيزات ورزشي در روستاها در دستوركار قرار دارد.

وي بهره‌برداري از دو سالن كشتي در شهرهاي ريگ و گناوه، توسعه فضاهاي ورزشي مدارس و تصويب ساخت يك ورزشگاه براي كارگران اين شهرستان در دور دوم سفر استاني رييس جمهوري را از ديگر تلاشهاي دولت براي توسعه ورزش در شهرستان گناوه عنوان كرد.

فرماندار گناوه شتاب عمران شهري در بندرهاي ريگ و گناوه به عنوان دو منطقه شهري اين شهرستان را چشمگير خواند وافزود: پس‌از اينكه دكتر احمدي نژاد در دور اول سفر استاني بر عمران شهري گناوه تاكيد كرد، اعتبارات دولتي مناسبي به اين شهر اختصاص يافت و درآسفالت معابر وايجاد خيابانهاي جديد و همچنين پاركهاي تفريحي تسريع شد، چنانكه چندين طرح در همين راستا در دوسال اخير اجرا وبه بهره‌برداري رسيده وچند طرح نيز آماده بهره‌برداري است كه امسال افتتاح مي‌شود.

وي گفت: تاپيش ازدولت نهم يك وجب آسفالت دركوچه‌هاي برخي محلات شهرگناوه وجود نداشت اما در زمان حاضر بسياري از كوچه‌ها آسفالت شده و درشهر ريگ نيز فضاي تفريحي در ساحل و ميدان ورودي شهر ايجاد شده است.

يزدانشناس تاكيد كرد: براي تامين مسكن شهروندان نيز علاوه بر واگذاري زمين در قالب زمينهاي اجاره‌اي ‪ ۹۹‬ساله به تعاونيهاي مسكن ادارات و مهر، بيش از ‪ ۱۵۰‬واحد آپارتماني اجاره‌داري نيز در شهرهاي گناوه و ريگ ازطريق بخش خصوصي دردست ساخت‌است كه تحول بزرگي دربخش مسكن شهرستان ايجاد مي‌كند.

وي همچنين روند ساخت و ساز مسكن براي محرومان در دولت نهم را مطلوب دانست و گفت: در اين راستا يك مجتمع مسكوني براي افراد تحت پوشش بهزيستي با مشاركت يك موسسه خيريه در روستاي مال قايد احداث و واگذار شد و تعداد ديگري واحد مسكوني براي نيازمندان نيز در دست ساخت است و علاوه برآن به خانوارهاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي كه از خود زمين داشته باشند نيز براي ساخت مسكن كمك بلاعوض مي‌شود.

فرماندار گناوه درادامه به ساماندهي تاسيسات بندري در بندرهاي گناوه و ريگ اشاره كرد و گفت: در دولت نهم اسكله مسافربري دريايي بندر گناوه براي تردد به جزيره خارك احداث و به بهره‌برداري رسيد كه از آرزوهاي ديرينه مردم اين بندر بوده است.

وي يادآورشد: عمليات اجرايي ترمينال مسافربري دريايي اين بندر نيز در هفته دولت امسال آغاز مي‌شود كه بيش از ‪ ۳۰‬ميليارد ريال اعتبار دارد و اجراي آن تحول چشمگيري ايجاد خواهد كرد.

يزدانشناس همچنين مركز خدمات يكپارچه بندري در گمرك بندر گناوه را از ديگر كارهاي انجام شده براي تسهيل در امر تجارت و دريانوردي گناوه دانست و گفت: عمليات ساماندهي اين بندر نيز پس از هفته دولت اجرايي مي‌شود كه نقش مهمي در تردد شناورهاي تجاري به اين بندر و رونق هرچه بيشتر مبادلات مرزي خواهد داشت.

فرماندار گناوه گفت: هزاران ساعت تلاش و برنامه‌ريزي مسوولان كشوري و استاني و كار شبانه روزي مديران دستگاههاي اجرايي محلي براي توسعه و عمران و آباداني شهرستان گناوه را نمي‌توان در يك مصاحبه بيان كرد اما تلاش مي‌شود تا بابيان برخي نكات مهم اذهان عمومي مردم بسوي تلاشهاي بي‌وقفه دولت و نظام جمهوري اسلامي معطوف شود.

يزدانشناس افزود: وقتي مردم از همت مسوولان خود براي عمران و آبادني آگاه باشند پشتيباني و حمايت آنان از انقلاب و نظام افزايش خواهد يافت و اين هدف نهايي خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد. ك/‪۳‬
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن